2017-11-27, 19:10
Medlem
Firefliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fireflies
Gjorde en beställning av Kingkongkush i tisdags och fick ingenting idag heller. Sist jag beställde fick jag det efter 2 dagar som han markerat "skickat" nu ingenting efter 3.

Tror knappast det är postnord som gjort fel utan snarare vendorn som slackar

Fick hem beställningen efter 4 dagar. Grönar bra produkt till ett billigt pris.
2017-11-27, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnTillSko
Någon som vet om http://526qicngvqslm35q.onion är grön?

Verkar inte finnas någon annan supplier som säljer vanligt Modafinil inrikes.

Jag får väl vara försöka själv då Beställer 5 st modafinil och håller tummarna
2017-11-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coola-Killen
Den här tråden är ganska värdelös om man letar efter en bra, pålitlig drogshop. Det är bara en massa snack om användares egna leveranser och ingen skriver ens namnet på vilken shop de använt sig utav.

Det borde finnas en tråd där det en lista samlas på grönade sidor/shoppar typ. En sida där användare går in och säger "beställde för xx dagar sen, framme idag, jäkligt bra kontakt"... blablabla.

Förstår inte vad som ska uppnås med denna tråd. Man vill ju åtminstone ha namn på shoppar.

Är väl i stort sett bara Flugsvamp som folk handlar på i Sverige, därav nämner ju ingen någon annan utan diskuterar bara vendors på just FS.
Senast redigerad av Ultra24 2017-11-27 kl. 22:03.
2017-11-28, 02:53
Medlem
SpiritusSanctis avatar
Någon som hört nånting om Flugforum? Fick nyligen nys om att Flugsvamp har ett eget forum, men har inte kunnat gå in på sidan på flera dagar p.g.a. underhåll. Hur länge har den varit nere egentligen och när kommer den upp igen?

Riktigt irriterande då under mitt googlande har jag sett några extremt intressanta, juridiska trådar jag vill läsa, men tyvärr kan man bara se titeln och inte gå in på länken.

P.S. Jag är ganska förvånad att man faktiskt kan se titlarna på flera trådar på Google trots att det är .onion, hur kommer detta sig? Jag trodde att all .onion information inte kunde ses på Google alls.
2017-11-28, 06:25
Medlem
zrtxs avatar
Såg att Metamfetamin fanns till försäljning nu!

Någon som har hunnit testa det och kan ge ett litet omdöme elr som har hört talas om säljaren och har köpt från han tidigare?

Känner inte igen säljaren vid namn och har 0 omdömen än så länge...

Glömde tillägga att jag också såg att PT tar en paus för tillfälligt. Vilken säljare ska man vända sig till ifall man vill ha tag i bra tjack nu? Fanns ett par nya säljare som hade amfetamin på lagret också ifall någon har provat dessa än
Senast redigerad av zrtx 2017-11-28 kl. 06:37.
2017-11-28, 13:36
Medlem
polseks avatar
Jag har inte kunnat ta ut pengar från mitt FS-konto på mer än ett dygn, vad pågår? "FS är ingen tumbler" står det bara.
2017-11-28, 14:13
Medlem
Puffpazzs avatar
Bara jag som tycker att weedet på FS ser otroligt kasst och tråkigt ut just nu? Min favo vendor har nog tagit semester..
2017-11-28, 15:30
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Har varit en del förseningar/uteblivande leveranser från ett par/tre stycken försäljare dom senaste veckorna.

Ja fick vänta nästan 10 dagar på mitt keta jag beställde för 2 veckor sedan... Det kom tillslut, men det kom ett mail från försäljaren som sa att det hade blivit en del förseningar och dom inte hade skickat ut det den dagen det stod att det skulle vara skickat.. Det tycker jag är riktigt för jävligt asså. Om det står "vara skickad", då ska det fan i helvete vara skickat. Orka att dom kryssar i den rutan för att det ska se ut som att dom är så snabba, och sen inte lägger på lådan förrens en vecka senare... Känns som ett system där dom trycker i rutan "vara skickad" varje dag och endå bara lägger på lådan en gång i veckan så det ska se snyggt ut och så att man kan skylla på postnord elr nått... Det stör mig om det är så, bättre att vara ärliga och inte skriva ut att varan är skickad då förrens den verkligen är skickad... Om någon försäljare läser detta och känner sig träffad, ge fan i sånt!!
Senast redigerad av flykick666 2017-11-28 kl. 15:48.
2017-11-28, 15:48
Medlem
flykick666s avatar
En annan sak jag tänkte på när jag hade det problemet att mina bitcoins fastnade när jag skulle sätta in till mitt FS konto... Det stod information i FS FAQ att det tar den tid det tar, inget man kan påverka, man måste ha si och så många confirmations i blockchain, bla bla bla... Sen tog det typ 75 timmar för mig, fortf inga bitcoins på mitt FS konto.. Så jag skriver till dom och undrar om det är nått fel och nått jag kan göra och dom svarar typ "vi har inte tid att lära dig använda bitcoins, läs på för fan", hänvisar till FAQn och säger att man inte kan göra nått åt saken.. Men med lite efterforskning så hittade jag sidor som man gratis kan lägga in sin transaktion i nån mining community så att ens fastnade bitcoins blir sålda på några timmar max, mig tog det 30 min efter jag skrev in min transaktions id på den sidan för att få loss mina fastnade bitcoins...
Jag menar, hur svårt ska det vara att lägga in det i FAQn? Och dom var super otrevliga i mailet jag fick tillbaka... Visst, jag fattar, dom orkar inte skriva detta till alla som frågade så som jag gjorde, MEN dom tjänar cash på andras transaktioner och försäljningar, hur svårt kan det vara att lägga lite mer tid än just det nödvändigaste till folk i FAQn och vara lite trevliga när man använder deras tjänst.. Hade ett traditionellt företag skrivit som dom gjorde till mig hade jag gett dom fingret direkt.. Återigen, jag fattar att dom inte orkar "lära upp en" inom bitcoins, men lite respekt och kanske en anvisning i deras FAQ att kunna lösa sin transaktion genom Bitcoin Transaction Accelerator... Blir så jävla störd på människor som inte går ut ur sin radie en en millimeter för att skänka en hjälpande hand, eller kan skriva ett avvisande mail utan att vara dicks...
Senast redigerad av flykick666 2017-11-28 kl. 15:50.
2017-11-28, 16:16
Medlem
zrtxs avatar
Ingen som har koll på vem som har vassast tjack och är pålitlig? Skulle uppskattas enormt mycket!

Finns 3-4 nya amfetamin säljare och ett par av dom som har det för så billigt så det känns för bra för att vara sant...

Betalar sj gärna extra ifall det är av någorlunda bra kvalité.
2017-11-28, 17:01
Medlem
polseks avatar
Den som handlar från FS innan det är utrett att det bara är jag som inte får ut mina pengar - men det tvivlar jag på att det är - är ute på hal is och bör ha gott om pengar.
2017-11-28, 20:18
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Den som handlar från FS innan det är utrett att det bara är jag som inte får ut mina pengar - men det tvivlar jag på att det är - är ute på hal is och bör ha gott om pengar.

Håll oss gärna uppdaterade hur det går!
Nej, att överföra massa bitcoins till FS nu avvaktar jag nog med. Inte särskilt lockande efter ha läst ditt inlägg ;P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in