Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
Det var inte Trumps bästa presskonferens men jag fattar inte varför folk verkar tycka att han skötte sig uselt. Han hanterade ju CNN på ett briljant sätt, han röt ifrån och visade att de inte förtjänar någon respekt när de beter sig så vidrigt.
"Your organisation is terrible! Quiet! Quiet! You're fake news!"
Nyhetsorganisationer som beter sig som pajasar ska behandlas med samma värdighet som pajasar har.
Visst är det så. Fr. allt Jake Tapper verkar ju nästan ha ett personligt hat mot Trumpen, nästan lika stort som kärleken från Hannity på FOX.
SVT TEXT:s rubrik är att Trump sa: "Tror att Ryssland låg bakom hackning".
WTF is that. Merparten av presskonf. handlade ju om annat, fr. allt medias fejkade rapportering.
Jag såg den LIVE på CNN. JUST CNN FICK SIG EN STOR KÄFTSMÄLL, DÅ TRUMPEN VÄGRADE TA FRÅGOR FRÅN DERAS REPORTER! Deras uppenbarligen falska anklagelser som de fått från "Buzzfeed" fick Trumpen att gå i taket - med all rätt. Tänker inte ens nämna vad de anklagelserna handlade om, under min värdighet. New York Times gick TIDIGT ut med att det var osanningar. Skämskudde på CNN, skämskudde på politiska "experter" - samt skämskudde + skämsfilt för fejkade uppgifter från FBI/CIA som läckt till lying media.
För dem som känner för det, så kan ni se dyngan här:
http://www.svt.se/ny…/utrikes/se-dusten-mellan-trump-och-cnn
Ytterligare ett sätt att förnedra honom på oklara grunder. Självklart beställt av horbocken Bill Clinton & hans fruga. Med hjälp av Obama, såklart. Dåliga förlorare har fått en helt ny innebörd.