2017-01-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
Systern e ju Katarina, inte Sanna!

Korrekt BO har en syster som heter Katarina, hon var inte heller tillsammans med 17 åringen som mördare en alkis 2014.
Citera
2017-01-09, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qlimax
Han Anton går han på bollerup o poserar med massa traktorer som ett mongo?

Ja
Citera
2017-01-09, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lstrts
Ja
Vad e bakgrunden till denna grova våldshandling?
Citera
2017-01-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ja
Vad är anledningen till denna grova våldshandling?
Citera
2017-01-09, 22:49
Medlem
https://www.hitta.se/anton+vladislav...son/ihzgjXHHHb
Citera
2017-01-09, 22:53
Medlem
Citat:
Vad e bakgrunden till denna grova våldshandling?

Ingen som vet, BO vet inte hur han hamnade i ladan eller kom därifrån. Hans första minne är vad jag vet just nu när han blev hittad av en person som körde honom till sjukhus.

GM har haft mkt problem genom åren, bla avstängd ifrån sin skola just nu pga mordhot mot en lärare.
Om dom har gjort ngn typ av affärer eller om GM bara "slagit slint" i skallen över ngt vet jag inte.
Citera
2017-01-09, 23:02
Medlem
Citat:
Ingen som vet, BO vet inte hur han hamnade i ladan eller kom därifrån. Hans första minne är vad jag vet just nu när han blev hittad av en person som körde honom till sjukhus.

GM har haft mkt problem genom åren, bla avstängd ifrån sin skola just nu pga mordhot mot en lärare.
Om dom har gjort ngn typ av affärer eller om GM bara "slagit slint" i skallen över ngt vet jag inte.
Man kan verkligen hoppas att han Anton får vad han förtjänar! Han ser rättså märklig ut på sina bilder på FB.
Citera
2017-01-09, 23:06
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qMQa
Nej, du har fel. Det finns ingenting som tyder på att liberal vapenlagstiftning skulle orsaka mer våld. Tvärt om så finns det flertalet undersökningar som visar på att man är försiktigare och mer respektfull när man vet att omgivningen är beväpnade.

Du kan börja längst ned på denna lista, och sen kan du berätta för oss vilka av de länderna som är säkrast.
https://en.wikipedia.org/wiki/Estima...ita_by_country

Wikipedia där vem som helst får fylla upp med vad som önskas
I övrigt håller inte din hypotes kontra den statistiken.
Citera
2017-01-09, 23:42
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Man kan verkligen hoppas att han Anton får vad han förtjänar! Han ser rättså märklig ut på sina bilder på FB.

ser inge märklig ut alls Unge herr Anton, har den verkligen gjort sånt..?? Eller bara fula rykten??
https://www.facebook.com/ant*n.henningss*n.98/
Citera
2017-01-10, 01:01
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
20 åringen är släppt idag, han heter Anton Henningsson.

Citat:

Pratar vi om två olika personer här? Eller gärningsmannen släppt?

Vill bara reda ut detta så inte fel kille hängs ut.
Citera
2017-01-10, 01:09
Bannlyst
Hemskt, var inte alls denna typen av misshandel var inte lika förekommande förr.
Citera
2017-01-10, 02:06
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Genom att införa liberal vapenlagstiftning.

Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
När jag läste om fallet så började jag fundera på hur ofta en 16-åring och en 20-åring umgås. Det lär inte vara ett typiskt vänskapsförhållande, eller?

Vem är 20-åringen?
Ehm, det är inte särskilt ovanligt eller konstigt. Är du född på 20-talet eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in