2016-12-22, 22:46
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Han är ingen stalker och ingen kvinnomishandlare Så Lägg ner erat jävla skitsnack du känner ju inte ens han och har inte ens träffat eller pratat med han

Hur vet du det..?
Du har ingen aning om vem jag är..
Citera
2016-12-22, 22:47
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallan24
Alla Kanske inte Hatar Danne utan vissa kanske förstår han oxå Och jag förstår han precis för petra har inte varit den ärligaste personen

Nu är du där igen och smutskastar Petra...
Citera
2016-12-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Nu är du där igen och smutskastar Petra...

Smuts kastar inte petra Men ni sitter ju och Påstår att Daniel inte Kan ändra sig Alla kan ändra sig och Det kan han oxå Plus att Jag vet vem Petra är och vad hon går för
Citera
2016-12-23, 10:33
Medlem
Är väl ingen tävling om vem av Daniel å Petra som är värst.
Men om det var det så borde ju Daniel vinna.
Brännde ner morsans (kommunens) hus. Rånade en 70 årig farbror. Osv osv

Men jag tycker faktiskt synd om honom. Med den uppväxten så hade han nog inget val.
Citera
2016-12-23, 10:36
Medlem
Gjorde de inte en utredning där det visade sig att han mentalt låg på en tolvårings nivå?
Citera
2016-12-23, 11:12
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Gjorde de inte en utredning där det visade sig att han mentalt låg på en tolvårings nivå?

Verkar rimligt.
Citera
2016-12-24, 16:00
Medlem
Citat:

Men jag tycker faktiskt synd om honom. Med den uppväxten så hade han nog inget val.

Det du sitter och skriver stämmer inte ett skit plus att Petra är och förblir en sjuk människa som inte vet vad hon har startat genom att hitta på såna här Saker om Daniel. Plus att Ni kanske inte ska sitta och snacka skit om Han När ni inte känner han och vet hur lycklig han och hans Tjej är nu
Citera
2016-12-24, 16:35
Medlem
Vad är det som inte stämmer då?
Samt hur bar du dig åt när du valde användarnamn? Var du inte 25 år när du registrerade kontot?
Citera
2016-12-24, 17:28
Medlem
Citat:
Vad är det som inte stämmer då?
Samt hur bar du dig åt när du valde användarnamn? Var du inte 25 år när du registrerade kontot?

Det du sitter och Skriver och daniel du påstår saker som inte stämmer du säger att han brände ner sin mammas hus det Gjorde han inte plus att ni säger att Han inte kan ändra sig det har Han gjort eftersom att han lever tillsammans med en tjej nu i uppsala och dom är Lyckliga
Citera
2016-12-25, 14:04
Medlem
Citat:

Jag Känner daniel Mycket Bättre än någon av er och jag vet att han inte stalkat petra Dessutom är det ju så att hon är ju inte rädd för han då dom träffades för mindre än 2 veckor sedan då skrattade dom tillsammans iallafall på Tågstationen i sundsvall.... Sen så Jobbar Han faktiskt på Axels Tivoli och kör karuseller då han jobbade på waltzern och extreme Fly samt Break Dance i somras Jag vet oxå via säkra källor att han blivit erbjuden att jobba På ett Norskt tivoli oxå nästa sommar så det går Bra för han nu... Han har skaffat en fin tjej som bor i uppsala och som har körkort och dom bor tillsammans i hus där
Citera
2016-12-28, 14:46
Medlem
mymyselfs avatar
[quote=mallan24|59397336]Jag Känner daniel Mycket Bättre än någon av er

Eftersom du omöjligt kan veta vilka vi alla på den här tråden är, kan inte ditt påstående stämma, jag tror att du är en mytoman av samma sort som den du försöker försvara här, sorgligt för dig, men mest sorgligt för de människor som kommer i din väg.
Citera
2016-12-28, 18:49
Bannlyst
Danne är en liten kille 1.71 som har haft det tufft från dag ett jag minns när han söp med sin mamma på Navet när han var knappt 20år.
Jag vill inte hänga ut någon och gör det inte heller å nämner inga namn.

Jag umgicks med hans pappa ibland ett "orginal" i Svängen på 90-Talet. Har personligen inget att säga om Danne mer än att var var en liten kille som sökte sig till äldre.

Ett av mina barn däremot sade att han var farlig ett tag runt 2012 ok? Danne hade säkert blivit en bra person om han fått mer hjälp av myndigheterna det är vad jag tror??
I dag är han daktad och ökänd av polisen i stan och ingen vill hänga med någon som har ett sånt dåligt rykte.

Sen så tror jag som så många andra att Danne själv försöker bättra på sitt rykte när han skriver här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in