2017-01-04, 19:56
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Problemet är att ALLA "TI"'s som skrivit i denna tråd i evigheter sagt att de skall skaffa sig det ena och det andra, men det ENDA vi fått se hittills är material där det varit omöjligt att avgöra VAD det var som fotograferats.

Vi i tråden är lite trötta på att enbart få löften om material. Sådana löften har upprepats i flera år och över flera olika GS-trådar.
När kommer leveransen?

De är ingen som lovar dej eller någon annan något, ingen vet vem du är och då det bara är 40 läsare per inlägg så vore det dumt att lämna sina bevis i denna ödsliga tråd. Kvalitet på tråden försämras av era påhopp och även torterade som dra in ufon etc i sina berättelser.
Citera
2017-01-04, 20:11
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
De är ingen som lovar dej eller någon annan något,

Jag har läst forumets samtliga GS-trådar (inkl de som finns i Papperskorgen) och ofta förekommer löften om att kritikers efterfrågan av material jobbas på för att kunna tillgodoses.

Citat:
ingen vet vem du är och då det bara är 40 läsare per inlägg så vore det dumt att lämna sina bevis i denna ödsliga tråd.

Fast diskussionen har ju nu kommit till en Finite Point, där nytt material (dvs inte påståenden, utan substans) krävs för att tråden skall kunna fortsätta.

Försöker du med ditt komplicerade svar (inkl den del av ditt inlägg som jag INTE citerat här), påtala att tråden är redo att låsas?
Citera
2017-01-04, 20:15
Medlem
madtops avatar
Citat:
De är ingen som lovar dej eller någon annan något, ingen vet vem du är och då det bara är 40 läsare per inlägg så vore det dumt att lämna sina bevis i denna ödsliga tråd. Kvalitet på tråden försämras av era påhopp och även torterade som dra in ufon etc i sina berättelser.

Så du är, helt ärligt, övertygad om att de som pratar om t.ex aliens är torterade? Du har ingen som helst misstanke om att de kanske är psykotiska och inbillar sig att de är förföljda?

Du köper vilken knasig historia som helst utan några som helst bevis?
Citera
2017-01-04, 20:19
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så du är, helt ärligt, övertygad om att de som pratar om t.ex aliens är torterade? Du har ingen som helst misstanke om att de kanske är psykotiska och inbillar sig att de är förföljda?

Det var inte han menade.
Han menade att de som drar in aliens och ufo's i sina berättelser är av samma rang som oss skeptiker, dvs oseriösa.
Citera
2017-01-04, 20:31
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Du köper vilken knasig historia som helst utan några som helst bevis?

Jag köper ingenting , jag utgår från att vissa kan blivit 1 lurade 2 utger sig för att vara torterade för att sedan dra en vals så att andra ska tro att dessa stasi metoder inte finns.

Jag tittar på sannolikheterna hos de som berättar, jag tänkte från början att det är nog bara jag som är utsatt av dessa efter en massa manövrar jag trodde var övning, men då de verkade kunna sin sak så misstänkte jag att det inte var någe nytt eller att det bara var jag som råkat ut för dem, så som sagt efter 20 års isolering( ekonomisk och infektions sabotagen) , tortyr så vet jag hur dessa funkar.

De skulle inte kunna gå ut på stan om folk viste vad d gjort, så dessa sociopater kommer ta ihjälfolk som kan avslöja dem, men genom olycka eller ett "rån" som gått "snett" .

Vad jag skulle vilja veta är mera utav bakgrunden till de torterade, om de varit kanske i närheten av något som jag ( Palmemordet) och därför råkat på dessa slödder ?
Senast redigerad av Harfager 2017-01-04 kl. 20:51.
Citera
2017-01-04, 20:34
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det var inte han menade.
Han menade att de som drar in aliens och ufo's i sina berättelser är av samma rang som oss skeptiker, dvs oseriösa.

Då vore det kul att veta var han drar gränsen mellan vad han anser vara ett troll och en äkta TI.

För mig så framstår samtliga TI's berättelser som mycket osannolika.
Citera
2017-01-04, 20:39
Medlem
madtops avatar
Citat:

Jag tittar på sannolikheterna hos de som berättar,

Och det är exakt det jag och många andra gör. Och eftersom alla TI's berättelser låter väldigt osannolika så vill jag se något som stödjer berättelserna.

Men tyvärr så saknas det helt någon form av stödbevisning eftersom det tydligen är omöjligt att bevisa något. Vilket leder till att vi bara har en mängd med osannolika berättelser.
Citera
2017-01-04, 20:59
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Och det är exakt det jag och många andra gör. Och eftersom alla TI's berättelser låter väldigt osannolika så vill jag se något som stödjer berättelserna.

Men tyvärr så saknas det helt någon form av stödbevisning eftersom det tydligen är omöjligt att bevisa något. Vilket leder till att vi bara har en mängd med osannolika berättelser.

Men hur ska du beräkna sannolikheter då då inte förstår vad som avhandlas ? Ger sken av att inte förstå i alla fall.

Hade inte trott på att det ens vore möjligt själv innan men vet nu hur hot och den eviga trakkaserandet kan störa en ,även om min mening blev att sätta dit dem och jag "frivilligt " stod ut så är det jobbigt . Och med slö press och andra så funkar denna zersetzung teknik nästan lika bra här som i en diktatur.

Med "frivilligt" så hade det varit enklare att anmält detta efter något år än vänta i 20 , men ville inte dra in andra i detta .
Senast redigerad av Harfager 2017-01-04 kl. 21:01.
Citera
2017-01-04, 21:22
Medlem
madtops avatar
Citat:
Men hur ska du beräkna sannolikheter då då inte förstår vad som avhandlas ?

Varför skulle inte jag förstå vad som avhandlas? Det är väl fullkomligt självklart vad som avhandlas.

Du berättar t.ex om att det finns perps hos arbetsförmedlingen, posten, gmail, telia, polisen, budfirmor, jobbet och grannar och att alla dessa perps har som uppgift att förfölja dig. Du påstår vidare att de har förföljt dig i 20 år och att allt började med mordet på Olof Palme.

Och ovan bedömer jag som extremt osannolikt vilket i sin tur gör att jag gärna vill ha bevis för det du påstår. Och om du inte lyckas presentera några bevis så kommer jag och många andra avfärda dig som en paranoid rättshaverist.
Citera
2017-01-04, 21:47
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Varför skulle inte jag förstå vad som avhandlas? Det är väl fullkomligt självklart vad som avhandlas.

Du berättar t.ex om att det finns perps hos arbetsförmedlingen, posten, gmail, telia, polisen, budfirmor, jobbet och grannar och att alla dessa perps har som uppgift att förfölja dig. Du påstår vidare att de har förföljt dig i 20 år och att allt började med mordet på Olof Palme.

Och ovan bedömer jag som extremt osannolikt vilket i sin tur gör att jag gärna vill ha bevis för det du påstår. Och om du inte lyckas presentera några bevis så kommer jag och många andra avfärda dig som en paranoid rättshaverist.

Paranoid och rättshaverist, rasist , kriminell etc etc är ju epitet de nog sprider om en och på så sätt får med tjänstemän på diverse ställen med små tjänster här och var. Då de även kan styra om telefonen så vet jag inte om det är den jag ringt som jag prata med heller.

Jag är ingen TI eller dessa är inga jag benämner som Perps, det ser ut att vara random folk som som blir TI ( kanske i övnings syfte) , Jag är utsatt för grova tjänstefel, maktmissbruk som bestått i falska utredningar , hot tortyr trakasserier och först 2015 fick jag se dokumenten som visade att det var palmemordet som var anledningen till tortyren och mörkningskampanjen. Om det sedan är mördarna som styr detta med polisbrickor och vännersvänner ???

Ang TI och Perp så kallar ni http://www.kuriren.nu/kultur/nu-ska-morjarvmannen-antligen-fa-upprattelse-5986152.aspx han för ti också ?

Att folk började prata om palme och sedan säpo trodde jag att det var för att man skulle låta som en byfåne då man återgav det, men i o m dokumenten med mera så ......

Jag har alla namnen så för mig är det inga problem att bevisa skiten.

Ang 20 år så har jag 10 utav dessa fått jaga hälsovård där skit läkaren nummer 1 saboterade allt och operation 1 tog så lång tid att få och innan dess med väckningar mm så orkade jagh inget annat än att vänta ut skiten . Ja du kan lägga till minst två läkare som värvade på ett eller annat sätt också...till bud , af ( två stycken minst) , taxi etc etc
Senast redigerad av Harfager 2017-01-04 kl. 21:55.
Citera
2017-01-04, 21:55
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Jag köper ingenting

Skit i madtop, det är mig du pratar med nu!

Vad är dina svar på mina konstateranden och frågor?
Citera
2017-01-04, 21:55
Medlem
madtops avatar
Citat:
Då de även kan styra om telefonen så vet jag inte om det är den jag ringt som jag prata med heller.

Ovan är ett strålande exempel på vad de flesta bedömer som ett osannolikt påstående.

Vågar man fråga om du har några bevis för vad du påstår? Eller anser du att frågan är ett påhopp och en del av den 20-åriga förföljelsen av dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in