2016-12-31, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hans eventuella problem att anpassa sig till ett modernt samhälle är inte problemet. Att han när man frågar honom vad han skall göra när han blir fri svarar " ha sex med småpojkar" är problemet. Sten-Erik har ett enda positivt drag: han är oförmögen att dölja sina önskningar och perversa lustar.
Njae.. delarna han faktiskt längtar efter nämner han ju inte riktigt.

Det ser hela tiden ut som han är en 'vanlig' pedofil, och mördare (och jag tycker för protokollet att redan utlevd pedofili borde ge biljett till livstids inlåsning, utan permission), men så är det ju inte. Han är lustmördare, alltså, själva mördandet är en sexuell kick. Och han har inte sex först och mördar sen, utan tvärtom, vilket också gör honom till nekrofil.

Vilket förklarar att han förhoppningsvis aldrig kommer ut, för så stark behöver man inte vara för att strypa en vanlig fem-sjuåring.

Det gamla godistricket är tidlöst
Citat:
- Jag hade köpt godis för 150 *kronor. Jag kunde inte äta upp allt själv, utan bjöd två barn som satt vid ett bord intill.
och sen när man blivit lite kompisar så kommer man nära nog.

Eller är det dags för lite permis snart igen kanske?
Citera
2016-12-31, 05:03
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persephone
Varje gång jag ser att det tillkommit något i denna tråd grips jag av förhoppningen att han äntligen har flyttat till kyrkogården, men ack så lurad jag ständigt blir.

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Fan också. Varje gång jag ser att något nytt skrivits i tråden hoppas jag att fanskapet äntligen haft vett att dö. Med tanke på att han är lika sjuk i huvudet idag som för femtio jävla år sedan undrar man varför de måste hålla liv i honom.
Han får tyvärr bra mat och bra sjukvård där han sitter så han kan bli riktigt gammal.
Än är fanskapet med... tyvärr. Han fyller 86 i juli 2017.
https://www.ratsit.se/19310709-Sten_Erik_Eriksson_/R65IXbVFvO0X78JQ0kwE6cJbA4sVj0n6OWaTUlwcjfc
Citera
2016-12-31, 05:13
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
Finns en som heter Lennart ring har varit inlåst sedan 1949 först ryhov sedan falbygdskleniken vet ej om han lever men 94 var han vid liv
Vem var Lennart Ring och vad hade han gjort? Var han också pedofil?
Citera
2016-12-31, 13:19
Medlem
GeorgeTakeis avatar
Bara nyfiken - kanske har det tagits upp i tråden redan, i så fall har jag missat det - men S-E är folkbokförd på en c/o adress hos en man i Stockholm. Någon som vet vem det är? God man eller liknande?
Citera
2016-12-31, 13:32
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeTakei
Bara nyfiken - kanske har det tagits upp i tråden redan, i så fall har jag missat det - men S-E är folkbokförd på en c/o adress hos en man i Stockholm. Någon som vet vem det är? God man eller liknande?

Han är inte folkbokförd någonstans. Det brukar vara så tro jag för de långtidsfinkade.
Citera
2016-12-31, 13:49
Medlem
Skaraborg2s avatar
Farliga personer.

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Vem var Lennart Ring och vad hade han gjort? Var han också pedofil?

Det skulle vara intressant att få reda på vem denne man var samt vad han hade gjort.

Kände personligen till en man under 1980-talet som hade varit inlåst på mentalsjukhus sedan 1940-talets senare del men detta var i Stockholm. Denna man var pedofil och här var det inte tal om att han skulle ut i frihet. Han skulle förvaras och hospitaliseras p. g. a. sin farlighet.
Citera
2016-12-31, 17:56
Medlem
SEE och den rättspsykiatriska vården

SEE befann sig senast (enligt mina källor) inom rättspsykiatrisk vård i område Stockholm Syd, Helix, Huddinge.
Chefsöverläkaren ansökte om fortsatt rättspsykiatrisk vård i slutet av juni i somras.

Till rättspsyk i Sthlm Syd kom SEE någon gång under första halvåret under 2015. Dessförinnan alltså S:t Görans sjukhus. Senaste målet/domen när SEE var på S:t Göran är från nov/dec 2014.

Artikeln i inlägget här nedan är från 4 juni 2015, där Annika Åsbrink, rådman vid förvaltningsrätten, nämner en anmälan från chefsöverläkaren som vill förlänga tvångsvården. Det som inte nämns i artikeln är att den ansökan läkaren var från Sthlm Syd (i domen ett halvår före var SEE som sagts på S:t Göran).

Gällande ny anmälan av chefsöverläkaren om fortsatt rättspsykiatrisk vård ska den alltså göras senast sex månader från dagen för senaste domen. Då SEE tycks vara i livet (bl.a. enligt Ratsit) bör chöl. nyligen ha inkommit med eller snart inkomma med en sådan till förvaltningsrätten.

Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/nyheter/sten-erik-84-kan-bli-kvar-pa-rattspsyk/
Senast redigerad av nexaty 2016-12-31 kl. 18:11.
Citera
2016-12-31, 18:22
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Han är inte folkbokförd någonstans. Det brukar vara så tro jag för de långtidsfinkade.

Njä, då skulle socialen i de mindre tätorterna intill de tyngre anstalterna och rättspsykklinikerna vara ansvariga för klientelet den dag de ska ut. Man brukar vara kvarskriven på orten (tidigare församlingen) man var folkbokförd på när man åkte in.
Citera
2016-12-31, 18:23
Medlem
sdkennets avatar
för att han är svensk. hade han varit invällare hade han varit ute för länge sedan. tragiskt men sant!!!
Citera
2016-12-31, 18:24
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeTakei

God man eller förmyndare brukar få posten via en registrerad särskild postadress men inte att klienten är folkbokförd där.
Citera
2017-01-01, 04:51
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
God man eller förmyndare brukar få posten via en registrerad särskild postadress men inte att klienten är folkbokförd där.
Sten är inte folkbokförd på adressen i Stockholm. Han är inte folkbokförd någonstans enligt ratsit.
Han har bara en särskild postadress som går dit och den personen som bor där är god man eller förmyndare för Sten.
https://www.ratsit.se/19310709-Sten_Erik_Eriksson_/R65IXbVFvO0X78JQ0kwE6cJbA4sVj0n6OWaTUlwcjfc

Så här ser det ut när man klickar på folkbokföring. Det finns ingen uppgift där så Sten är kanske skriven på kommunen efter alla dessa år som inlåst på psyket.
Men kommunen kan inte sköta hans ekonomi så det gör en förmyndare eller god man.

Folkbokföring

FOLKBOKFÖRINGSADRESS
C/O-adress:
Gatuadress:
Postnummer:
Postort:
Kommun: Stockholm
Län: Stockholm

SÄRSKILD ADRESS
C/O-adress: xxx xxx
Gatuadress: Sankt Eriksgatan xxx
Postnummer: 112 39
Postort: Stockholm

Personen som har den adressen står ensam skriven där och har fått sitt efternamn felstavat. Det ska vara ett L och inte K i efternamnet.
Senast redigerad av Timeout 2017-01-01 kl. 05:48.
Citera
2017-01-01, 05:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Nej det vill jag verkligen inte!

Eriksson sitter bra där han sitter och där skall han förbli livet ut.

En sådan person skall inte vara ute i frihet bland andra människor.

Nackskott.

Jag kan med statens tillstånd stå för pistol, kula och utförandet.

Vore så underbart att få skjuta en sådan jävel ner i en grav han själv fått gräva.

Dödsstraff för mördare, pedofiler och våldtäktsmän.

Nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in