2015-01-16, 12:17
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Och ett gram kokain kostar någon 10:a i sydamerika. Internet och gatan är för jävliga! Ohh jag glömde att dom måste betala smugglare och dylikt. Och sedan när dom torskar (vilket många gör förr eller senare) har dom 0 i inkomst i flera år. Vad du betalar i växlingsavgifter är väl ändå ganska orelevant?

vad du säger är allmänt känt och totalt orelevant mr Pablo Escobar..
Det jag ville förmedla var vilka jävla rövar priser dom tar för Bensedin som knappt funkar....

Ska du lära mig nått mer go a head
2015-01-16, 12:18
Medlem
PM från anonym användare.

"Beställde 2.5 g hasch olja av Alexandrus i måndags och har ännu inte fått någonting, detta var sista dagen innan helgen. Har handlat hos honom tidigare och det har aldrig tagit lika lång tid, bör jag oroa mig?

Någon som vet vad som händer?
2015-01-16, 12:45
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
Måste ha hjälp! Formaterade om datorn och nu så har mitt krypteringsprogram såklart försvunnit, jag använde gpg4win och testade att ladda ned det, men det var kleopatra som jag inte förstår ett skit av Någon som vet om det går att få tag i versionen gpg4win 2.1.0 så får du en slant för besväret.

http://files.gpg4win.org/gpg4win-2.1.0.exe
2015-01-16, 13:01
Medlem
rhymenoceross avatar
När kan man avbryta en order? Efter hur många timmar som den har stått som processing?
2015-01-16, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
När kan man avbryta en order? Efter hur många timmar som den har stått som processing?

Jag har för mig att det fanns i FAQ eller nån post i evo-forumet. Gör en sökning på "cancel order" i newbie+helpdesk så hittar du säkert svaret.
Skulle svara bättre om jag kunde men jag har inget TOR i närheten.
2015-01-16, 13:56
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros

Har kollat på deras forum, tydligen avbryts beställningen automatiskt efter 96h så länge inte vendorn markerar varan som skickad.
2015-01-16, 15:19
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongbox
Jag har för mig att det fanns i FAQ eller nån post i evo-forumet. Gör en sökning på "cancel order" i newbie+helpdesk så hittar du säkert svaret.
Skulle svara bättre om jag kunde men jag har inget TOR i närheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Har kollat på deras forum, tydligen avbryts beställningen automatiskt efter 96h så länge inte vendorn markerar varan som skickad.

Jag har sökt runt lite, men icke funnit något. Jag får fram 48h och 5 dygn.
2015-01-16, 15:44
Medlem
denfinastavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kumbara
PM från anonym användare.

"Beställde 2.5 g hasch olja av Alexandrus i måndags och har ännu inte fått någonting, detta var sista dagen innan helgen. Har handlat hos honom tidigare och det har aldrig tagit lika lång tid, bör jag oroa mig?

Någon som vet vad som händer?

Med tanke på hur mkt bitcoins droppat blir jag förvånad om något dimper ner i lådan

http://static4.uk.businessinsider.com/image/54b69139833c9e8606008e08-744-272/screen%20shot%202015-01-14%20at%2015.54.07.png
2015-01-16, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denfinastaven
Med tanke på hur mkt bitcoins droppat blir jag förvånad om något dimper ner i lådan

http://static4.uk.businessinsider.com/image/54b69139833c9e8606008e08-744-272/screen%20shot%202015-01-14%20at%2015.54.07.png

Statusen har dock varit ändrad till shipped i flera dagar enligt hen som inte kan posta här.
2015-01-16, 16:21
Medlem
Purkoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
Måste ha hjälp! Formaterade om datorn och nu så har mitt krypteringsprogram såklart försvunnit, jag använde gpg4win och testade att ladda ned det, men det var kleopatra som jag inte förstår ett skit av Någon som vet om det går att få tag i versionen gpg4win 2.1.0 så får du en slant för besväret.

http://ftp.gpg4win.org/gpg4win-2.1.0.exe

Där har du. Gratis dessutom, trevlig helg!
2015-01-16, 17:21
Medlem
Ber om ursäkt om jag frågat detta innan eller om det tagits upp nyligen. Det är snart dags att inhandla nytt tjack och jag undrar vilket som är bäst? Jag vill ha pulver, ingen pasta/klet.

Jag har tidigare testat från malvax (pasta) och swecan (pulver). Tycker båda fungerar bra förutom att jag inte gillar när det är pasta (drygt att torka, tappar vikt osv). Jag tar gärna emot tips på vem som säljer bäst grejer, inrikes
2015-01-16, 17:28
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Ber om ursäkt om jag frågat detta innan eller om det tagits upp nyligen. Det är snart dags att inhandla nytt tjack och jag undrar vilket som är bäst? Jag vill ha pulver, ingen pasta/klet.

Jag har tidigare testat från malvax (pasta) och swecan (pulver). Tycker båda fungerar bra förutom att jag inte gillar när det är pasta (drygt att torka, tappar vikt osv). Jag tar gärna emot tips på vem som säljer bäst grejer, inrikes

När jag beställde från Malvax så fick jag tjack som var så rent som tjack kan bli. 80%+ lätt. Och som säljare har han inställningen att han säljer det starkaste som går att komma åt och sedan låta sina kunder blanda ut med dextro om nödvändigt, vilket jag fick göra när jag beställde från honom. Ruskigt bra grejer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in