Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Sansa dig. Det kommer inte börja dö folk på gatorna i mängder. Gjorde det det innan Obamavare infördes?
Vilka kort blandas bort. Han är positivt inställd till vaccin, men vill göra vaccin säkrare och minska överanvändningen av vaccin (35 vaccin innan 6 års ålder i USA, 11 stycken i Sverige). Det är bra tycker jag och många andra. Kommer du ihåg vaccinationsskandalen i Sverige om svininfluensavaccinet?
Det är att Robert F Kennedy är en kontrafaktisk idiot, och i att han i egenskap av sådan personligen utnämns, av Trump, till ansvarig för en fråga han direkt motarbetar!
Jag rycker du är en kontrafaktisk idiot. Du vill ju återinföra det numera borttagna thiomerslet i våra vaccin, trots att alternativ finns.
Han har aldrig kallat vaccin för folkmord.
Han har vunnit eftersom thiomersal är borttaget från vaccin i USA och i EU, tack vare hans och många andras långvariga kamp mot farliga tillsatser i vaccin. Jag förstår inte varför du vill ha farliga tillsatser i vaccin. Är du dum i huvudet?
Tror du inte att antalet fall av mässling ökar när det flyttar in massa folk som inte är vaccinerade mot mässling? Du har inte någon förmåga till konsekvensanalys, eller hur?
Men din lallare!

Var har jag ens nämnt thiomersal? Hela denna fixering vid att jag har det i frukostgröten existerar bara i ditt huvud!
Det togs f.ö. bort ur barnvaccinationer 2001, så varför håller då den där fanatikern Kennedy fortfarande på att yra om att vaccinationer är en fara för allmänheten?
Och folkmordskommentaren har vi i diskussionen redan dokumenterat så varför du dyker ner med huvudet i sanden om det är faktiskt oförklarligt.
Vi får uppenbarligen ta det en. Gång. Till.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3030818/This-holocaust-Vaccine-skeptic-Robert-F-Kennedy-Jr-speaks-against-bill-make-childhood-immunizations- mandatory.html
Citat:
'This is a holocaust': Robert F Kennedy Jr speaks out against vaccinating children
Det där med konsekvens-analys gör mig lite nyfiken...

Skulle vara intressant att höra förklaringen hur mexikanska grovarbetare orsakar mässlingsutbrott bland amerikanska småbarn?
Låt oss ta kontakt med verkligheten (hur irrelevant denna nu må vara här i tråden)
http://www.latimes.com/nation/la-na-measles-border-20150217-story.html
Citat:
Fears of measles crossing southern border into U.S. are unfounded.
Edit: Faktum är att Mexicos vaccinationsratio vad gäller mässling ligger på 97%, gentemot USAs som ligger på 92%.

Men att jag lägger tid på att leta upp vederlagda uppgifter till människor som fullständigt skiter i dem har jag väl bara mig själv att skylla för...