2016-12-30, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Känns risky nu i WL. Men det är väl enda utvägen

Har bara provat Tremoulinas och tycker han är stabil.. tror de är rätt likvärdiga..knappast en position du märker av särskilt mycket
Citera
2016-12-30, 12:42
Medlem
EnLitenFryss avatar
Har alla köpt på sig spelare från engelska seriesystemet och Old Firm inför MM idag? Köp nu, tacka mig senare!
Citera
2016-12-30, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Har alla köpt på sig spelare från engelska seriesystemet och Old Firm inför MM idag? Köp nu, tacka mig senare!

Vad är Old firm?
Citera
2016-12-30, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Vad är Old firm?

Celtic-Rangers
Citera
2016-12-30, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Någon som vet om detta weekend league tillhör det sista denna månaden? Eller om det har börjat ett nytt. Har ej tillgång till ps4 just nu..
Japp det gör den. Denna månaden är 5 helger istället för det normala 4.
Citera
2016-12-30, 13:11
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:

Kan du räkna med! Har köpt på mig 100-150 spelare från varje engelsk liga! Väntar spänt på MM 😁 Denna kan dem ej blåsa oss på.
Citera
2016-12-30, 13:13
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Vad är Old firm?

Det är det skotska derbyt mellan Celtic och Rangers.

Har kvar det jag köpte på mig i höstas ifrån dem lagen. Faktiskt inte investerat mer, har en av varje där. Även en skostsk elva från andra lag.

Har även köpt på mig en elva i de olika engelska seriesystemet. Haft kvar en del sen tidigare investeringar med. Inget annat man kan investera i? Har sålt av stora delat av mina lag nu och sitter på 1,5m.

Har ca 400k investerat i 30 TOTW-spelare men som jag håller på. Hoppas att dem skall gå upp nu när det krävs för SBC:er men de ligger kvar på vad det gjort sen första dan typ.
Citera
2016-12-30, 13:22
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Det är det skotska derbyt mellan Celtic och Rangers.

Har kvar det jag köpte på mig i höstas ifrån dem lagen. Faktiskt inte investerat mer, har en av varje där. Även en skostsk elva från andra lag.

Har även köpt på mig en elva i de olika engelska seriesystemet. Haft kvar en del sen tidigare investeringar med. Inget annat man kan investera i? Har sålt av stora delat av mina lag nu och sitter på 1,5m.

Har ca 400k investerat i 30 TOTW-spelare men som jag håller på. Hoppas att dem skall gå upp nu när det krävs för SBC:er men de ligger kvar på vad det gjort sen första dan typ.

Prisutvecklingen på IF har varit dålig, verkar ha varit priserna på 84+ som stuckit iväg istället. Har inte bestämt mig om jag ska sälja mina IF för mesig förtjänst - typ 1k per kort - eller om jag ska spara dem till nästa event.

Jag såg att Kolo Toure och danska mittbacken i Celtic stuckit iväg till typ 1.5k så jag har sålt av alla utom en av respektive då jag tippar det blir låga requirements som vanligt.

För att säkra köpte jag även på mig minst en spelare från varje lag i engelska seriesystemet, då jag inte har en susning om vilka matcher som kommer väljas. Men magkänslan säger Old firm + 3 matcher från Englands olika divisioner. Så får vi se om det stämmer.

Investeringar... hmm.. Det skulle väl vara discard IF och OTW då. Leroy Sane nere på hygglig nivå, borde få en start i någon av de matcher som kommer i dagarna. Undvik Stones som är skadad. Verkar vara lindrig skada iofs men kommer nog inte spela i helgen. Mane och Bailly skulle jag dock undvika med tanke på att Afrikanska är runt hörnet. Köpte själv på mig 2 st Shkodran och nu när hans skada snart är läkt har han hoppat från 48k till 65k. Säljer nog först när han är med i elvan, tror på ännu mer stigning där. Snackas om lån för Michy Batshuayi, får han komma till ett lag där han får starter kan hans kort nog sticka iväg en del bara på att han får mer matcher.
Citera
2016-12-30, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Fattar ingenting...

Vänta till lördag kväll / söndag eftermiddag. Då är han nere på 60-70k.

Tack för svar! Avvaktar då
Citera
2016-12-30, 13:40
Medlem
sonofnatures avatar
När man trycker på extremoffensiv blir hela laget det då? Eller bara anfallare ? Tex om man trycker det på ST - muriel . Har dock bara en ST. Men tänkte om det blir på lw och rw oxå ?

Å samma med extremdefensiv på en back, blir hela laget det eller bara backarna ?
Citera
2016-12-30, 13:46
Medlem
Asså fan va mongo WL är! Nu vände sig Kantè och drog ett skott mot egen målvakt främ 30meter. Förra helgen gjordes ett sånt självmål. Fattar inte vad som händer! Är det responstiden till servern som gör att det spökar extra i weekend league? Skulle passa hem till egen målvakt och det var så jävla nära att den gick in istället..
Citera
2016-12-30, 13:54
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Asså fan va mongo WL är! Nu vände sig Kantè och drog ett skott mot egen målvakt främ 30meter. Förra helgen gjordes ett sånt självmål. Fattar inte vad som händer! Är det responstiden till servern som gör att det spökar extra i weekend league? Skulle passa hem till egen målvakt och det var så jävla nära att den gick in istället..

Bara testat en gång. Helt plötsligt speedade spelet fortare en kort stund. Fatta nada. Hände typ 10 ggr på den matchen så la ner helt.
Tyckte känslan va helt kass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in