2017-01-06, 17:32
Medlem
swimp78s avatar
Den vite riddaren uppenbarar sig. Lite kär i din podd-idol? Gulligt.

Lustigt vilken helig ko Sandra ilar var. Alla andra medverkande tycks det vara fritt fram att ha en åsikt om utan att massa kränkta småkillar drar lans.i
Senast redigerad av swimp78 2017-01-06 kl. 17:36.
Citera
2017-01-06, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Den vite riddaren uppenbarar sig. Lite kär i din podd-idol? Gulligt.

Lustigt vilken helig ko Sandra ilar var. Alla andra medverkande tycks det vara fritt fram att ha en åsikt om utan att massa kränkta småkillar drar lans.i

Inte ett dugg helig. Jag har bara skrivit vad jag tyckte och ville ha exempel på vad du grundar dina påståenden på.

Du ville ju ändå få fram att du minsann också har en master

Det mesta du skriver handlar ju om hur dåligt AMK är. Förstår inte varför du lägger din tid på podden när den är så dålig?

Kul att du ska dra till med att alla som gillar podden är småkillar Är 44 en åder som passar in på småkille så gärna för mig. Men kränkt...Nej. Krävs mer än en åsikt från dig som du dessutom inte kan förklara för att få mig kränkt.

Men fortsätt du att lyssna på AMK och tyck att den är dålig.
Citera
2017-01-06, 17:47
Medlem
swimp78s avatar
Du uttrycker dig som en fjortis med agressionsproblem.
Du överanvänder smileys.

Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Att du har en master visar väl verkligen att det inte är ett intelligentstest

...Vilket var exakt vad jag skrev, eller? Stenkorkad?
Citera
2017-01-06, 17:53
Medlem
Citat:
Du uttrycker dig som en fjortis med agressionsproblem.
Du överanvänder smileys.

...Vilket var exakt vad jag skrev, eller? Stenkorkad?

Sluta nu och bli så kränkt för att du inte vågar använda smileys
Utveckla gärna vad du menar med agressionsproblem?

Ja, du visar verkligen att en master kan vilken byfåne som helst få.

Men du undvek frågan igen varför du ändå lyssnar på AMK när du bara kritiserar den hela tiden.
Citera
2017-01-06, 18:04
Medlem
swimp78s avatar
Vi säger så. Det blir bra.
Man måste inte alltid göra andras åsikter till en debatt.
Citera
2017-01-06, 18:10
Medlem
Citat:
Vi säger så. Det blir bra.
Man måste inte alltid göra andras åsikter till en debatt.

Nej , det måste man inte.
Men du borde fatta att om du spyr galla över något hela tiden så ifrågasätter kanske folk till slut varför du inte bara lägger av och lyssnar på AMK.
Citera
2017-01-06, 23:00
Medlem
Jag lyssnar inte längre, för att kvaliteten har blivit alldeles för låg. Det är uppenbart att Martin bara gör det för pengarna nu.

När orginalmedlemmarna gjorde det så var det något bra, men det hade antagligen blivit utvattnat det med till slut. Tror inte det går att göra intressant podcast 2x4 timmar per vecka. Punkt.
Citera
2017-01-06, 23:03
Medlem
Tillägg: det som stör mig mest är att Martin alltid försöker dryga ut tiden. Det kan vara med vad som helst. Att någon kommer försent är bara bra för då kan Martin dryga ut tiden 5-10 minuter. Det värsta är dock när de planlöst tittar på nyheter eller youtube.. sluta betala för dynga, folket
Citera
2017-01-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theomania
K Svensson sa att han är en bra komiker i Magister vet jag i alla fall.

Har du någonsin sett Martin köra standup? Kan säga att det inte är särskilt bra alls tyvärr. Han är allmänt bra på att prata i poddar, men det där med komik förstår han inte riktigt.
Citera
2017-01-07, 10:47
Medlem
Angående hyran så har det gåtts igenom långt bak i tråden och den är betydligt högre än 20.000 i månaden. Det var väl så sent som i november som han fick pynta från egen ficka för att kunna sända 4 veckor.

Sen är jag av den bestämda uppfattningen att det inte är bra att ha så långa uppehåll, om man även räknar den veckan med Ellen om programledare så lär dom ha tappat rätt många lyssnare.
Citera
2017-01-07, 17:26
Medlem
Theomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Har du någonsin sett Martin köra standup? Kan säga att det inte är särskilt bra alls tyvärr. Han är allmänt bra på att prata i poddar, men det där med komik förstår han inte riktigt.

Ja, det har jag. Flera gånger faktiskt. Jag tycker att han är kul på scen, kanske inte bäst, men ett namn som åtminstone får mig att köpa en biljett för 100-200 spänn. En midlevel comedian, som han säger själv.
Citera
2017-01-08, 23:15
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theomania
Ja, det har jag. Flera gånger faktiskt. Jag tycker att han är kul på scen, kanske inte bäst, men ett namn som åtminstone får mig att köpa en biljett för 100-200 spänn. En midlevel comedian, som han säger själv.

Har också sett honom live, bland annat på AMK-turnéerna men också i andra sammanhang. Jag tycker han är bra, min uppfattning är art han får med sig publiken och garv.

Tycker nog att Fritte var avsevärt sämre än Martin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in