Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Helt sanslöst hur slut du är , föga förvånande då du tillhör pro-trump sekten. Men bara fatta ditt lilla cp att CNN har över ditt mantra 400.000 tittare bara i norden. Alltså att ens tro att CNN har den tittarsiffran tyder ju på inte bara total verklighetsbubbla. Alltså det iq-befriande fenomen som tydligen de flesta Trump-fans lider av; bara ta del av nyheter som gagnar Trump och hatar clinton&msm. Detta fenomen anser jag vara farligt eftersom okunskap leder till onödigt hat och felaktiga val.
hah, nej, CNN har inte några 400 000 tittare i Norden. Du är tokig. De har inte heller några 77 miljoner tittare globalt. Men vad spelar det för roll hur många som tittar i Norden? Tror du vi har nåt att säga till om vad gäller amerikansk inrikespolitik?
CNN har, som jag har visat flera gånger, c:a 500 000 tittare i USA. Det är vad som räknas.
Jag länkade till PEW-research, en oberoende organisation som är oerhört pålitilig. Om du hellre vill tro på amsagor får du göra det. Att CNN påstår att de har 77 miljoner tittare är ju skrattretande för de flesta sansade människor.
Du tror på fullaste allvar att CNN har 77 miljoner tittare och den uppgiften har du hämtat från CNN. Siffran gäller valdagen och är givetvis inte något du ska ta på allvar.
Men kör hårt. Det är komiskt när ni gräver ner er i er alternativa verklighet.
Hur var det nu? En halv miljard?
Skärp dig innan du förnedrar dig ännu mer. PEW research är alltså det mest välrenomerade statistikföretaget i världen. Men du menar att de ljuger och CNN har rätt? Okej.