Citat:
Citat:
Lite klargörande.
20 åringen är inte 20 år han är 18.
Han är adopterad och har tidigare haft mycket problem, går lantbruk på Bollerup och heter Anton Henningsson.
BO och Anton är bekanta, 16 och 18 år inte stor skillnad i ett mindre samhälle där många är bekanta med varandra.
BO är inte homo, GM vet jag ej.
BO handlar inte med knark, GM vet ej.
BO är inte släkt med mordet 2014.
20 åringen är inte 20 år han är 18.
Han är adopterad och har tidigare haft mycket problem, går lantbruk på Bollerup och heter Anton Henningsson.
BO och Anton är bekanta, 16 och 18 år inte stor skillnad i ett mindre samhälle där många är bekanta med varandra.
BO är inte homo, GM vet jag ej.
BO handlar inte med knark, GM vet ej.
BO är inte släkt med mordet 2014.
Okej, tack för klargöranden! Då vet vi att (misstänkt)GM har invandrarbakgrund, alldeles oavsett vad han heter.
Eftersom ingen annan än GM verkar veta vad som ligger bakom misshandeln så kan vi inte veta om varken narkotika eller homosex spelar någon som helst roll. Tror att även du förstår att Linus mycket väl kan vara homosexuell, även fast han inte har berättat det än. På ungefär samma sätt så kan Linus mycket väl ha trasslat in sig i narkotikaaffärer utan att ha berättat om det. Det är oftast inte någonting som folk skryter om, särskilt inte så unga människor. Men med det sagt så vill jag lägga till att jag faktiskt tror på det du säger, för helt klart är det nog du som har bäst koll av alla i den här tråden. Jag menar bara att möjligheten att även Linus döljer någonting faktiskt finns.
Undrar varför media har skrivit att (misstänkt)GM är 20 år, om han faktiskt bara är 18 år. Jag tycker är 16 och 18 känns ganska mycket vanligare än 16 och 20, när man talar om åldersskillnader vänner emellan.
Nej då. Jag är ung och fräsch, tycker jag. Jag hade vänner som var över 30 år när jag själv var 18 år, så jag är mer än väl medveten om att man kan umgås långt över sin egen ålder. Men jag blev aldrig grovt misshandlad av mina vänner, inte ens ringa misshandlad, så jag slapp fundera över sådana saker. I det här fallet så har den yngre personen blivit grovt misshandlad, och när man är 16 år så är fyra års åldersskillnad relativt mycket. Skulle de flesta sextonåringar umgås med tolvåringar?
Senast redigerad av Doodi 2017-01-10 kl. 07:15.
Senast redigerad av Doodi 2017-01-10 kl. 07:15.