2017-01-07, 21:54
Medlem
Ser ut som om priserna börjar sjunka nu. Mitt kommande lag kostade 1,7m för lite över en vecka sedan. I torsdags kväll låg det på 1,6m. Nu ligger det på 1,5m. Jag har trott att det skall bli en liten dropp imorrn kväll, då många är klara med WL och förbereder sig för första TOTY-släppen på måndagen och således säljer av sina lag när dem är klara. Får se om det kan bli så, kanske att folk redan börjat sälja av, därav att det sjunkit en del. Tror jag köper mitt lag imorrn iaf och kompletterar det andra. Jag som spekulerar bara, har egentligen ingen aning men kan det ligga lite i det?

Några korta:

Lloris vs Courtois?
Alderwiereld vs Kompany?
IF Payet vs Martial?

Edit. För övrigt detta lag jag skall köra med: https://www.futbin.com/17/squad/759886
Senast redigerad av grahnen 2017-01-07 kl. 21:57.
Citera
2017-01-07, 22:09
Medlem
Vad tycks om detta laget: https://www.futbin.com/17/squad/1051383
Kommer köra higuain eller pjanic på mitten.
Tips på ändringar?
Citera
2017-01-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Ser ut som om priserna börjar sjunka nu. Mitt kommande lag kostade 1,7m för lite över en vecka sedan. I torsdags kväll låg det på 1,6m. Nu ligger det på 1,5m. Jag har trott att det skall bli en liten dropp imorrn kväll, då många är klara med WL och förbereder sig för första TOTY-släppen på måndagen och således säljer av sina lag när dem är klara. Får se om det kan bli så, kanske att folk redan börjat sälja av, därav att det sjunkit en del. Tror jag köper mitt lag imorrn iaf och kompletterar det andra. Jag som spekulerar bara, har egentligen ingen aning men kan det ligga lite i det?

Några korta:

Lloris vs Courtois?
Alderwiereld vs Kompany?
IF Payet vs Martial?

Edit. För övrigt detta lag jag skall köra med: https://www.futbin.com/17/squad/759886

Hmm, ja. Nu när du säger det. Zlatan låg på över 400k igår eller tidigare idag. Nu ligger han på 378. Sjunker han med 28k kan jag köpa honom höhö
Citera
2017-01-07, 22:16
Medlem
Qirrens avatar
Vetefan om det kommer komma en "krasch". Ryktas väl att EA ska släppa en veckans lag-SBC nu igen.
Citera
2017-01-07, 22:48
Medlem
Storepojkes avatar
Av vilken anledning väljer folk att sälja sina lag innan TOTY släppen?
Citera
2017-01-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke
Av vilken anledning väljer folk att sälja sina lag innan TOTY släppen?
För att köpa packs för coinsen, med förhoppningen att få TOTY-spelare.
Citera
2017-01-07, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
En tanke bara, jag använder Draxler till och från i min bundesliga trupp, hur tror ni hans flytt till PSG kommer påverka hans kort? Jag är ny till FUT i FIFA 17, så jag vet inte hur det fungerar när dem byter lag.

Jag antar att jag kommer få Draxler med samma stats fast helt enkelt i PSG? Kommer det att ändra hans pris något? (Han är ju svinbillig, men ändå).

Tack på förhand.

Citat:
Ursprungligen postat av Welbeck
EA kommer så småningom att ändra hans klubb till PSG, då kommer hans PSG-kort att börja droppa i packs. Alla draxler kort med wolfsburg finns kvar men inga nya kommer att komma.

Så alla Draxlers wolfsburgkort går kanske upp lite, tror jag. Men vi pratar små summor då.

Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
Finns det nån gräns för hur många packs man kan spara för att öppna senare? Jag gjorde mm och hade 28 packs sparade och då jag gjorde den siste fick jag inte 2 rare player packet, men de andra tre plus belöningen för att ha gjort hela mm:n! Alltså har jag 32 nu och det kanske är gränsen?

Kommer ihåg i någon FUT för ett par år sedan när jag spelade med diego costa i mitt brasilien lag jag hade då. sen bytte han till spanien och då ändrade dom istället för att släppa nya kort.. whops var mitt lag förstört..
Citera
2017-01-07, 23:13
Medlem
Storepojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstonBentley
För att köpa packs för coinsen, med förhoppningen att få TOTY-spelare.

En jävla risk med andra ord.^^
Citera
2017-01-07, 23:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Investerat det mesta jag har ikväll. Endast 100k kvar som fickpengar att lösa Sbc och sånt med. Har inte lagt ner min själ i research kanske, men de kort jag investerat i är på all time low. Även om de sjunker till imorgon eller måndag lär jag kunna sälja med förtjänst inom 1-2v.

Blev IF för hela slanten plus några otw. Allt på rött, nu kör vi!
Citera
2017-01-08, 00:25
Medlem
Mrwomanizers avatar
Fråga till er ute i etern.

Monthly rewardsen i Fut Champions, vad är kriterierna för att få "röda guld"-kort?
Räcker det med att man tagit sig till guldnivån eller måste man upp på elit?

Jag fick nämligen ett bronskort förra månaden då jag som bäst hamnade på bronsnivå men har nu under december månad nått guld minst en gång, räcker det eller hur fingerar det?
Citera
2017-01-08, 00:42
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Fråga till er ute i etern.

Monthly rewardsen i Fut Champions, vad är kriterierna för att få "röda guld"-kort?
Räcker det med att man tagit sig till guldnivån eller måste man upp på elit?

Jag fick nämligen ett bronskort förra månaden då jag som bäst hamnade på bronsnivå men har nu under december månad nått guld minst en gång, räcker det eller hur fingerar det?
Kommer du till guld så får du 3 stycken röda guld informs, elit får du 12 stycken
Citera
2017-01-08, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Investerat det mesta jag har ikväll. Endast 100k kvar som fickpengar att lösa Sbc och sånt med. Har inte lagt ner min själ i research kanske, men de kort jag investerat i är på all time low. Även om de sjunker till imorgon eller måndag lär jag kunna sälja med förtjänst inom 1-2v.

Blev IF för hela slanten plus några otw. Allt på rött, nu kör vi!

vad satsade du på? funderar i om jag ska investera i några 100k

EDIT: investerat en del tidigare, sitter bla på:
3 Reid
3 Sneijder
7 Al Soma
4 Bernardeschi
2 Sinclair
3 Castro
2 Trippier
+ en drös med gamla IF och en hög i klubben.. funderar på om man ska våga sig på de dyrare..
Lite orolig att nuvarande TOTW droppar rejält när TOTY släpps och fler packs öppnas
Senast redigerad av m4staSWE 2017-01-08 kl. 01:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in