2017-01-09, 15:27
Medlem
darkreapers avatar
är DrugsInc på flugsvamp en pålitlig säljare? beställt av han och det har gått 8-9 dagar nu fast jag inte har fått nått. eller postnord so krånglar? och vet ni om hans FM-1or är ok eller? recensionerna va inte så imponerande på den produkten om man säger så.
2017-01-09, 17:11
Medlem
Emalkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
är DrugsInc på flugsvamp en pålitlig säljare? beställt av han och det har gått 8-9 dagar nu fast jag inte har fått nått. eller postnord so krånglar? och vet ni om hans FM-1or är ok eller? recensionerna va inte så imponerande på den produkten om man säger så.

Drugsinc är pålitlig. Har handlat av honom många gånger och det har alltid kommit fram till slut, men har inte testat fm1orna. Såg också att dom inte fått så bra omdömen. Ibland tar det lång tid så svårt att avgöra om det är posten som segar eller om han är seg på att skicka ut.
Men just nu väntar jag också på 3 beställningar som tar ovanligt lång tid så posten är inte direkt snabba nu.
2017-01-09, 17:37
Medlem
darkreapers avatar
1
Citat:
Ursprungligen postat av Emalkay
Drugsinc är pålitlig. Har handlat av honom många gånger och det har alltid kommit fram till slut, men har inte testat fm1orna. Såg också att dom inte fått så bra omdömen. Ibland tar det lång tid så svårt att avgöra om det är posten som segar eller om han är seg på att skicka ut.
Men just nu väntar jag också på 3 beställningar som tar ovanligt lång tid så posten är inte direkt snabba nu.

okej tack för svar!
2017-01-09, 18:17
Medlem
Spliffmeisters avatar
6 arbetsdagar utan leverans från pantern..
2017-01-10, 05:23
Medlem
Ladidas avatar
Ett av mina missing letters dök upp idag, det andra börjar jag mer och mer tro att antingen är det en blåsning, hen åkt fast eller något liknande. Då jag skickat upprepade mess och ej fått svar, de står som olästa av mottagaren, så nått lurt är det varjefall.
2017-01-10, 07:48
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Ett av mina missing letters dök upp idag, det andra börjar jag mer och mer tro att antingen är det en blåsning, hen åkt fast eller något liknande. Då jag skickat upprepade mess och ej fått svar, de står som olästa av mottagaren, så nått lurt är det varjefall.

Vem gäller det? På FS?
Edit: du kan skicka det i PM om du inte vill skriva öppet..
Senast redigerad av snedtrippen 2017-01-10 kl. 08:04.
2017-01-10, 16:47
Medlem
darkreapers avatar
10e dagen jag inte har fått hem min beställning från DrugsInc på fs. va nere på posten här i stan o tänkte om det var dom som sölade med att dela ut men det fanns inga brev i mitt namn där.

en blåsning eller posten som segar?
2017-01-10, 18:49
Medlem
Citat:
10e dagen jag inte har fått hem min beställning från DrugsInc på fs. va nere på posten här i stan o tänkte om det var dom som sölade med att dela ut men det fanns inga brev i mitt namn där.

DrugsInc brukar vara snabba och bra beställde av DrugsInc innan jul varan kom på andra vanliga dagen efter alla röda dagar.

Jag väntar också på 1 paket som har tagit väldigt lång tid fast från MrDonald la order 22/12 han markerade varan skickad den 25/12 vilket den absolut inte var och i mina ögon helt förjävligt gjort iaf när man går o väntar på smärtstillande som skulle kunna göra så man kan röra sig hyffsat normalt.

Den andra januari skriver han på sin sida om förseningar men att allt är skickat nu 8 dagar senare fortfarande inget i lådan, han läser inga PM heller aldrig mer kommer jag beställa från MrDonald betalar hellre dubbelt så mkt för att får skiten i tid.

Sorry om det vart lite offtopic men var bara tvungen att få ur mig lite ilska på MrDonald!
2017-01-10, 19:05
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:

Har beställt 4-5 ggr från DrugsInc, alltid kommit inom 48 timmar. Är väl någon klåfingrig jul-inhoppare på Postnord som sitter och njuter av dina piller nu.....
Senast redigerad av Vicious Edd 2017-01-10 kl. 19:08.
2017-01-10, 19:07
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
PMa gärna vilken säljare det gäller...jäkla svin....många som blåser folk nu i jul/nyårstid för att sedan kunna skylla på Postnord. (Ja, de är också dåliga, men inte SÅ dåliga).
2017-01-10, 19:10
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Någon mer som väntar ifrån C-b ?
Här eller i pm
2017-01-11, 12:40
Medlem
darkreapers avatar
sista gången jag fick svar av DrugsInc var 9/1 22:54 sen dess har jag skrivit och inte fått svar har han åkt fast eller vafan är frågan om. ordern är markerad som skickad 1/1 17:50 och jag börjar fan bli riktigt jävla förbannad nu. Jag ska ha de jag har betalat för och det ska fan inte ta månader innan jag får hem mina grejer?! är de nån som kan få fram identitet på säljare på flugsvamp?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in