Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Du har förmodligen rätt i att det är en dålig affär. För egen del är det inte det blå kortet på slutet jag vill åt, det är paketen som köps till reapris. Jag hade alla ryssar och holländare för Sbc som släpptes nu men har tänkt göra dem under poty för en liten liten chans att dra ett värdefullt kort. Och jag vet att det troligen kommer straffa sig, men ur mitt perspektiv är det jävligt billiga paket. Sen om jag sålt alla istället hade jag troligen fått några garanterade 100k till... men men. Den som inte köper en lott kan inte vinna storvinsten.
Samma sak för mig. Ända sättet jag tänker skaffa mig paket, blir ju på ett billigt sätt. Så länge man förbereder sig bra inför kommande SBC så gott det går. Sen är det såklart tur om man går med vinst. Har ändå haft bra packs emellanåt. Fått två POTGS, ett par Movember, 3 TOTW. Sedan Toure som jag sålde för 60k, minst ett dussin spelare som kunnat säljas för 5-15k, både guld o silver. Sen har jag ju gjort de flesta som kommit ut, där man får paket. Spelare har jag inte gjort så många men Toprak, Kurzawa, Juanfran, Son, Giovinco, Villa, Buffon.
Har bara ett lag kvar på Pro League nu, det dyra. Sen har jag ett 100k pack till TOTY. Har 15 olika typer av guldpaket sparade inför det nu. Lär bli ett gäng till innan det är dags. Ska bli kul som fan

Men räknar inte med något större, kul att köra pack-opening o känna lite spänning iaf.