2017-01-03, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Varför? köp en Gopro kamera & häng runt halsen.
Ja och varför inte en dumstrut. Och kalsonger utanpå brallorna. Jag bor på en relativt liten ort och kan inte gå runt och filma folk. Det skulle väcka ont blod.
Citera
2017-01-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
Ja och varför inte en dumstrut. Och kalsonger utanpå brallorna.

Verkar inte behövas, det har du redan.
Finns SMÅ kameror.... idiot.
Citera
2017-01-03, 16:43
Medlem
Citat:
Verkar inte behövas, det har du redan.
Finns SMÅ kameror.... idiot.
Jo det finns små kameror, jag har tänkt skaffa en.
Om jag inbillar mig allt så är jag en idiot. Inte annars.
Citera
2017-01-03, 16:43
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag har inga konkreta bevis på att trakasserier pågår om det är det du menar. Det är svårt att bevisa sådant.

Märkligt att det inte går att bevisa, det kan man faktiskt tolka som att det inte finns några bevis.

Och för att svara på din fråga om "Varför tiger media om den offentliga hemligheten!" så är det väldigt enkelt: oavsett vad du tror och inbillar dig så är det ingen som tror på dig. Du behöver styrka dina påståenden.
Citera
2017-01-03, 16:47
Medlem
Citat:

Du kommer aldrig att skaffa en för då faller hela din inbillade värld samman när det enda du lyckats filma är vanliga människor...
Citera
2017-01-03, 16:47
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Så brukar det låta när makten dikterar villkoren. Man ska leta efter information på nätet i en svåröverblickbar sörja bestående av en massa lögner och halvsanningar. Bördan läggs på den som utsätts för trakasserier, inte på den som utför dem.

Vad menar du egentligen? Vad är det du ifrågasätter?

Du och alla andra fick ett boktips. De som har en aversion mot bra böcker kan söka sig till EUCACH.org, stopeg.com, eller forumet Peacepink vilka samlar (vittnesmål från) utsatta och länkar gällande vapnen/tekniken. Är det något specifikt man vill ha reda på kan man fråga. Även på denna länk finns information som räcker långt; https://stop007.org/

Låter detta för jobbigt så är det bättre att vara ignorant och låta staten fortsätta servera 'information' som inte kräver något.
Citera
2017-01-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Vad menar du egentligen? Vad är det du ifrågasätter?

Du och alla andra fick ett boktips. De som har en aversion mot bra böcker kan söka sig till EUCACH.org, stopeg.com, eller forumet Peacepink vilka samlar (vittnesmål från) utsatta och länkar gällande vapnen/tekniken. Är det något specifikt man vill ha reda på kan man fråga. Även på denna länk finns information som räcker långt; https://stop007.org/

Låter detta för jobbigt så är det bättre att vara ignorant och låta staten fortsätta servera 'information' som inte kräver något.

Ok.. & hur många bevis/belägg har din favoritsida presterat som håller i domstol?
Edit: låt mig gissa NOLL..
Citera
2017-01-04, 17:49
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Det viktigaste är ju att du får vara ifred och det kan kameran se till att du får. Jag anmälde nyligen allt till en myndighet ( då jag behövde pappret på detta) och det har varit lugnare än lugnast.
Trafiken som jag tyckte var hög då jag flyttade hit ,( men visste ju inte,säker då jag inte varit här innan )har i princip blivit noll , en två bilar per dag mot 5-6 och ibland fler.

En granne som körde med att denne kände folk från där jag bott innan ( utan att jag sagt var jag bott), och att han hade en på säpo som släkting, med mera har inte varit här på månader , en annan har flyttat och detta allt efter att jag utan att nämna adresser gjorde en anmälan. Blev även uppsagd från jobbet efter detta , med att en kund sett sig om efter andra att ha att göra med . Men var så utbränd på över jobbet så det var det bästa som kunde hända.

Ett tips bränn inte ut dig på , dessa haverister i tråden som motarbetar dig, skriv bara vad du vill få ut , de gör en förbannad och den energin man lägger på slarviga inlägg tillbaks är bättre att författa klagomål på .
Citera
2017-01-04, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Det viktigaste är ju att du får vara ifred och det kan kameran se till att du får. Jag anmälde nyligen allt till en myndighet ( då jag behövde pappret på detta) och det har varit lugnare än lugnast.
Trafiken som jag tyckte var hög då jag flyttade hit ,( men visste ju inte,säker då jag inte varit här innan )har i princip blivit noll , en två bilar per dag mot 5-6 och ibland fler.

En granne som körde med att denne kände folk från där jag bott innan ( utan att jag sagt var jag bott), och att han hade en på säpo som släkting, med mera har inte varit här på månader , en annan har flyttat och detta allt efter att jag utan att nämna adresser gjorde en anmälan. Blev även uppsagd från jobbet efter detta , med att en kund sett sig om efter andra att ha att göra med . Men var så utbränd på över jobbet så det var det bästa som kunde hända.

Ett tips bränn inte ut dig på , dessa haverister i tråden som motarbetar dig, skriv bara vad du vill få ut , de gör en förbannad och den energin man lägger på slarviga inlägg tillbaks är bättre att författa klagomål på .

Bu hu!!
Synd om dig? Näe inte mycket.
Det du presterar är bara påståenden utan grund.

Bevis lyser med sin frånvaro..........
Citera
2017-01-04, 18:14
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Bu hu!!
Synd om dig? Näe inte mycket.
Det du presterar är bara påståenden utan grund.

Bevis lyser med sin frånvaro..........

Detta är mitt vittnesmål på vad som sker och inte sker , skriver inte för din eller de andra som gillar människorättsbrottens skull utan för att vittna och råda andra som är utsatta. Och säga ja , stasi lyckades med sin zersetzung , pröva att slå upp det.
Citera
2017-01-04, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Detta är mitt vittnesmål på vad som sker och inte sker , skriver inte för din eller de andra som gillar människorättsbrottens skull utan för att vittna och råda andra som är utsatta. Och säga ja , stasi lyckades med sin zersetzung , pröva att slå upp det.

Fortfarande bar ordbajsande...
Inga bevis hittills i tråden förutom ett kasst foto..
Citera
2017-01-04, 19:36
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Problemet är att ALLA "TI"'s som skrivit i denna tråd i evigheter sagt att de skall skaffa sig det ena och det andra, men det ENDA vi fått se hittills är material där det varit omöjligt att avgöra VAD det var som fotograferats.

Vi i tråden är lite trötta på att enbart få löften om material. Sådana löften har upprepats i flera år och över flera olika GS-trådar.
När kommer leveransen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in