Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-11, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Eftersom du saknar utbildning blir det lite svårt att föra ett samtal kring saker som adjuvans och metylerat kvicksilver. Jag tror det går över ditt huvud. Du känner sannolikt inte ens till vad ett vaccin består av.

https://www.youtube.com/watch?v=hVHGE_JLQ6I

Trump vill ha mindre doser över en längre period.
2017-01-11, 02:01
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ryssland och Putin äger Trump och det bör han veta om. Känns nog lagom pissljummet för det amerikanska folket. Dom borde sett till så att alla fick utbilda sig, så kanske poletten hade trillat ner.
Dom får be en bön helt enkelt. Vi med kan jag tänka mig.

Goldenshower ett litet påpekande.
https://pbs.twimg.com/media/C12aUrVXAAAbZkw.jpg:large
Ja nu är det kört. Det blir Putin för hela slanten. Snart kommer han och tar oss alla. Det står ju i en felstavad rapport från buzzfeed.

Detta har varit planen hela tiden. Att få kvinnor att kissa på varandra i Hillarys säng. Tur att inte rapporten släpptes innan valet, då hade allt varit kört.
2017-01-11, 02:02
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Sansa dig. Det kommer inte börja dö folk på gatorna i mängder. Gjorde det det innan Obamavare infördes?

Vilka kort blandas bort. Han är positivt inställd till vaccin, men vill göra vaccin säkrare och minska överanvändningen av vaccin (35 vaccin innan 6 års ålder i USA, 11 stycken i Sverige). Det är bra tycker jag och många andra. Kommer du ihåg vaccinationsskandalen i Sverige om svininfluensavaccinet?
Det är att Robert F Kennedy är en kontrafaktisk idiot, och i att han i egenskap av sådan personligen utnämns, av Trump, till ansvarig för en fråga han direkt motarbetar!
Jag rycker du är en kontrafaktisk idiot. Du vill ju återinföra det numera borttagna thiomerslet i våra vaccin, trots att alternativ finns.

Han har aldrig kallat vaccin för folkmord.

Han har vunnit eftersom thiomersal är borttaget från vaccin i USA och i EU, tack vare hans och många andras långvariga kamp mot farliga tillsatser i vaccin. Jag förstår inte varför du vill ha farliga tillsatser i vaccin. Är du dum i huvudet?

Tror du inte att antalet fall av mässling ökar när det flyttar in massa folk som inte är vaccinerade mot mässling? Du har inte någon förmåga till konsekvensanalys, eller hur?
Men din lallare!
Var har jag ens nämnt thiomersal? Hela denna fixering vid att jag har det i frukostgröten existerar bara i ditt huvud!

Det togs f.ö. bort ur barnvaccinationer 2001, så varför håller då den där fanatikern Kennedy fortfarande på att yra om att vaccinationer är en fara för allmänheten?

Och folkmordskommentaren har vi i diskussionen redan dokumenterat så varför du dyker ner med huvudet i sanden om det är faktiskt oförklarligt.
Vi får uppenbarligen ta det en. Gång. Till.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3030818/This-holocaust-Vaccine-skeptic-Robert-F-Kennedy-Jr-speaks-against-bill-make-childhood-immunizations- mandatory.html
Citat:
'This is a holocaust': Robert F Kennedy Jr speaks out against vaccinating children

Det där med konsekvens-analys gör mig lite nyfiken... Skulle vara intressant att höra förklaringen hur mexikanska grovarbetare orsakar mässlingsutbrott bland amerikanska småbarn?

Låt oss ta kontakt med verkligheten (hur irrelevant denna nu må vara här i tråden)
http://www.latimes.com/nation/la-na-measles-border-20150217-story.html
Citat:
Fears of measles crossing southern border into U.S. are unfounded.

Edit: Faktum är att Mexicos vaccinationsratio vad gäller mässling ligger på 97%, gentemot USAs som ligger på 92%. Men att jag lägger tid på att leta upp vederlagda uppgifter till människor som fullständigt skiter i dem har jag väl bara mig själv att skylla för...
Senast redigerad av zergrush 2017-01-11 kl. 02:09.
2017-01-11, 02:03
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
https://www.youtube.com/watch?v=hVHGE_JLQ6I

Trump vill ha mindre doser över en längre period.
Ja. Men Trump är inte nån läkare så det är bra att han tillsätter en utredning. Färre doser, längre period, beprövade vaccin. Blir toppen det här.
2017-01-11, 02:06
Medlem
Citat:
Ja. Men Trump är inte nån läkare så det är bra att han tillsätter en utredning. Färre doser, längre period, beprövade vaccin. Blir toppen det här.

Fast han är ganska rolig Trump.

Ser han ett barn som fått Autism efter en spruta så är det 100% så. Tror faktisk inte han litar på forskare ett dugg utan är extremt gammaldags.
2017-01-11, 02:13
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ja nu är det kört. Det blir Putin för hela slanten. Snart kommer han och tar oss alla. Det står ju i en felstavad rapport från buzzfeed.

Detta har varit planen hela tiden. Att få kvinnor att kissa på varandra i Hillarys säng. Tur att inte rapporten släpptes innan valet, då hade allt varit kört.

Stora trumman går och varenda media pratar om rapporten. Bilderna bara rasar fram och goldenshowergate kallas det just nu.
Hahahha han är så rökt just nu. What goes around comes around brukar man säga.

Nåja, som den källkritiker jag är så vill jag allt ha lite mer än så här för full trovärdighet.
Men ingen rök utan eld.

Citat:
FBI chief given dossier by John McCain alleging secret Trump-Russia contacts
Russian intelligence alleged to have compromising material on Trump
Unverified reports were drawn up by western ex-counter-intelligence official

https://www.theguardian.com/us-news/2017/jan/10/fbi-chief-given-dossier-by-john-mccain-alleging-secret-trump-russia-contacts?CMP=share_btn_tw

Citat:
Report: Russia Has Trump Golden Showers Blackmail
The unverified report by a person claiming to be a former British intelligence official

http://www.thedailybeast.com/cheats/2017/01/10/buzzfeed-trump-caught-in-perverted-sex.html?via=desktop&source=copyurl
2017-01-11, 02:16
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Men din lallare!
Var har jag ens nämnt thiomersal? Hela denna fixering vid att jag har det i frukostgröten existerar bara i ditt huvud!
Att du ska ha så svårt att läsa dina egna poster.
(FB) Stora tråden om Donald Trump (mod)

Citat:
Kennedy is an outspoken opponent of the inclusion of the mercury-based preservative thimerosal in vaccines. In June 2005, Kennedy authored an article in Rolling Stone and Salon.com titled "Deadly Immunity", alleging a government conspiracy to cover up connections between the vaccine preservative thimerosal and childhood autism.

Citat:
Det togs f.ö. bort ur barnvaccinationer 2001, så varför håller då den där fanatikern Kennedy fortfarande på att yra om att vaccinationer är en fara för allmänheten?
Det gör han ju inte. Nu vill han ha ersättning till de som drabbats och säkerställa att det aldrig händer igen. Dessutom används thiomersal som konserveringsmedel i vaccin i andra länder.
Citat:
Och folkmordskommentaren har vi i diskussionen redan dokumenterat så varför du dyker ner med huvudet i sanden om det är faktiskt oförklarligt.
Vi får uppenbarligen ta det en. Gång. Till.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3030818/This-holocaust-Vaccine-skeptic-Robert-F-Kennedy-Jr-speaks-against-bill-make-childhood-immunizations- mandatory.html

Jah, du menar hans uttalande om att man inte ska tvinga föräldrar att pumpa sina ungar fulla med 35 vaccin innan de ens fyllt 6 år. Det tycker de flesta människor i hela världen. Därför ligger alla andra länder långt under denna nivå.
Citat:
Det där med konsekvens-analys gör mig lite nyfiken... Skulle vara intressant att höra förklaringen hur mexikanska grovarbetare orsakar mässlingsutbrott bland amerikanska småbarn?

Låt oss ta kontakt med verkligheten (hur irrelevant denna nu må vara här i tråden)
http://www.latimes.com/nation/la-na-measles-border-20150217-story.html
Du har rätt. Det var inte mexikanare. Det kom med Filipinska migranter. Mitt fel.

Citat:
The U.S. Centers for Disease Control and Prevention notes that the genotype of the measles virus in this country is identical to one that caused a serious outbreak in the Philippines in 2014.
2017-01-11, 02:21
Medlem
Och denna dynga kommer från McCain! Som jag skrev igår, Trump har en formidabel koalition emot sig. De hoppas fortfarande att det ska gå att hindra honom från att bli president.
2017-01-11, 02:22
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Eftersom du saknar utbildning blir det lite svårt att föra ett samtal kring saker som adjuvans och metylerat kvicksilver. Jag tror det går över ditt huvud. Du känner sannolikt inte ens till vad ett vaccin består av.

Nej jag förhåller mig till professorer gällande vaccin och du till Trump, så det känns lite som att backa till låt säga 20-30 talet igen. Kanske han bör informeras mer och inte låta sitt dumhuvud och tunga slinka så förbannat. Mig veterligt ska han tillsätta en utredare och se hur farligt det är med vaccin.
Och får han då för sig att det är farligt handlar det om om folkets hälsa, så den utbildning du efterfrågar kan i alla fall jag inte se hos Trump. Commander på mitt dass möjligtvis.
2017-01-11, 02:22
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Stora trumman går och varenda media pratar om rapporten. Bilderna bara rasar fram och goldenshowergate kallas det just nu.
Hahahha han är så rökt just nu. What goes around comes around brukar man säga.

Nåja, som den källkritiker jag är så vill jag allt ha lite mer än så här för full trovärdighet.
Men ingen rök utan eld.
Nja, fanskapet är ju redan valt så där kommer knappast att ske någon förändring. Sen så är ju dessutom personkulten stark, den egna sidan kommer helt enkelt inte att bry sig om vad han har gjort (märks ju inte minst här i tråden ). Så det är bara att vänja sig vid att en fifflande och halvdement sexbrottsling kommer sitta vid makten för världens mäktigaste nation i fyra till åtta år.

Det här är f.ö. den (sorgliga) inställning till fakta kring sjukvård som gäller bland republikanska väljare och försvarare:
http://i.imgur.com/rWIhcx6.jpg

"Tusentals dollar mindre per år..." Jaja, om ni säger det så?
Ni får hälsa det till alla som kommer bli av med sin sjukförsäkring, det närmsta året!
2017-01-11, 02:24
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Vad menar Aftonbladets Wolfgang Hansson med detta:

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfgang
När det var dags att byta hade USA fått nog av den distanserade men kloke beslutsfattaren och valde istället en självupptagen affärsman som har samma förhållande till sanningen som en alkoholist till spriten.

En alkoholist älskar sprit och är beroende av att dricka det. Trump älskar alltså sanningen och är beroende av att tala den?
2017-01-11, 02:25
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Nja, fanskapet är ju redan valt så där kommer knappast att ske någon förändring. Sen så är ju dessutom personkulten stark, den egna sidan kommer helt enkelt inte att bry sig om vad han har gjort (märks ju inte minst här i tråden ). Så det är bara att vänja sig vid att en fifflande och halvdement sexbrottsling kommer sitta vid makten för världens mäktigaste nation i fyra till åtta år.

Det här är f.ö. den (sorgliga) inställning till fakta kring sjukvård som gäller bland republikanska väljare och försvarare:
http://i.imgur.com/rWIhcx6.jpg

"Tusentals dollar mindre per år..." Jaja, om ni säger det så?
Ni får hälsa det till alla som kommer bli av med sin sjukförsäkring, det närmsta året!

Fast tråden här säger ju inget eller representerar de 3 mil som inte röstade på Trump. Knappt insatta ju.
Man har pollat också och nä han ligger illa till redan innan sämst faktiskt. Sen att det sitter dårar och inte vet att Obama skickade ut mest invandrare av alla presidenter någonsin är ju lite sjukt i sig.
Men visst jag håller med dom gör väl inget som han inte kan fixa själv. Jag vet inte vad ska dom göra då? Droga fanskapet och bandagera honom så han inte sitter och Twittrar? Jag begriper inte hur dom ska ro det i land.-

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in