2017-01-04, 19:29
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Så är sugarman gröna?

Ja dem är gröna. Fick en massa sköna samples av dem och har sedan gjort två beställningar efteråt. Kokset är bättre på Svenskcentralstimulans men grymt med Amnezia haze !
2017-01-04, 19:33
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Ja dem är gröna. Fick en massa sköna samples av dem och har sedan gjort två beställningar efteråt. Kokset är bättre på Svenskcentralstimulans men grymt med Amnezia haze !

Dem är inte snabba på bekräfta ordern jag lagt eller ens svara tillbaka efter ett dygn.. Hoppas dom sköter sig efter så många leveranser som inte skickades ut förut

mormors.club Har gulat dom så hoppas dom blir gröna för mig
2017-01-04, 19:36
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Dem är inte snabba på bekräfta ordern jag lagt eller ens svara tillbaka efter ett dygn.. Hoppas dom sköter sig efter så många leveranser som inte skickades ut förut

mormors.club Har gulat dom så hoppas dom blir gröna för mig

Mig har dem svarat lite varierat. Mera aktivt när dem märkt att dem har en återkommande kund. Men i min bok så är dem gröna. Lite vänttid i jultider är ju normalt för mig iaf.
2017-01-04, 20:02
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Mig har dem svarat lite varierat. Mera aktivt när dem märkt att dem har en återkommande kund. Men i min bok så är dem gröna. Lite vänttid i jultider är ju normalt för mig iaf.

Vad menar du med varierat?

PS. Måste gröna narcos för deras senaste batch, riktigt dunder laddat krut!
2017-01-04, 20:08
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Vad menar du med varierat?

PS. Måste gröna narcos för deras senaste batch, riktigt dunder laddat krut!

Att av totalt två orders o en sampleorder har dem svarat mig olika snabbt, bekräftat ordern olika snabbt. Samplen var den som tog längst tid. Tror det tog 3dagar innan det blev ivägskickat.
2017-01-04, 20:15
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Att av totalt två orders o en sampleorder har dem svarat mig olika snabbt, bekräftat ordern olika snabbt. Samplen var den som tog längst tid. Tror det tog 3dagar innan det blev ivägskickat.

Ah okej det ger mig lite hopp ialf att få bekräftat att dem svarar oregelbundet!
2017-01-04, 21:45
Medlem
Antiseptisks avatar
Hej, finns det någon shop som tillhandahåller meph eller methedrone tro?

Galet att låta så bra substanser försvinna för alltid när straffskalan numer är densamma som amfetamin.

Måste finnas hur mkt pengar som helst att tjäna.
2017-01-04, 22:58
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funkermani
Har aromer tagit jul ledigt? Beställde för 5 dagar sedan utan ett ord om att orden är skickad.

Tycker inrikes shopparna blir mer och mer oseriösa. Den enda som funkadens felfritt är inte igång längre.
Jag beställde i förrigår och fick idag ifrån A.
2017-01-05, 14:27
Medlem
funkermanis avatar
beställde du postförskott eller banköverföring?
2017-01-06, 00:33
Medlem
Hoppas mitt vita pulver kommer på måndag från diamantensdroger. Så sugen på att dra en näsa.
Jobba på p*stn*rd.
2017-01-06, 08:18
Medlem
funkermanis avatar
Det var inte A som strulade utan postnord.
2017-01-08, 00:00
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Det där tycker jag låter som något langare som säljer skit eller folk som bara provat skit (möjligtvis som jag då?) skulle säga,men vad vet jag. Jag vet ju som sagt inte ens om jag blivit blåst alla gånger jag fått tag på kola eller bara druckit för lite och haft för få snygga brudar kring mig som vissa tror.

Jag vägde upp en 0,07 och slog i mig. Fortfarande ingen särskild effekt och verkligen ingen kick. Men du tror att det är bra kola jag har just nu? Bara alkohol som fattas? Är alla kola-torskar ständigt fulla eller klarar man sig utan alkohol efter ett tags brukande?

Funderar på att skjuta i mig mer bara för att se om något händer. Mängd-förslag?
Tål att nämnas att jag inte håller på med sprutor egentligen, de 2 jag tagit idag är nog första nålsticken på 2 år (blodprov inkl).

Kan tillägga att det jag är ute efter är att få uppleva kola-känslan alla snackar om, och veta att det jag testat varit bra. Så om någon har tips på shoppar de kan gå i god för så skicka gärna ett pm.

Då är deras kola skit.

Jag fick riktigt bra kola en gång av en vanlig kran. Är det bra räcker det att skjuta 0.1 och jag höll på att få en hjärtattack men mådde skitbra. Utan alkohol.

Hade det varit bra kola hade det varit riktigt farligt att skjuta 0.7!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in