Det är så galet många inlägg i den här tråden,de flesta går till att smutskasta andra personer av olika anledningar att jag tröttnade och hoppade vidare från sidan 170 och läste var 5:e sida eller så ,så ja jag har förmodligen missat mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Jag summerade nu allt som hänt ang säpo i mitt fall , och då jag länge hade iden om att de som håller på ,vill att man ska förlöjliga sig själv genom att jag skulle upprepa tex Palme , säpo mm som jag hört nämnas. Men nu alltså sedan 2015 fick se mitt namn i PU och GrK
Bland annat verkar jag ha missat en del av förkortningarna som främst du använder.
Antar att med PU menar du Palme Utredningen ?
Men GrK ? hade du frågat mig ,så hade jag syftat på granatkastare det är säkert bara en udda association av mig, men vad syftar du på med förkortningen GrK ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
två av olyckorna gör att jag undrar med den totalt likgiltiga stilen med tortyren, sabotagen , hoten etc ( vilket bla även gör att jag tänker på dem som att det kan vara samma grupp som sköt Palme i ryggen .) Men givetvis om jag kan jag knyta ett par ”arbetspolare” till säpo så blir ju sannolikheten större att det är så, annars var det farliga barnrumpor som råkar ställa till farligheter av okunskap / klumpighet.
Om det hade varit "ett par av mina arbetspolare" så hade jag nog Främst misstänkt att de var dels klumpiga dels okunniga och att den kombinationen på en arbetsplats med exempelvis containertruckar som arbetsredskap gjorde att de var extremt farliga.
Det hade i min värld förmodligen varit ett mer logiskt steg att tänka i den riktningen, än att de skulle jobba för säpo på ett eller annat sätt, och befinna sig i en containertruck med enda anledning att mörda mig.
Som sagt,den här tråden i sig är förvirrande (jag tror mycket av det beror på att en hel del inlägg modererats bort och därför tappar man helheten)
Men jag har läst en del på din blogg, och den är faktiskt minst lika förvirrande.
Det är helt enkelt jävligt svårt att få klarhet i vad du menar ska ha hänt under de här 20 åren för en oinsatt.
Om du hade varit mer "rakt på sak" inte nödvändigtvis lämnat ut alla detaljer men i stora drag sammanfattat de senaste 20 åren vad som hänt, hur, varför och i någon kronologisk följd , tror jag faktiskt att du hade fått bättre respons.
Den där tjejen med aluminium på väggarna ,vad tillför hon överhuvudet taget tråden?
Och ytterligare,om hon nu ändå blir "beskjuten" eller vad hon misstänker, och det då uppenbart går igenom aluminiumet på väggarna så till vida att det ger höga "utslag" på mätare och hon upplever smärta ,varför har hon kvar sina något udda "tapeter" om de är verkningslösa?