2016-12-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatturerad.m.Tofs
Danne är en liten kille 1.71 som har haft det tufft från dag ett jag minns när han söp med sin mamma på Navet när han var knappt 20år.
Jag vill inte hänga ut någon och gör det inte heller å nämner inga namn.

Jag umgicks med hans pappa ibland ett "orginal" i Svängen på 90-Talet. Har personligen inget att säga om Danne mer än att var var en liten kille som sökte sig till äldre.

Ett av mina barn däremot sade att han var farlig ett tag runt 2012 ok? Danne hade säkert blivit en bra person om han fått mer hjälp av myndigheterna det är vad jag tror??
I dag är han daktad och ökänd av polisen i stan och ingen vill hänga med någon som har ett sånt dåligt rykte.

Sen så tror jag som så många andra att Danne själv försöker bättra på sitt rykte när han skriver här?

Han jobbar på axels tivoli nu iallafall och har gjort dom 2 närmaste åren där han får köra karuselll och han bor inte kvar i sundsvall utan han bor i gävle med sin tjej och deras hund och han har många vänner vad jag vet via säkra källor
Citera
2016-12-30, 00:41
Medlem
Timeouts avatar
Postat 2016-12-19, 09:46
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Hahaha Roligt För dig då men han bor i Uppsala nu med sin tjej o har jobb jag snackade me han igår både i telefon och på Facebook
Postat 2016-12-24, 17:28
Citat:
Det du sitter och Skriver och daniel du påstår saker som inte stämmer du säger att han brände ner sin mammas hus det Gjorde han inte plus att ni säger att Han inte kan ändra sig det har Han gjort eftersom att han lever tillsammans med en tjej nu i uppsala och dom är Lyckliga
Postat 2016-12-29, 18:32
Citat:
Han jobbar på axels tivoli nu iallafall och har gjort dom 2 närmaste åren där han får köra karuselll och han bor inte kvar i sundsvall utan han bor i gävle med sin tjej och deras hund och han har många vänner vad jag vet via säkra källor
Oj då Här var det snabba flyttar
Daniel bor i Uppsala och 5 dagar senare i Gävle...

Pucko Du ljuger för dåligt

Bra att veta vilket tivoli han jobbar på så man kan varna folk för vilket dom ska undvika.
Karuseller som körs av mindre begåvade ska man passa sig för
Citera
2016-12-30, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Postat 2016-12-19, 09:46

Postat 2016-12-24, 17:28

Postat 2016-12-29, 18:32

Oj då Här var det snabba flyttar
Daniel bor i Uppsala och 5 dagar senare i Gävle...

Pucko Du ljuger för dåligt

Bra att veta vilket tivoli han jobbar på så man kan varna folk för vilket dom ska undvika.
Karuseller som körs av mindre begåvade ska man passa sig för

Känns som att du är avundsjuk för att han får jobba där och inte du för du sitter ju och snackas mycket skit om han som inte stämmer vet du förresten vad stalker är det är om man döms för stalking vilket jag vet att han inte gjort utan han dömdes ju bara för överträdelse av besöksförbud och misshandel det är ju inte samma som stalking så ni kanske borde läsa på lite bättre innan ni slänger ur er saker ... Sen så har han ju varit riktigt lugn nu så jag tror att han nog vet vad han gör
Senast redigerad av mallan24 2016-12-30 kl. 03:04.
Citera
2016-12-30, 03:15
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Känns som att du är avundsjuk för att han får jobba där och inte du för du sitter ju och snackas mycket skit om han som inte stämmer vet du förresten vad stalker är det är om man döms för stalking vilket jag vet att han inte gjort utan han dömdes ju bara för överträdelse av besöksförbud och misshandel det är ju inte samma som stalking så ni kanske borde läsa på lite bättre innan ni slänger ur er saker ... Sen så har han ju varit riktigt lugn nu så jag tror att han nog vet vad han gör
Har du verkligen gått ut grundskolan med betyg? En väldigt lång mening där... puh
Jag antar att du har läst ALLA hans domar... eller nej det har du ju inte för då skulle du inte försvara dåren så här idiotiskt. Men lika barn leka bäst brukar man säga...

Missade denna. Bor i hus i Uppsala med flickvän.
Var bor han? Sundsvall, Uppsala eller Gävle? Ljug på bara
Resten skiter jag fullkomligen i. Han är en dåre och en stalker som misshandlar och hotar både kvinnor och män. Lås in idioten och släng nyckeln!
Postad 2016-12-25, 14:04
Citat:
Jag Känner daniel Mycket Bättre än någon av er och jag vet att han inte stalkat petra Dessutom är det ju så att hon är ju inte rädd för han då dom träffades för mindre än 2 veckor sedan då skrattade dom tillsammans iallafall på Tågstationen i sundsvall.... Sen så Jobbar Han faktiskt på Axels Tivoli och kör karuseller då han jobbade på waltzern och extreme Fly samt Break Dance i somras Jag vet oxå via säkra källor att han blivit erbjuden att jobba På ett Norskt tivoli oxå nästa sommar så det går Bra för han nu... Han har skaffat en fin tjej som bor i uppsala och som har körkort och dom bor tillsammans i hus där
Citera
2016-12-30, 05:45
Medlem
Citat:
Har du verkligen gått ut grundskolan med betyg? En väldigt lång mening där... puh
Jag antar att du har läst ALLA hans domar... eller nej det har du ju inte för då skulle du inte försvara dåren så här idiotiskt. Men lika barn leka bäst brukar man säga...

Missade denna. Bor i hus i Uppsala med flickvän.
Var bor han? Sundsvall, Uppsala eller Gävle? Ljug på bara
Resten skiter jag fullkomligen i. Han är en dåre och en stalker som misshandlar och hotar både kvinnor och män. Lås in idioten och släng nyckeln!
Postad 2016-12-25, 14:04

Du som verkar veta så mycket när slog han senaste personen då ? Ojsan det kan du inte svara på och jo jag har läst alla hans domar och han förtjänar en chans precis som alla andra. Och en sak till det där hände 2015 snart 2år sedan och ni fortsätter och snackar om han helt seriöst har ni inget bättre liv tydligen inte varför inte bara låta han va nu när han bevisat att han inte misshandlat eller hotat någon då är de ju bevis på att han ändrat sitt liv jag personligen tycker han gör det bra nu
Citera
2017-01-02, 20:42
Medlem
Timeouts avatar
Jag fick ett pm från en nyreggad som inte kan skriva i tråden än som löd ungefär så här.
Fick modifiera det lite för att inte bryta mot reglerna...

"Stalkers Henrik i Sundsvall"
Hej jag kan inte skriva i tråden men jag sitter med Malin och hon har inte gjort ett konto med Mallan24, det är någon annan som låtsas vara henne. "Borttaget stycke" Sprid ut det är du hemskt snäll.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Det måste vara en riktigt sjuk människa som utger sig för att vara någon annan
Tycker synd om Malin om folk tror att det är hon som skriver så korkat här.
Citera
2017-01-02, 21:44
Medlem
Hm, det behövs nog en mästerdetektiv för att gå till botten med detta....
Citera
2017-01-03, 18:13
Medlem
kato85s avatar
Intressant hur en tråd om en stalker blev till en stalker-tråd, med andra ord ni kastar skit på en stalker (varsågod, har inget emot det) samtidigt som ni själva bedriver samma verksamhet genom att hänga ut honom här.

Dubbelmoral much?
Citera
2017-01-04, 00:17
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Intressant hur en tråd om en stalker blev till en stalker-tråd, med andra ord ni kastar skit på en stalker (varsågod, har inget emot det) samtidigt som ni själva bedriver samma verksamhet genom att hänga ut honom här.

Dubbelmoral much?
Driver du? Den här sjuka människospillran ska ha mycket skit för allt han har gjort mot andra i många år. Många har fått lida mycket.

Vi berättar sanningen om en stalker som är mytoman och han har inte slutat stalka vilket är syftet med den här tråden. Att avskräcka honom från att fortsätta stalka nu när han är uthängd.
Tråden kan även fungera som en varning till hans nya flickvänner så dom passar sig för att gå i hans sjuka fälla och bli förföljda i flera år.

Danne förföljer fortfarande minst ett av sina tidigare offer och nya anmälningar om olaga hot och bedrägeri är på väg in då han försöker beställa grejer i hennes namn.
Han har aldrig slutat förfölja henne så det har pågått i flera år.
Han hotar dessutom personer i hennes omgivning och försöker kontakta hennes vänner för att sprida en massa skitsnack.

Danne du är SJUK och borde söka psykiatrisk hjälp NU!
Senast redigerad av Timeout 2017-01-04 kl. 00:21.
Citera
2017-01-04, 17:29
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Driver du? Den här sjuka människospillran ska ha mycket skit för allt han har gjort mot andra i många år. Många har fått lida mycket.

Vi berättar sanningen om en stalker som är mytoman och han har inte slutat stalka vilket är syftet med den här tråden. Att avskräcka honom från att fortsätta stalka nu när han är uthängd.
Tråden kan även fungera som en varning till hans nya flickvänner så dom passar sig för att gå i hans sjuka fälla och bli förföljda i flera år.

Danne förföljer fortfarande minst ett av sina tidigare offer och nya anmälningar om olaga hot och bedrägeri är på väg in då han försöker beställa grejer i hennes namn.
Han har aldrig slutat förfölja henne så det har pågått i flera år.
Han hotar dessutom personer i hennes omgivning och försöker kontakta hennes vänner för att sprida en massa skitsnack.

Danne du är SJUK och borde söka psykiatrisk hjälp NU!

Okej, jag fick intrycket av att han slutat efter tråden skapades och att man fortsatte jaga honom, håller han fortfarande på så är det ju legitimt
Citera
2017-01-05, 04:49
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veganista
Jag är stolt att vara Svensk Fast jag har Finska föräldrar jag är född i sverige så detta är MITT land enda problemet är att ni så kallade svenskar sitter hemma och knyter era nävar och skrävlar när ni bli på fyllan att NU gäller det men för fan kom till skott och stå upp för ert land jag gör det! gör ni?Dessa låtar påminner oss om vad som har varit .jag lever efter asa tron, tillbeder dom Gamla Gudarna när jag ber om vägledning JAG ÄR STOLT ÖVER MITT LAND Det ska ni vara med!

Ja... vad ska man säga?

Kollar man dessutom hans historik, är hans flesta likes utdelad av honom själv.

Han "gillar" alltså grejorna som han själv lagt upp.
Det verkar ju inte direkt normalt.
Har han världens största bekräftelsebehov?
Citera
2017-01-05, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Han "gillar" alltså grejorna som han själv lagt upp.
Det verkar ju inte direkt normalt.
Har han världens största bekräftelsebehov?

Precis som många andra på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in