2016-12-30, 14:15
Medlem
max02s avatar
Vad betyder WL?
Citera
2016-12-30, 14:21
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Vad betyder WL?

Weekend League
Citera
2016-12-30, 15:27
Medlem
Fyfan va äckligt Wl är, ändå är de kul på nått sätt. Och "gör allt för att vinna" gillar jag verkligen inte.
Standard att möta Bailly smalling shaw och buttland. Herregud. Och kontringar på de, fyfan va vidrigt det är
Citera
2016-12-30, 15:37
Medlem
Illusioners avatar
Någon som spelar med Brozosvic's IF (85)? Ser galet bra ut.
Citera
2016-12-30, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Prisutvecklingen på IF har varit dålig, verkar ha varit priserna på 84+ som stuckit iväg istället. Har inte bestämt mig om jag ska sälja mina IF för mesig förtjänst - typ 1k per kort - eller om jag ska spara dem till nästa event.

Jag såg att Kolo Toure och danska mittbacken i Celtic stuckit iväg till typ 1.5k så jag har sålt av alla utom en av respektive då jag tippar det blir låga requirements som vanligt.

För att säkra köpte jag även på mig minst en spelare från varje lag i engelska seriesystemet, då jag inte har en susning om vilka matcher som kommer väljas. Men magkänslan säger Old firm + 3 matcher från Englands olika divisioner. Så får vi se om det stämmer.

Investeringar... hmm.. Det skulle väl vara discard IF och OTW då. Leroy Sane nere på hygglig nivå, borde få en start i någon av de matcher som kommer i dagarna. Undvik Stones som är skadad. Verkar vara lindrig skada iofs men kommer nog inte spela i helgen. Mane och Bailly skulle jag dock undvika med tanke på att Afrikanska är runt hörnet. Köpte själv på mig 2 st Shkodran och nu när hans skada snart är läkt har han hoppat från 48k till 65k. Säljer nog först när han är med i elvan, tror på ännu mer stigning där. Snackas om lån för Michy Batshuayi, får han komma till ett lag där han får starter kan hans kort nog sticka iväg en del bara på att han får mer matcher.

Orkade inte det som du gjorde och köpte från alla lag, hade inte tiden så bara köpt lite slumpmässigt och försökt köpa från klubbar som jag tror att jag inte hade. Ifrån PL har jag minst 2 från varje klubb sen innan.

Just de, glömt av Mustafa. Hade en jag köpt för 47-48 som jag sedan fick sålt för bra vinst. Inte köpt tillbaka. Lyckades snipa en för 55k nu så den kommer jag hålla på. Sané tycker jag ligger lite högt ändå, om man jämför med hans tidigare ~40k. Kanske gått upp o hamnar runt 60 efter prestationer sista.

Avvaktar nog 2-3 dagar till med IF-korten. Har ju 18st Valbuena som förvisso gått upp från 13-14 till 21k. Blir ju ändå lite vinst om jag skulle sälja dem. Men hade hoppas att han skulle gå upp emot 25-30k. Sen har jag Skorupski (stavning?) som gått från 10 till 12,5k. Vet inte om det är värt att sälja det. Vill nog ändå få sålt dem snart för jag tänkte ju köpa på mig ett lag vid TOTY. Sålt det mesta av värde nu, allt för 2-3k förutom de kort jag investerat i. Körde med ett lägre ratat lag nu igår, lite spelare som gick svinbra första säsongerna. Men det var väl just de, att dem funka bra där men inte i 3:an nu, åkte ner till 4:an men 2p... och startade den med 3 oavgjorda. Så nu blir det nog inget mer spel innan jag köpt min lag. Det var som du nämnde häromdan, jag har lite vant mig vid de bra spelarna så att gå ner såpass mycket i kvalité gick sådär för mig... Det där med att folk säger att dem spelar bättre med lägre ratade lag, så är det verkligen inte för mig. Ju dyrare desto bättre!
Senast redigerad av grahnen 2016-12-30 kl. 16:20.
Citera
2016-12-30, 16:49
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
Fyfan va äckligt Wl är, ändå är de kul på nått sätt. Och "gör allt för att vinna" gillar jag verkligen inte.
Standard att möta Bailly smalling shaw och buttland. Herregud. Och kontringar på de, fyfan va vidrigt det är

Haha ja Fyfan Smalling speciellt tiltar sönder mig. Därför bestämde jag mig för att köpa in Walker, Smalling och Bailly för att untilta lite hur går det för dig då så här långt?
Citera
2016-12-30, 17:19
Bannlyst
Hur funkar Müller för er som provat honom? Fick Thiago IF i den här TOTW-SBCn och tänkte försöka få in honom som släpande anfallare i min nuvarande 4-4-1-1-hybrid, men hade behövt en Bayern-anfallare för att få ihop det med kemin. Hört att han fungerat gudomligt bra som CF för min kompis, men är osäker på hans stats som spetsanfallare, framförallt när CFn kommer vara mer spelfördelare än en skugganfallare.
Citera
2016-12-30, 17:44
Medlem
Förutom alla engelska ligor och Old Firm så spelar ju Saudiska ligan också under helgen. Jag undrar om EA kommer få in en match från den ligan också i MM, bara för att kunna variera litegrann. Sökte runt lite och hitta ingen rivalitet eller liknande för lagen som ska spela men som sagt man vet aldrig hur EA tänker kring MM
Citera
2016-12-30, 18:09
Medlem
Qirrens avatar
När brukar marquee släppas?
Citera
2016-12-30, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Haha ja Fyfan Smalling speciellt tiltar sönder mig. Därför bestämde jag mig för att köpa in Walker, Smalling och Bailly för att untilta lite hur går det för dig då så här långt?

13-8 tror jag. Katastrof start imorse... Tappat ea serverna 2 ggr med... Själv ?
Citera
2016-12-30, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
När brukar marquee släppas?
19.00 på fredagar om jag inte minns fel!
Citera
2016-12-30, 18:47
Medlem
Jahopp där slutade mina spelare att passa rätt, ta löpningar, springer in i varandra. Som på en jävla signal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in