2017-01-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getoffmylawn
Om du hade en mille, varför tradear du då? Vad ska du med mer coins än så till? Antar att du redan har ett färdigt lag. Sparar du till någon IF Ronaldo eller?

När jag köpte FIFA la jag samtidigt 1000kr på points. Nu har jag en trupp jag är helnöjd med för 700k och 250k jag inte gör någonting alls för.

Man behöver ju verkligen inte mer än 1 mil??

beror ju på vad man är ute efter..jag köper inga dyra kort alls, mestadels blåa och svarta kort för de är oftast mer prisvärda.. men vill man bygga nåt monsterlag är det väl klart man behöver coins.. brukar spara coins för att investera i blåa kort efter hand eller dyrare IF kort...
och nej jag har inga färdiga lag.. mina lag kostar inte mycket.. just nu investerar jag i IF kort och passar på att testa dom..tex IF Fabregas, SIF Kane osv..
Citera
2017-01-10, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSdalmiak
Om jag varit dig...

SÅ hade jag sålt IF Azpilicueta. Köpt in IF Reid (36k) han är ett monster. Mycket bättre i luften också än Azp. Sålt Firmino också.

Sen med coinsen som blir över och dom du har lagt dom på De Bruyne. Bästa CAM jag spelat med hittills.

Okej, ja jag ser det är inte allt för mycket som skiljer dom 2, förutom priset ^^
Firminio brukar vara jävligt användbar, nästan alltid man of the match.
Känner mig tveksam på batshy, och funderade på Vardy eller sturridge för mer snabbhet.
Citera
2017-01-10, 00:07
Medlem
LSdalmiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Okej, ja jag ser det är inte allt för mycket som skiljer dom 2, förutom priset ^^
Firminio brukar vara jävligt användbar, nästan alltid man of the match.
Känner mig tveksam på batshy, och funderade på Vardy eller sturridge för mer snabbhet.

Testa De Bruyne, han är bästa CAM enligt mig. Du får grym kemi med anfallare med De Bruyne också.
Citera
2017-01-10, 00:09
Medlem
fan vilken skillnad man märker på bra spelare..kör nu med 3 lag i 4321 där jag har SIF Balo, TIF Icardi och SIF Kane som anfallare...gör mål på allt
Citera
2017-01-10, 00:15
Medlem
Qirrens avatar
Fixade kvalet på andra försöket med mitt ihopplock till lag. https://www.futbin.com/17/squad/1091791

Fungerade riktigt fint att spela med faktiskt, trots att det inte ser jättevackert ut.
Citera
2017-01-10, 00:29
Bannlyst
Passade på att göra ett par league-SBCs nu när alla slänger ut ruttna guldspelare för discardprice, bunkrat upp med packs för ca 200-250k samt en bit närmare framförallt Smolov SBC nu. Blir en jävla packöppning på lördag när hela laget släpps, tänkte eventuellt slänga in lite points också nu när det blivit några vita helger på senaste tiden och jag har råd.
Citera
2017-01-10, 00:49
Medlem
[quote=LSdalmiak|59551091]Om jag varit dig...

SÅ hade jag sålt IF Azpilicueta. Köpt in IF Reid (36k) han är ett monster. Mycket bättre i luften också än Azp. Sålt Firmino också.

Sen med coinsen som blir över och dom du har lagt dom på De Bruyne. Bästa CAM jag spelat med

hittills.[/QUOTE

Hur tänkte du där...... Asp har typ 300 mer ingame stats än Reid....... bättre kunna passa säkra pass och annat än att kunna nicka...... sen e Firmono mil bättre än många andra PL anfallare el CAM.
Citera
2017-01-10, 01:02
Medlem
Weird.s avatar
[quote=calculated65|59551730]
Citat:
Ursprungligen postat av LSdalmiak
Om jag varit dig...

Sen med coinsen som blir över och dom du har lagt dom på De Bruyne. Bästa CAM jag spelat med

hittills.[/QUOTE

Hur tänkte du där...... Asp har typ 300 mer ingame stats än Reid....... bättre kunna passa säkra pass och annat än att kunna nicka...... sen e Firmono mil bättre än många andra PL anfallare el CAM.

Håller inte med dig här. Hade också valt IF Reid. Dels för att han är 190 cm, och Azp är bara 178. Passningar är inte alls lika viktigt som mittback. Snarare huvudspel och försvar.
Citera
2017-01-10, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
jag köpte lite för tidigt men de börjar stiga till det jag köpte för..
Har en hög med Alli för 32-42k..
Sen har jag en hög med schmeichel för 42k..
Trippier timade jag rätt däremot..merparten av dem köpta för 11-13k..
Kane köpt för 70 Fabregas för 92 så hoppas de stiger nu

Om en vecka har du garanterat bra profit!
Jag håller mina ett bra tag till även fast jag tajmade botten på de flesta, snart är dom ute ur packs
Citera
2017-01-10, 01:08
Medlem
Bestämde mig för att köpa lite packs innan jag skulle gå och lägga mig. I tredje jumbo-paketet blir det en Walk-out, taggar till för att se vilken flagga det blir - Frankrike, lite besviken men det finns ändå några juveler bland fransmännen, sedan kommer kallduschen, Bayern München... Ribery som knappt säljer för 14k promenerar ut som en hjälte.
Citera
2017-01-10, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Om en vecka har du garanterat bra profit!
Jag håller mina ett bra tag till även fast jag tajmade botten på de flesta, snart är dom ute ur packs

absolut... de kmr stiga rejält...gäller o ha is i magen
Citera
2017-01-10, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Bestämde mig för att köpa lite packs innan jag skulle gå och lägga mig. I tredje jumbo-paketet blir det en Walk-out, taggar till för att se vilken flagga det blir - Frankrike, lite besviken men det finns ändå några juveler bland fransmännen, sedan kommer kallduschen, Bayern München... Ribery som knappt säljer för 14k promenerar ut som en hjälte.

Ribery för 14k!!!?!?!? Tiderna förändras...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in