Citat:
Ursprungligen postat av
Extrakt
Det där tycker jag låter som något langare som säljer skit eller folk som bara provat skit (möjligtvis som jag då?) skulle säga,men vad vet jag. Jag vet ju som sagt inte ens om jag blivit blåst alla gånger jag fått tag på kola eller bara druckit för lite och haft för få snygga brudar kring mig som vissa tror.
Jag vägde upp en 0,07 och slog i mig. Fortfarande ingen särskild effekt och verkligen ingen kick. Men du tror att det är bra kola jag har just nu? Bara alkohol som fattas? Är alla kola-torskar ständigt fulla eller klarar man sig utan alkohol efter ett tags brukande?
Funderar på att skjuta i mig mer bara för att se om något händer. Mängd-förslag?
Tål att nämnas att jag inte håller på med sprutor egentligen, de 2 jag tagit idag är nog första nålsticken på 2 år (blodprov inkl).
Kan tillägga att det jag är ute efter är att få uppleva kola-känslan alla snackar om, och veta att det jag testat varit bra. Så om någon har tips på shoppar de kan gå i god för så skicka gärna ett pm.
Då är deras kola skit.
Jag fick riktigt bra kola en gång av en vanlig kran. Är det bra räcker det att skjuta 0.1 och jag höll på att få en hjärtattack men mådde skitbra. Utan alkohol.
Hade det varit bra kola hade det varit riktigt farligt att skjuta 0.7!!!