Citat:
Ursprungligen postat av
Hassans
Har varit en del förseningar/uteblivande leveranser från ett par/tre stycken försäljare dom senaste veckorna.
Ja fick vänta nästan 10 dagar på mitt keta jag beställde för 2 veckor sedan... Det kom tillslut, men det kom ett mail från försäljaren som sa att det hade blivit en del förseningar och dom inte hade skickat ut det den dagen det stod att det skulle vara skickat.. Det tycker jag är riktigt för jävligt asså. Om det står "vara skickad", då ska det fan i helvete vara skickat. Orka att dom kryssar i den rutan för att det ska se ut som att dom är så snabba, och sen inte lägger på lådan förrens en vecka senare... Känns som ett system där dom trycker i rutan "vara skickad" varje dag och endå bara lägger på lådan en gång i veckan så det ska se snyggt ut och så att man kan skylla på postnord elr nått... Det stör mig om det är så, bättre att vara ärliga och inte skriva ut att varan är skickad då förrens den verkligen är skickad... Om någon försäljare läser detta och känner sig träffad, ge fan i sånt!!