2017-01-03, 20:02
Medlem
Har runt miljonen att spendera på mitt första-lag.

Sitter o funderar på vad jag kan komma på, blir inte mycket fantasirikare än följande.
Bundesliga
http://www.futhead.com/squad-builder/SGAB1E0IS!00hC!w0K6Cx06u1J0If1x0f5!i0h-Ce0R2Ce0El!M0NE!j0Cf!e0MR!j0T3!00pECi/

BPL
http://www.futhead.com/squad-builder/SWweCE0da!00ln!w0ncCx0OcCo0Is!x0bb!i0R0!e0vE!e0HjP M0H0Cj066!00sn!e0J!!E02U!r0Ah!r0iw!j/

Har kört mycket på Serie A under åren men för mig funkar det inte i år, o Laliga är inget alternativ för mig!

Vad tycks? I båda lagen finns det förbättringar att spela för i tex Bundes Alaba,Neuer.
Vad skulle ni valt o varför? Zlatan mot Aguero? Kan jag ändra något för samma peng? Båda lagen landar på 800k-1m efter lite slött räknande.
Citera
2017-01-03, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergetsombarjade
Har runt miljonen att spendera på mitt första-lag.

Sitter o funderar på vad jag kan komma på, blir inte mycket fantasirikare än följande.
Bundesliga
http://www.futhead.com/squad-builder/SGAB1E0IS!00hC!w0K6Cx06u1J0If1x0f5!i0h-Ce0R2Ce0El!M0NE!j0Cf!e0MR!j0T3!00pECi/

BPL
http://www.futhead.com/squad-builder/SWweCE0da!00ln!w0ncCx0OcCo0Is!x0bb!i0R0!e0vE!e0HjP M0H0Cj066!00sn!e0J!!E02U!r0Ah!r0iw!j/

Har kört mycket på Serie A under åren men för mig funkar det inte i år, o Laliga är inget alternativ för mig!

Vad tycks? I båda lagen finns det förbättringar att spela för i tex Bundes Alaba,Neuer.
Vad skulle ni valt o varför? Zlatan mot Aguero? Kan jag ändra något för samma peng? Båda lagen landar på 800k-1m efter lite slött räknande.

http://www.futhead.com/squad-builder/SGPBvE0kKv00MQIE0OO!x0Fg!J0RW!x0se!i0AQ1e0tI!e08ud M0qH1j0l1!r/
Känns som det mest prisvärda laget är ett Serie A?
Citera
2017-01-03, 20:14
Medlem
EnLitenFryss avatar
Mustafi i elvan men priset ligger stilla? Wtf?
Citera
2017-01-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Mustafi i elvan men priset ligger stilla? Wtf?
Slog mig just, folk kanske inte tror att denna matchen har någon påverkan på morgondagens TOTW. Att de endast går på matcherna som spelades i helgen. Därav utebliven prisförändring kanske?
Senast redigerad av sluggern375 2017-01-03 kl. 21:24.
Citera
2017-01-03, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Slog mig just, folk kanske inte tror att denna matchen har någon påverkan på morgondagens TOTW. Att de endast går på matcherna som spelades i helgen. Därav utebliven prisförändringen kanske?

Veckomatcherna har väl aldrig gällt när det gäller TOTW tidigare? Men har i minne att Lallana förmodligen fick sin IF av en bra veckomatch va?
Citera
2017-01-03, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Veckomatcherna har väl aldrig gällt när det gäller TOTW tidigare? Men har i minne att Lallana förmodligen fick sin IF av en bra veckomatch va?
Ja precis, det var ju den veckan det var derby Liverpool-Everton och Lallana blev utbytt i ~70. Ändå fick han en IF pga sin prestation för matchen mot Middlesbrough som var på en onsdagkväll.
Citera
2017-01-03, 21:21
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Slog mig just, folk kanske inte tror att denna matchen har någon påverkan på morgondagens TOTW. Att de endast går på matcherna som spelades i helgen. Därav utebliven prisförändringen kanske?

Nånting är det. Jag har köpt 6 st kort till bra pris, 44-48k ungefär. Så på sikt har jag ju igen pengarna troligen, även om kortet kanske dippar till 35-40 under TOTY. Men frustrerande, hade tänkt kränga 5 st när han kom med i elvan med klar profit. Nu sitter jag här med kort som borde sälja, men inte gör det inför TOTY. Tror jag sparar dem ändå istället för att kränga till underpris.

Som gurka i tårtan ligger Arsenal under med 2-0. Kom igen, kämpa in en kvittering med två nickmål av Mustafi tack!
Citera
2017-01-03, 21:33
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Gjorde copa del rey för 2300 (fick köpa ttp 5-6 spelare). I paketet som är 7 rares får jag inte en enda rare guldspelare... En rare tränare, tränarliga och matchställ. Resterande fyra rare var silver träningskort och kontrakt. Måste varit sämsta paket nån fått någonsin?
Citera
2017-01-03, 21:41
Medlem
SBC över lag måste vara sjukt ovärt..har knappt gjort en enda utan bara sålt spelare och gjorde rejält coins..satsat på kort jag verkligen vill ha o som går att få för en vettig summa... Can, Toprak och Insigne är de enda jag gjort...
Citera
2017-01-03, 21:47
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
SBC över lag måste vara sjukt ovärt..har knappt gjort en enda utan bara sålt spelare och gjorde rejält coins..satsat på kort jag verkligen vill ha o som går att få för en vettig summa... Can, Toprak och Insigne är de enda jag gjort...

Du har förmodligen rätt i att det är en dålig affär. För egen del är det inte det blå kortet på slutet jag vill åt, det är paketen som köps till reapris. Jag hade alla ryssar och holländare för Sbc som släpptes nu men har tänkt göra dem under poty för en liten liten chans att dra ett värdefullt kort. Och jag vet att det troligen kommer straffa sig, men ur mitt perspektiv är det jävligt billiga paket. Sen om jag sålt alla istället hade jag troligen fått några garanterade 100k till... men men. Den som inte köper en lott kan inte vinna storvinsten.
Citera
2017-01-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Du har förmodligen rätt i att det är en dålig affär. För egen del är det inte det blå kortet på slutet jag vill åt, det är paketen som köps till reapris. Jag hade alla ryssar och holländare för Sbc som släpptes nu men har tänkt göra dem under poty för en liten liten chans att dra ett värdefullt kort. Och jag vet att det troligen kommer straffa sig, men ur mitt perspektiv är det jävligt billiga paket. Sen om jag sålt alla istället hade jag troligen fått några garanterade 100k till... men men. Den som inte köper en lott kan inte vinna storvinsten.

Samma sak för mig. Ända sättet jag tänker skaffa mig paket, blir ju på ett billigt sätt. Så länge man förbereder sig bra inför kommande SBC så gott det går. Sen är det såklart tur om man går med vinst. Har ändå haft bra packs emellanåt. Fått två POTGS, ett par Movember, 3 TOTW. Sedan Toure som jag sålde för 60k, minst ett dussin spelare som kunnat säljas för 5-15k, både guld o silver. Sen har jag ju gjort de flesta som kommit ut, där man får paket. Spelare har jag inte gjort så många men Toprak, Kurzawa, Juanfran, Son, Giovinco, Villa, Buffon.

Har bara ett lag kvar på Pro League nu, det dyra. Sen har jag ett 100k pack till TOTY. Har 15 olika typer av guldpaket sparade inför det nu. Lär bli ett gäng till innan det är dags. Ska bli kul som fan Men räknar inte med något större, kul att köra pack-opening o känna lite spänning iaf.
Citera
2017-01-03, 22:28
Medlem
Redfish1s avatar
Fan va go kombo de e o dricka bärs o spela FUT😀👍🍺 skål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in