Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasGalli
Jo det finns små kameror, jag har tänkt skaffa en.
Om jag inbillar mig allt så är jag en idiot. Inte annars.
Det viktigaste är ju att du får vara ifred och det kan kameran se till att du får. Jag anmälde nyligen allt till en myndighet ( då jag behövde pappret på detta) och det har varit lugnare än lugnast.
Trafiken som jag tyckte var hög då jag flyttade hit ,( men visste ju inte,säker då jag inte varit här innan )har i princip blivit noll , en två bilar per dag mot 5-6 och ibland fler.
En granne som körde med att denne kände folk från där jag bott innan ( utan att jag sagt var jag bott), och att han hade en på säpo som släkting, med mera har inte varit här på månader , en annan har flyttat och detta allt efter att jag utan att nämna adresser gjorde en anmälan. Blev även uppsagd från jobbet efter detta , med att en kund sett sig om efter andra att ha att göra med . Men var så utbränd på över jobbet så det var det bästa som kunde hända.
Ett tips bränn inte ut dig på , dessa haverister i tråden som motarbetar dig, skriv bara vad du vill få ut , de gör en förbannad och den energin man lägger på slarviga inlägg tillbaks är bättre att författa klagomål på .