Citat:
Ursprungligen postat av
Schering
Två fel blir inte ett rätt men en tjuv ska inte peka finger mot en annan tjuv, det blir bara tramsigt. USA har hackat andra länder med Clinton som utrikesminister. Ryssland har troligen gjort det också. Det är dock såvitt jag vet ingen som påstår att Trump har hackat någon så jag förstår inte riktigt vad som är pinsamt för Trump i den här soppan.
Du tänker väl att det skulle vara pinsamt bara att Ryssland höll på honom men då har du nog missförstått ett och annat. Trump har varit ganska positivt inställd till Ryssland länge, sedan långt innan valet och ändå vann han, så väljarna är nog på ungefär samma våglängd.
Och du fortsätter med exakt samma två fel ska bli ett rätt.
Efter ha diskuterat detta val en del, så är det ALLTID samma visa ifrån de som står bakom Trump.
Så fort man hittar nått negativt, så ska det pekas finger åt alla väderstreck.
Men så är det när man inte vill ta ansvar för något, nått som jag ser i sandlådan utanför(ja, då när den är användbar), men dom har ju en rätt låg ålder, betydligt lägre än den 18 årsgräns som det är på FB.
Är det kärnan att vara en Trump supporter och inte ta ansvar för nått eller se fel som skett och bara skylla ifrån sig?
Och så vi slipper den diskussionen, så är jag ingen Hillary supporter heller.