2017-01-07, 19:25
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Om man nu tror att det är folk med i Säpo som utfört delar av detta så hur anmäler man säpo ? Har varit bla flera socialdemokrater med och runtomkring också så .... (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

I länken så nämner jag några tillfällen där säpo nämnts mm , men kom på en gång till . Saken är ju att jag inte tänkt på säpo som den kriminella grupp jag haft efter mig , men det är troligen enskilda aktörer där i som med glädje sett att jag hållit käften medans de baktalat mig.

Säpo behövs så hur rensar man ut de arslen som lyfter sin lön därifrån och begår grova människorättsbrott ?
Citera
2017-01-07, 19:31
Medlem
Citat:
I länken så nämner jag några tillfällen där säpo nämnts mm , men kom på en gång till . Saken är ju att jag inte tänkt på säpo som den kriminella grupp jag haft efter mig , men det är troligen enskilda aktörer där i som med glädje sett att jag hållit käften medans de baktalat mig.

Säpo behövs så hur rensar man ut de arslen som lyfter sin lön därifrån och begår grova människorättsbrott ?

Suck..
Ännu en gång PÅSTÅENDEN..
När kommer bevis/belägg??
Citera
2017-01-07, 23:07
Medlem
Harfager
Jag ska ställa liknande frågor till dig, som jag ställt till en av dina likar.

Du menar alltså att Säpo (?)med flera har förföljt och försökt mörda dig vid ett flertal tillfällen under 20 år.

Varför? (Nåt om Palme ?) Va ?

Med vilka metoder ?(exempelvis mordförsök medelst hjullastare eller chilipulver?)

På vilket sätt yttrar det sig? (gärna en kort beskrivning om vad som hänt När, Var, Hur, )

Och slutligen , Om Säpo med flera, nu har utsatt dig för mordförsök och mer därtill, hur kan du ens ha någon form av förtroende för organisationen, som inte ens lyckas ta en enda människa av daga (i detta fallet dig) under 20 år ,trots flertalet upprepade försök ?

Du har skrivit att du har bevis och belägg för det du säger,men du vägrar konsekvent att dela med dig av varken eller. Inte varken här eller på din blogg.

Det du dock delar med dig av är halva meningar och allmänt förvirrade inlägg som är Mycket svårbegripliga för en "oinsatt" utan vidare bakgrund.
Hur menar du att exempelvis media ska kunna ta dig på allvar och hjälpa dig att få ut din "story" och åstadkomma någon förändring, om du bara lägger ut "dimridåer" hela tiden, utan att komma med något som har substans ?

För att media överhuvudtaget ska gräva i något och ha något att gräva i ,behöver du lägga fram tyngre bevis/belägg än "jag har sett en säpochef stå och titta på en Street-performer"
Citera
2017-01-07, 23:52
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
För att media överhuvudtaget ska gräva i något och ha något att gräva i ,behöver du lägga fram tyngre bevis/belägg än "jag har sett en säpochef stå och titta på en Street-performer"

Tack för en bra sammanfattning av tråden.
Citera
2017-01-07, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Tack för en bra sammanfattning av tråden.

Nja.. nu var du liiiite elak.
Har inte grupprukarna i tråden presterat några belägg/bevis alls??
Annat än det berömda Suuuuudiga fotot?
Citera
2017-01-08, 18:46
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Harfager
Jag ska ställa liknande frågor till dig, som jag ställt till en av dina likar.

Du menar alltså att Säpo (?)med flera har förföljt och försökt mörda dig vid ett flertal tillfällen under 20 år.

Varför? (Nåt om Palme ?) Va ?

Med vilka metoder ?(exempelvis mordförsök medelst hjullastare eller chilipulver?)

På vilket sätt yttrar det sig? (gärna en kort beskrivning om vad som hänt När, Var, Hur, )

Och slutligen , Om Säpo med flera, nu har utsatt dig för mordförsök och mer därtill, hur kan du ens ha någon form av förtroende för organisationen, som inte ens lyckas ta en enda människa av daga (i detta fallet dig) under 20 år ,trots flertalet upprepade försök ?

Du har skrivit att du har bevis och belägg för det du säger,men du vägrar konsekvent att dela med dig av varken eller. Inte varken här eller på din blogg.

Det du dock delar med dig av är halva meningar och allmänt förvirrade inlägg som är Mycket svårbegripliga för en "oinsatt" utan vidare bakgrund.
Hur menar du att exempelvis media ska kunna ta dig på allvar och hjälpa dig att få ut din "story" och åstadkomma någon förändring, om du bara lägger ut "dimridåer" hela tiden, utan att komma med något som har substans ?

Jag summerade nu allt som hänt ang säpo i mitt fall , och då jag länge hade iden om att de som håller på ,vill att man ska förlöjliga sig själv genom att jag skulle upprepa tex Palme , säpo mm som jag hört nämnas. Men nu alltså sedan 2015 fick se mitt namn i PU och GrK och nu för någon dag sedan satt och räknade på hur många säpo jag sett och hört nämnas och även sett att ett par haft kontakter med ( sett via googlingar) så lutar jag mig mot att dessa är inblandade på något sätt, om det är en enskild grupp hos dem så skulle det kunna förklara många händelser med rena baktalning tex på myndigheter och arbeten och by skvaller som jag misstänkt de kört med.

Ang att de skulle försökt mörda mig som du skriver så behöver två ting vara uppfyllda 1, någon av två till fyra händelser var arrangerat för att skada mig, det kan varit rena olyckor 2, ang ”de”så måste då minst två personer vara anställda/knutna / lejda av säpo för att räknas till ”DE” och detta kan jag svårligen bevisa , bara omständigheter runt ( som jag inte går in på här) två av olyckorna gör att jag undrar med den totalt likgiltiga stilen med tortyren, sabotagen , hoten etc ( vilket bla även gör att jag tänker på dem som att det kan vara samma grupp som sköt Palme i ryggen .) Men givetvis om jag kan jag knyta ett par ”arbetspolare” till säpo så blir ju sannolikheten större att det är så, annars var det farliga barnrumpor som råkar ställa till farligheter av okunskap / klumpighet.

Jag kan inte sitta här och lämna mina bevis , har lämnat dels GrK och PU och även en bild på en drönare som jag hade ovanför mig förra sommaren, men det är ju bara små bitar ur hela berättelsen och små bitar ur bevisningen som ingen utav ”skeptikerna” tar ens som aha så jag förmodar att det är massor av dem här som varvar sitt värv med trollande på ”öppna” sidor.

Det är 20 år och fantastiskt ( eller fanatiskt ) så har dessa trakasserat mig och jag insåg tidigt (2003) att det var delvis menat att man skulle framstå som svamlande om man berättade och fick hot åt det hållet också utav nya grannar.

Jag har nämnt massor redan som går att gräva i som PU, GrK ( givetvis med mitt namn för en utredare) alla adresser med mera men är det säpo med mot mig så blir det nog lättare att koppla in en MR grupp ska kolla om jag lyckas få i väg mejl då jag tror de stoppar min trafik i bland eller som en MR grupp jag fick kontakt med som bad mig sända ett mejl; deras inkorg blev spammad och mitt mejl försvann och sedan efter det så var de ointresserade …. ( någon som sänt något i mitt namn med min adress ??? )

Det var ett vällovligt initiativ du tog här med dessa sammanställningar av frågor . Tyvärr så kan jag inte gå närmre på händelser, adresser här, jag bara bekräftar att metoderna inom zersetzung används mot människor i Sverige under många många år. Hittade zersetzung 2015 och det är som en kopia på mina dagböcker sedan 2000 ....
Senast redigerad av Harfager 2017-01-08 kl. 18:53.
Citera
2017-01-09, 04:31
Medlem
Det är så galet många inlägg i den här tråden,de flesta går till att smutskasta andra personer av olika anledningar att jag tröttnade och hoppade vidare från sidan 170 och läste var 5:e sida eller så ,så ja jag har förmodligen missat mycket.

Citat:
Jag summerade nu allt som hänt ang säpo i mitt fall , och då jag länge hade iden om att de som håller på ,vill att man ska förlöjliga sig själv genom att jag skulle upprepa tex Palme , säpo mm som jag hört nämnas. Men nu alltså sedan 2015 fick se mitt namn i PU och GrK

Bland annat verkar jag ha missat en del av förkortningarna som främst du använder.
Antar att med PU menar du Palme Utredningen ?
Men GrK ? hade du frågat mig ,så hade jag syftat på granatkastare det är säkert bara en udda association av mig, men vad syftar du på med förkortningen GrK ?

Citat:
två av olyckorna gör att jag undrar med den totalt likgiltiga stilen med tortyren, sabotagen , hoten etc ( vilket bla även gör att jag tänker på dem som att det kan vara samma grupp som sköt Palme i ryggen .) Men givetvis om jag kan jag knyta ett par ”arbetspolare” till säpo så blir ju sannolikheten större att det är så, annars var det farliga barnrumpor som råkar ställa till farligheter av okunskap / klumpighet.

Om det hade varit "ett par av mina arbetspolare" så hade jag nog Främst misstänkt att de var dels klumpiga dels okunniga och att den kombinationen på en arbetsplats med exempelvis containertruckar som arbetsredskap gjorde att de var extremt farliga.

Det hade i min värld förmodligen varit ett mer logiskt steg att tänka i den riktningen, än att de skulle jobba för säpo på ett eller annat sätt, och befinna sig i en containertruck med enda anledning att mörda mig.

Som sagt,den här tråden i sig är förvirrande (jag tror mycket av det beror på att en hel del inlägg modererats bort och därför tappar man helheten)
Men jag har läst en del på din blogg, och den är faktiskt minst lika förvirrande.
Det är helt enkelt jävligt svårt att få klarhet i vad du menar ska ha hänt under de här 20 åren för en oinsatt.
Om du hade varit mer "rakt på sak" inte nödvändigtvis lämnat ut alla detaljer men i stora drag sammanfattat de senaste 20 åren vad som hänt, hur, varför och i någon kronologisk följd , tror jag faktiskt att du hade fått bättre respons.

Den där tjejen med aluminium på väggarna ,vad tillför hon överhuvudet taget tråden?
Och ytterligare,om hon nu ändå blir "beskjuten" eller vad hon misstänker, och det då uppenbart går igenom aluminiumet på väggarna så till vida att det ger höga "utslag" på mätare och hon upplever smärta ,varför har hon kvar sina något udda "tapeter" om de är verkningslösa?
Citera
2017-01-09, 05:10
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Det är så galet många inlägg i den här tråden,de flesta går till att smutskasta andra personer av olika anledningar att jag tröttnade och hoppade vidare från sidan 170 och läste var 5:e sida eller så ,så ja jag har förmodligen missat mycket.

Bland annat verkar jag ha missat en del av förkortningarna som främst du använder.
Antar att med PU menar du Palme Utredningen ?
Men GrK ? hade du frågat mig ,så hade jag syftat på granatkastare det är säkert bara en udda association av mig, men vad syftar du på med förkortningen GrK ?

Om det hade varit "ett par av mina arbetspolare" så hade jag nog Främst misstänkt att de var dels klumpiga dels okunniga och att den kombinationen på en arbetsplats med exempelvis containertruckar som arbetsredskap gjorde att de var extremt farliga.

Det hade i min värld förmodligen varit ett mer logiskt steg att tänka i den riktningen, än att de skulle jobba för säpo på ett eller annat sätt, och befinna sig i en containertruck med enda anledning att mörda mig.

Som sagt,den här tråden i sig är förvirrande (jag tror mycket av det beror på att en hel del inlägg modererats bort och därför tappar man helheten)
Men jag har läst en del på din blogg, och den är faktiskt minst lika förvirrande.
Det är helt enkelt jävligt svårt att få klarhet i vad du menar ska ha hänt under de här 20 åren för en oinsatt.
Om du hade varit mer "rakt på sak" inte nödvändigtvis lämnat ut alla detaljer men i stora drag sammanfattat de senaste 20 åren vad som hänt, hur, varför och i någon kronologisk följd , tror jag faktiskt att du hade fått bättre respons.

Den där tjejen med aluminium på väggarna ,vad tillför hon överhuvudet taget tråden?
Och ytterligare,om hon nu ändå blir "beskjuten" eller vad hon misstänker, och det då uppenbart går igenom aluminiumet på väggarna så till vida att det ger höga "utslag" på mätare och hon upplever smärta ,varför har hon kvar sina något udda "tapeter" om de är verkningslösa?

GrK= granskningskommissionen av Palme mordet

Ang arbetspolare så jo, det så klart att man normalt tänkt klumpigt .
Men dessa hade betett sig så att jag uppfattade dem som vänner till de jag nu anmäler och just med dessa så händer ett par olyckor och jag lade märke till ett visst agerande innan som var nytt på ena personen och och på den andre så var det medans det hände och efter ett agerande som var nytt. Kan ju där varit chocken att nästan fixat en dödlig olycka , men beteendet runt denna "olycka " gör att jag undrar hur det låg till med olycka eller med mening.

Ang min blogg så är det mesta stöd uppgifter jag samlar där och bilder som ska väcka frågor. Jag har varit rak på sak på andra ställen men vill inte här ge dessa adresser. Jag har i stort beskrivit metoder och exempel på vad som händer runt mig, som drönaren , behöver ju inte vara deras , men jag missuppfattade inte den i alla fall eller det ljud jag efteråt hörde på kvällarna som jag kände igen efter att ha studerat youtube filmer med drönare efter att fångat denna på bild.

Kom på nu det tidigaste ang SÄPO jag hört och det är ca 2 år efter mordet på Palme , för att sedan vid GrK ca 10 år senare formligen explodera i jämförelse i antalet med säpo och Palme. Jag hade besvär med en grupp som hotade svårt vilket jag ju tror kan varit arrangerat utav dessa eller att de utnyttjade situationen efter att via avlyssning hört att något varit på gång.

Ang tjejen med aluminium så gör hon rätt då hon dokumenterar det hon utsätts för / tror hon utsätts för så att hon och andra kan i efterhand gå igenom och kolla vad som hänt och inte och jag slänger ett öga på hennes sida då och då för att se vad som händer .
Senast redigerad av Harfager 2017-01-09 kl. 05:15.
Citera
2017-01-10, 23:11
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovemols
I ditt fall är det heller ingen tvekan om att man vill ha tyst på dina frågor. Även om de i enskilda fall mycket väl kunnat få en naturlig förklaring måste man till varje pris få stopp också på de mest oförargliga frågorna från just dig som man vet blivit stalkad då dessa under alla omständigheter lätt kunnat leda vidare till avslöjande av riktigt stora hemligheter.
ABAB väktarna som tjänstgjorde både kring mordplatsen och kring Baresic då han bodde på Täbyanstalten är det spår som inte heller Holmér fick lov att utreda vidare.....

Om jag har namn på flera som började prata om att värva mig ( vid bråket som var och jag var fokuserad på min antagonister) och sedan ändlösa trakasserier där Palme och säpo bla nämndes, och misstänker nu att det måste vara folk inom säpo / polis som åtminstone utnyttjar detta för att styra andra även om det är kriminella handlingar och med kriminella , så hur och var gör jag en klagan ? Polisen verkar kört att anmäla till, men MR grupper kanske fattar nu om jag nämner det med säpo som sagts och sedan varenda bostad som man blivit väckt, haft inbrott i och "säpo" grannar sedan dess. Har fått lite brådis nu då min adress kan bli känd och då blandas det upp med de som djävlas som ju givet kommer att fixa bråk eller privatspanare för att själva försvinna i mängden.

Tänkte att jag får ett svar i morgon och tänkte lista namnen och lägga ut och även ett par omaskerade bilder för om inte annat så måste jag varna för dessa .....

Hur lång är nuvarande säpo chefen ? Var ju ett trakasseri av okänd och dagen efter såg jag denne på ett ställe jag flera veckor innan beställt tid till , och fotade denna då. Läste sedan en bok och författaren var väldigt lik trakasseraren ( en polis utöver författare ) men då jag såg nya säpo chefen så var denne också lik . Måste ju få att ta detta till Haag om inget annat ? Kan jag binda LK och PK mfl till säpo så borde det bli lätt om nu dessa inte står över lagen , vilket "inaveln" kan i praktiken göra så att de gör.
Senast redigerad av Harfager 2017-01-10 kl. 23:29.
Citera
2017-01-10, 23:30
Medlem
madtops avatar
Citat:
Hur lång är nuvarande säpo chefen ? Var ju ett trakasseri av okänd och dagen efter såg jag denne på ett ställe jag flera veckor innan beställt tid till , och fotade denna då. Läste sedan en bok och författaren var väldigt lik trakasseraren ( en polis utöver författare ) men då jag såg nya säpo chefen så var denne också lik . Måste ju få att ta detta till Haag om inget annat ?

Vad vill du ta till Haag?
Att du läste en bok vars författare är lik en "stalker"? Eller att författaren är lik Säpochefen?

Och vad har detta med tråden att göra? Att du ser likheter mellan olika människor har självklart ett mycket stort allmänintresse men det är väldigt off-topic i tråden.
Citera
2017-01-10, 23:41
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vad vill du ta till Haag?
Att du läste en bok vars författare är lik en "stalker"? Eller att författaren är lik Säpochefen?

Och vad har detta med tråden att göra? Att du ser likheter mellan olika människor har självklart ett mycket stort allmänintresse men det är väldigt off-topic i tråden.

Vi försöker bena ut vilka det är som utför sådana här långvariga tortyr serier, och om några på säpo är inblandande så borde det sluta i Haag och är för tråden en viktig vinkel som andra kan känna igen .

Jag tänkte ju först då jag hörde folk nämna säpo, palme mm att det var för att jag skulle se ut som en idiot om jag återupprepade detta. Men för någon dag sedan så räknade jag igenom detta och det är möjligt att de kört " andra metoder" i Palmemordet. Men knappas hela myndigheten för då skulle jag kräkas över vem som anställde en massa landsförrädare , men en liten sekt med läkare etc ( som jag hittat och har på band , Läkaren) bland andra. Och då det är ett människorättsbrott med taktiker från zersetzung med ganstalking , inbrott utan något taget , sabbotagen på jobb och hälsovård för infektion hot mm så är det högst topic till förekommer GS

Sedan så vore det bra om du läste inlägget innan du öppnade käft , säpochefen , polisförfattaren är lika bägge två en trakasserare jag beskrev .
Senast redigerad av Harfager 2017-01-10 kl. 23:43.
Citera
2017-01-10, 23:42
Medlem
Trolltestets avatar
Ända sedan jag gjorde mig känd som pedo i forumets pedo-trådar, så har jag märkt av en ökad omfattning av folk som "tittar snett" på mig, i helt "vanliga situationer" som när jag går i affärer eller när jag som idag besökte ett helt vanligt köpcentrum.

Kan det vara som så att jag ådragit mig en GS-Pluton, eller är jag inget annat än hasch-paranoid (jag röker gräs OFTA)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in