2017-01-08, 22:05
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dieseldoft
SB och hennes bröder arrenderade Tullgarns Kungsgård i Vagnhärad, de drev tydligen inte gården som avtalat så kungen tog tillbaka den, och staten ville ha tillbaka en hel del pengar
Kolla med tingsrätten om ev dom
Humor att hon var inblandad där, jag som jobbar med jordbruk läste om Tullgarn och dess tidigare arrendatorer i en lantbrukstidning för några år sedan. Arrendet var så lågt att man kunde hyra ut bostäderna och driva lantbruket gratis. Minns att jag sa till min fru vilka ynkliga lathundar de måste vara Sigrid o hennes bröder alltså.
Citera
2017-01-09, 07:04
Medlem
Blir bara lite nyfiken...
Nu går ju Erik och hans utvalda (glömt vad hon heter) ut och hävdar att det var uppgjort från början och att dom spenderade midsommaren tillsammans hos henne i Bollnäs. Dvs före hans berömda natt med Sigrid. Borde gett honom en del att förklara för hans tilltänkta...
Citera
2017-01-09, 19:15
Medlem
Arne Bajses avatar
Bonde Sigrid Bergåkra. När tar hennes nyhetsvärde slut ?

I månadsmagasinet Amelia är Sigrid omskriven enligt följande:

Sigrid bejakade suget.

Tredje avsnittet av Bonde söker fru. Årets speeddejting är avslutad och luften darrar av lust.
Dagen tar plötsligt en oväntad vändning. Sigrid Bergåkra 43, tillbringar natten med en annan
bonde: Erik Bäckman 21 De behövde "kramas". Linda Lindorff må ha kallat till krismöte dagen efter,
men vi kan inte låta bli att älska Sigrid för att hon bejakade sin lust. Heja !

Vi vet att Sigrid är lössläppt, lättfotad, opålitlig. Alltså det som på feministsvenska kallas "bejaka sin lust"

Erik 21 blev "bergåkrad" av en impulsiv 43-årig trebarnsmamma med skulder hos kronofogden.

Stackars pojk !!
Citera
2017-03-28, 16:47
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
Inte direkt attraktiv, och tanken på att hon är lös och knullar sönder folks förhållanden och håller på gör henne ännu äckligare, usch.

Nu berättar Sigrid om ett smutsigt otrohetsdrama. Det var inte Pål, exmannen Crister eller den spanske ryttaren som var otrogen utan en pojkvän för 18 år sen.

Jag hade en pojkvän som inte ville gå på den nyårsfest vi var bjudna till. 18 år senare visade det sig att det berodde på att han hade varit otrogen och tjejen skulle gå på samma fest.

När får vi höra pojkvännens version ? Vem är han ?
Citera
2017-04-19, 18:34
Medlem
Arne Bajses avatar
Bonde söker fru-profilen Sigrid och Pål Mases har gjort slut.
Sigrid Bergåkra berättar på Instagram att hennes privata relation "sköljt över mig med besvikelse".

http://www.expressen.se/noje/bonde-s...ar-gjort-slut/
Citera
2017-04-20, 10:16
Medlem
Och idag ska hon få tv-tid igen. Hon ska berätta hur det ligger till med förhållandet i "Malou efter tio"
Citera
2017-04-20, 12:03
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelleIsabelle
Och idag ska hon få tv-tid igen. Hon ska berätta hur det ligger till med förhållandet i "Malou efter tio"

TV4 är pinsamma när det gäller att på alla tänkbara sätt marknadsföra sina tv-program genom sin egen kanal. Bonde Söker Fru måste kramas ur till sista droppen.

Snart får väl Sigrid vara med på Tv4-nyheterna också.

Tycker Sigrid är väldigt självgod och hon kommer antagligen berätta att uppbrottet från Pål berodde på omständigheter och inte på henne.
Citera
2017-04-20, 12:11
Medlem
enfindams avatar
Det var en märklig intervju hos Malou, vem är intresserad av Sigrid Bergåkras kärleksliv, egentligen? Hon verkar oförmögen till djupare känslor
Senast redigerad av enfindam 2017-04-20 kl. 13:06.
Citera
2017-04-20, 13:37
Medlem
Det verkade som att de inte har gjort slut. Hon sa att hon ville träffa en man som skulle flytta in hos henne. Dvs hon vill fortsätta leva som tidigare och han ska anpassa dig efter det. Så tolkade jag det åtminstone.
Enligt henne vill han inte flytta till henne, de vill vara ihop men inte ha ett distansförhållande, samtidigt som ingen vill ge upp det de har byggt upp på varsitt håll.
Citera
2017-04-20, 13:40
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var en märklig intervju hos Malou, vem är intresserad av Sigrid Bergåkras kärleksliv, egentligen? Hon verkar oförmögen till djupare känslor

Hon hyser djupare känslor för....

Citera
2017-04-20, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelleIsabelle
Det verkade som att de inte har gjort slut. Hon sa att hon ville träffa en man som skulle flytta in hos henne. Dvs hon vill fortsätta leva som tidigare och han ska anpassa dig efter det. Så tolkade jag det åtminstone.
Enligt henne vill han inte flytta till henne, de vill vara ihop men inte ha ett distansförhållande, samtidigt som ingen vill ge upp det de har byggt upp på varsitt håll.
Varför vill han inte det ? Konstigt, han har väl inte massa djur o ta hand om? Bara o flytta ju! Företaget kan han väl sköta ändå ? Det måste han ju ha förstått att en hästverksamhet flyttar man ju inte bara sådär! Det måste vara nåt annat! Funderar på om han fått kalla fötter efter det där giftemålspratet i början!
Citera
2017-04-20, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Varför vill han inte det ? Konstigt, han har väl inte massa djur o ta hand om? Bara o flytta ju! Företaget kan han väl sköta ändå ? Det måste han ju ha förstått att en hästverksamhet flyttar man ju inte bara sådär! Det måste vara nåt annat! Funderar på om han fått kalla fötter efter det där giftemålspratet i början!
Det var så jag tolkade det hon sa. Sen om han verkligen känner så vet man ju inte eftersom han inte var där och kunde säga hur han tänker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in