2017-01-03, 20:42
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nej det gör jag inte. Jag bara säger att det inte kan vara invandrares fel varje gång ett brott begås.
Nu finns det ju ett vittne som påstår att det var en skäggig kille med mellanösterutseende som är misstänkt. Så det verkar ju som vanligt att det är en invandrare som är GM. Visst händer det nån gång att det är en etnisk svensk men det är ju jävligt sällsynt.
Citera
2017-01-04, 00:28
Medlem
realviciouss avatar
Låt mig gissa att folk bara såg på och att ingen tog tag i svinet och mosade hans nylle?
Citera
2017-01-04, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Jag var med om ett rån en gång och jag kan säga att man är inte så kaxig när det väl gäller.
Många som råkar ut för extrem chock och påfrestning förstår inte vad som händer i ens hjärna. Man vet inte hur man reagerar.
När nånting så här händer så är första skyddsmeknismen att ta skydd för att förstå vad som sker. Och redan där är killen ute ur huset.

Har man då sitt barn i närheten så skyddar man sitt barn innan man börjar gå till attack. Man vill ju sett barnet inte är skadat, ta hand om det, skydda det och säga: Det är bra, jag är här...

Du väger ju 45kg. Knappast konstigt. Vi riktiga män med 90+kg kan säga emot ganska bra. En riktig man skyddar.
Citera
2017-01-04, 01:04
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterst.Krankt
Du väger ju 45kg. Knappast konstigt. Vi riktiga män med 90+kg kan säga emot ganska bra. En riktig man skyddar.

Nu väger jag mer än 90 men det som slår mig är hur lite verklighetsuppfattning och självkännedom du har. Har man varit med om Estonia, Tsunamin, rån, bilolyckor, misshandel så VET man att man inte reagerar som man tänkt. Alla andra som lever i en film-verklighetet och ser på sin 4 cm penis och tycker den ser ut som 29 cm och har en syn på andra människor som längre stående varelser, ja de har eller kommer få en smärre chock när de vaknar ur sin psykos.
Citera
2017-01-04, 01:09
Bannlyst
Citat:
Nu väger jag mer än 90 men det som slår mig är hur lite verklighetsuppfattning och självkännedom du har. Har man varit med om Estonia, Tsunamin, rån, bilolyckor, misshandel så VET man att man inte reagerar som man tänkt. Alla andra som lever i en film-verklighetet och ser på sin 4 cm penis och tycker den ser ut som 29 cm och har en syn på andra människor som längre stående varelser, ja de har eller kommer få en smärre chock när de vaknar ur sin psykos.

Glömde du inte 9/11 i fablerna? 90 kg kvinna låter inte vidare hälsosamt.

Men för att återkoppla till topic så är det alltid babbar som gör dessa attacker. Aldrig någonsin en enda nazist i syne. Märkligt.
Citera
2017-01-04, 02:48
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Han utgår säkert från det klassiska "Inget signalement är också ett signalement".

Själv stör jag mig på att man inte ger ut bättre signalement. Jag menar, hade jag bott i närheten så hade jag velat ha ett bättre signalement än 20-25 år för att själv kunna vara redo och skydda mina barn om det nu visar sig vara en riktig jävla dåre.

För jag tvivlar på att inte något bättre signalement än så har kommit in. :P

Om alla ser en bild på vem det är så blir han så illa tvungen att anmäla sig själv av ren rädsla för att bli lynchad. Men inte i Sverige inte, där försvårar ett signalement, om det inte är en signalement på en cykel dvs .

http://www.sydsvenskan.se/2016-12-05/polisen-letar-efter-cykel-som-kopplas-till-valdtakt
Citera
2017-01-04, 05:35
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Nja, det behöver inte vara en blatte, det kan vara en psykiskt sjuk svensk eller pundare också.

Nej för då hade RothschildKhazarianMafiaKontrollerad "media" brötat ut signalement typ
"blond, ljus, etnisk svensk" mm
Citera
2017-01-04, 07:40
Medlem
Citat:
Har man varit med om Estonia, Tsunamin, rån, bilolyckor, misshandel så VET man att man inte reagerar som man tänkt.

Det var väldigt vad mycket otur du har varit med om. Eller är det bara saker du har sett på nyheterna?
Citera
2017-01-04, 08:15
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlini
Hoppas alla som sett en man mellan 20 och 25 hör av sig till polisen.
Din enkla rad säger allt om detta vansinne med att undanhålla signalement.
Citera
2017-01-04, 11:15
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Tycker det är oviktigt vart gm ursprungligen kommer ifrån. Det är ju lika jävligt ändå.
Ett väldigt fint och kärleksfullt inlägg, som kan ses som ett skolexempel på vilken enorm naivitet och likgiltighet Svenskarna besitter.
Citera
2017-01-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Ett väldigt fint och kärleksfullt inlägg, som kan ses som ett skolexempel på vilken enorm naivitet och likgiltighet Svenskarna besitter.

Skriver du fint och kärleksfullt om du får veta att en svensk utfört dådet? Är det inte naivt att tro att inga svenskar begår brott? Brott ska straffas oavsett och OM det är en asylsökande har denne förverkat sin rätt att stanna. De svenska brottslingarna ska ha sitt straff och jag kan lova dig med all min erfarenhet och via kontakter att de finns, även i ärenden som dessa.
Citera
2017-01-05, 01:54
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det är bara så himla typiskt Flashback att varje gång någon begår ett brott så måste det vara invandrare som ligger bakom. Säger inte att det är uteslutet att så är fallet denna gång, men lite tröttsamt är det. Vem som helst kan begå brott.

Själv tror jag att denna människa är grovt påverkad av droger eller rejält bakfull från nyårshelgen. För vem fan gör något sånt här utan att vara påverkad?
För vem fan gör så här på droger? Du är icke insatt och dessutom fördomsfull, komiskt då du precis anklagat andra för att vara just fördomsfulla. Människor som dessutom går på statistik.

Dra åt helvete är mitt tips till dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in