Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Varför lägger du ord i min mun? Jag har inte skrivit att GOP ska "stoppa demokratin": Varför kan du inte förstå enkel text?
Vad är fel i analysen? Bara för att Hillary fick fler röster betyder det inte att demokraterna inte är moraliskt korrupta.
Vad verkar han skyldig till? Förstår inte vad du pratar om. Vilka har en hållhake på honom och varför? "De"?
Om jag säger att du får golden showers av ryska horor, då kritiserar jag inte dig. Jag ljuger och förtalar dig. Förstår du skillnaden? Om inte finns det flera ordböcker på nätet.
Du tycker Trump hör hemma på Samhall? Bra. Där kan han ju hänga med de andra multimiljardärerna och styra världspolitiken.

Men vad bra, då får de styra när de vinner nästa gång

Det var mycket enkelt och tro annat i den texten innan.
Och vems "moral" som enda som får existera, det vet vi ju redan.
Så analysen är fel, då du bara accepterar en moral och det är den Republikanska moralen, det gör du rätt tydligt även här.
Vi alla vet att Demokrater kommer ha en president inom ett eller ett par val, det är så det funkar i USA det svingar lite fram och tillbaka på detta område.
För svaret på vad han är skyldig som, är ointressant ur synvinkeln han beter sig som en skyldig.
Men visst kan man undra vad detta kan vara, inget jag lägger någon vikt på då detta är nått varken du eller jag kommer få reda på om nu han råkar ha gjort nått.
Dock hans beteende får en att undra, verkar som han inte har någon rådgivare som kan hjälpa honom här.
Jag tror många ser beteendet och undrar varför beter han sig så, så beter ju ingen som är oskyldigt anklagad.
Men förstår du vill jag ska precisera mig i vad han är skyldig till, hur ska jag veta det om ens han är skyldig till nått.
Det roliga är först brydde jag mig inte ens om denna, men sen satte han igång och bete sig som en man med handen i kakburken, och sen försöker låtsas som den inte alls var i burken.
Verkar ju som att Trump ska vara i skyddad verkstad, då man tydligen inte får kritisera Trump och nu pratar vi givetvis inte om fantiserade upplägg och Ryska horor.
Men förstår man försöker förstöra denna här, då det är uppenbart att Trump inte klarar av någon slags kritik.
Och då är Samhäll ett bra ställe, då de tar hand om människor med speciella behov.
Sen är det du som tycker men med ett frågetecken där bak, enda var att jag svara dig om att är det så känsligt att kritiseras, så kanske han inte skulle kandiderat.
Då kritik kommer med jobbet, och kritik klarar Trump inte av, det råder det noll tvekan om.
Så varför inte ett ställe som Samhall, de har ju trots allt en viss kompetens att ta hand om individer med behov som Trump har i detta område.