Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Varför skulle inte jag förstå vad som avhandlas? Det är väl fullkomligt självklart vad som avhandlas.
Du berättar t.ex om att det finns perps hos arbetsförmedlingen, posten, gmail, telia, polisen, budfirmor, jobbet och grannar och att alla dessa perps har som uppgift att förfölja dig. Du påstår vidare att de har förföljt dig i 20 år och att allt började med mordet på Olof Palme.
Och ovan bedömer jag som extremt osannolikt vilket i sin tur gör att jag gärna vill ha bevis för det du påstår. Och om du inte lyckas presentera några bevis så kommer jag och många andra avfärda dig som en paranoid rättshaverist.
Paranoid och rättshaverist, rasist , kriminell etc etc är ju epitet de nog sprider om en och på så sätt får med tjänstemän på diverse ställen med små tjänster här och var. Då de även kan styra om telefonen så vet jag inte om det är den jag ringt som jag prata med heller.
Jag är ingen TI eller dessa är inga jag benämner som Perps, det ser ut att vara random folk som som blir TI ( kanske i övnings syfte) , Jag är utsatt för grova tjänstefel, maktmissbruk som bestått i falska utredningar , hot tortyr trakasserier och först 2015 fick jag se dokumenten som visade att det var palmemordet som var anledningen till tortyren och mörkningskampanjen. Om det sedan är mördarna som styr detta med polisbrickor och vännersvänner ???
Ang TI och Perp så kallar ni
http://www.kuriren.nu/kultur/nu-ska-morjarvmannen-antligen-fa-upprattelse-5986152.aspx han för ti också ?
Att folk började prata om palme och sedan säpo trodde jag att det var för att man skulle låta som en byfåne då man återgav det, men i o m dokumenten med mera så ......
Jag har alla namnen så för mig är det inga problem att bevisa skiten.
Ang 20 år så har jag 10 utav dessa fått jaga hälsovård där skit läkaren nummer 1 saboterade allt och operation 1 tog så lång tid att få och innan dess med väckningar mm så orkade jagh inget annat än att vänta ut skiten . Ja du kan lägga till minst två läkare som värvade på ett eller annat sätt också...till bud , af ( två stycken minst) , taxi etc etc