2017-01-08, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Hallå på er. Tog bort mitt tinderkonto för någon timme sedan och gjorde ett nytt. Allt fungerade bra ett tag, men nu får jag bara "det finns ingen ny person i din närhet". Har till och med ändrat till andra storstäder men samma sak. Vad fan är detta för skit?

Samma skit här, kör android.
Citera
2017-01-08, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arsenalistaa
Hur många procent svarar tillbaka när ni skriver? Cirka?

De flesta. Men brukar avstanna med vissa. Ibland skriver de tilbaka efter 2 veckor ibland 1 månad. Vissa verka ha appen, men de är inte inne på den bara.
Citera
2017-01-08, 14:05
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Succeed
Samma skit här, kör android.

Började fungera återigen efter jag tog bort kontot och gjorde ett nytt. Är väl bara en tidsfråga tills det skiter sig igen. Kör dock Iphone.
Citera
2017-01-08, 15:26
Medlem
Har en kvinna jag pratar med. Hon tog initiativet att börja prata med mig först. Ser riktigt bra ut. Ställer henne frågor, men får inga motfrågor knappt alls. Men ändå svarar hon på det jag skriver.

Om jag inte var intresserad hade jag inte ens svarat. Eller ens startat konversationen. Och låtit allt dö ut.

Vad är det här? Jag orkar liksom inte prata mer om den hon inte lägger ner någon slags energi själv. Jag har andra att prata med i så fall.

Vad tycker FB?
Citera
2017-01-08, 15:40
Medlem
Krongjorts avatar
"FB tycker" att den som känner att något inte leder någon vart ej bör vandra en väg som ej leder någon vart. Men den som vandrar får ju avgöra själv såklart. Nu används inte tinder här men det är ju måhända något som man kan generalisera om oavsett. Lycka till.
Citera
2017-01-08, 15:54
Medlem
Den här appen är ju som gjord för att förbättra ens självförtroende. Haha skämt åsido. Sedan jag blev medlem på detta för cirkus en vecka sedan har jag fan swipat höger säkert 75 gånger, ändå inga matchningar såhär långt. Kan bara se det som att jag antingen inte har vad som krävs rent utseendemässigt, att jag inte ger intrycket av att vara intressant eller att man måste betala för skiten för att ens ta sig till steg 2.

Aja det är en jävla tur att man som person inte är det minsta bitter, eller att man är lättstött. Ger Tinder en vecka till, sedan får det fan vara.
Citera
2017-01-08, 15:55
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cqo
Har en kvinna jag pratar med. Hon tog initiativet att börja prata med mig först. Ser riktigt bra ut. Ställer henne frågor, men får inga motfrågor knappt alls. Men ändå svarar hon på det jag skriver.

Om jag inte var intresserad hade jag inte ens svarat. Eller ens startat konversationen. Och låtit allt dö ut.

Vad är det här? Jag orkar liksom inte prata mer om den hon inte lägger ner någon slags energi själv. Jag har andra att prata med i så fall.

Vad tycker FB?

Ta initiativ till det du vill. Om hon ändå hela tiden svarar och inte säger emot så kan du bjuda ut henne och tar det därifrån dit du vill.
Citera
2017-01-08, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cqo

Vad tycker FB?

Har vatt med om sådana med. Brukar tillslut bara unmatcha. Orka lägga tid på egocentriska brudar?
Citera
2017-01-08, 16:04
Medlem
Va är grejen med tinder vs badoo? På tinder får jag matches med ganska snygga. På badoo knappt några alls. Då har jag typ 1400 matches på tinder.
Är de för jag inte betalar på Badoo? Verkar ju helskumt o knappt få några där. Lite synd för det är många fina.

Eller är dom bara inte inne på badoo? Encounters är ju som tinderdlödet menar jag. Syns man inte eller är de ännu mer kräsna där? Måste man betala? ger någon effekt?
Citera
2017-01-08, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krongjort
"FB tycker" att den som känner att något inte leder någon vart ej bör vandra en väg som ej leder någon vart. Men den som vandrar får ju avgöra själv såklart. Nu används inte tinder här men det är ju måhända något som man kan generalisera om oavsett. Lycka till.

Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Ta initiativ till det du vill. Om hon ändå hela tiden svarar och inte säger emot så kan du bjuda ut henne och tar det därifrån dit du vill.

Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Har vatt med om sådana med. Brukar tillslut bara unmatcha. Orka lägga tid på egocentriska brudar?

Det känns lite som att hon tyckte det var "provocerande" att jag inte började skriva först. För att hon är van vid det eller något. Det är min vilda tolkning av det hela.

Sen nu när hon ser att jag skriver till henne så har hon fått bekräftelsen.
Citera
2017-01-08, 16:18
Avslutad
Ingen som känner någon som känner någon som jobbar med Tinder? Börjar bli trött på att ingen finns i min närhet.

Jag använder Tinder för att hitta kärleken men det skadar inte med lite vänner på vägen. Hittar massor av killar som jag kan spela Dota 2 med tex. Tycker om appen väldigt mycket.
Citera
2017-01-08, 16:30
Medlem
Jag vill inte radera mitt konto men hela dagen idag har jag inte fått upp en enda person i min närhet, är omöjligt då jag startade om mitt konto igår..

Har provat installera om appen och skit men funkar inte. Någon som har förslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in