2016-12-29, 02:30
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalet031
Använd hjärnan, kanske möter du bättre spelare?
Upplever att spelarna är på ungefär samma nivå som i div.3. Såklart att de är något bättre. Men av någon anledning fungerar verkligen ingenting. Och just den grejen att vara för bra för div.3 som jag vunnit några gånger, men ändå för dålig för div2. Det känns extremt hopplöst ibland.
Samtidigt vet jag ju att jag blir bättre ju mer jag spelar och att man utvecklas för varje match. Men det är ju fruktansvärt irriterande när man vet att man är relativt bra på någonting, och sen går ingenting som man vill att det ska gå, haha!
Men jag ska kämpa på!
Citera
2016-12-29, 02:50
Medlem
Vad skulle ni ha gjort med detta lag? Ser ut så här, men ändras ingame till detta.

Neymar untradable då man drog jackpotten tidigare idag, här

MVH
Citera
2016-12-29, 03:09
Medlem
Gjorde precis Tradeable Totw SBC och hade den sjuka turen att få ST Hazard! Ligger ute för ca 1,2 Buy out just nu. Kommer han stiga med tiden när Totw15 är slut eller vad tror ni?
Citera
2016-12-29, 03:28
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBlazo
Gjorde precis Tradeable Totw SBC och hade den sjuka turen att få ST Hazard! Ligger ute för ca 1,2 Buy out just nu. Kommer han stiga med tiden när Totw15 är slut eller vad tror ni?

Sålde min pogba för 1,3 känns för osäkert om dom kmr stiga med tanke på totw sbc'n + att dom släpper TOTY nästa vecka
Citera
2016-12-29, 04:06
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Borde jag sälja t.ex. Suarez nu när Toty närmar sig? Har ett lag för 1m. Funderar på att sälja och sen köpa igen om typ 2v. Men några av de jag köpt har snarare ökat sen jag köpte för några dagar sen.
Citera
2016-12-29, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Vad fan är grejen med att spelarna blir helt jävla förlamade när man kommer upp i div.2?
Spelar ingen roll vad man gör, allt går åt helvete i alla fall. Har pendlat mellan div.2 & div.3 ett tag nu och det vill fan inte fungera i div.2 medans det rullar på hur bra som helst i div.3.
Blir så jävla less

Du är inte ensam. Åker jojo mellan 2 och 3. Är verkligen större skillnad mellan division 2 och 3 än mellan 3 och 8.
Citera
2016-12-29, 06:09
Medlem
max02s avatar
Är det bara jag som kollar upp hur en spelare ser ut innan jag köper honom? De som inte har sina verkliga ansikten alltså. För ärligt talat så har EA sjukt många mongoansikten detta FIFA och i alla fall jag tycker inte det är så kul lira med såna spelare...
Citera
2016-12-29, 06:42
Bannlyst
När jag försöker gå in och spela så kommer det upp:
För att kunna spela FIFA ultimate team måste du göra en truppuppdatering. Uppdateringen kommer att laddas ned nu, sen kommer det upp en ruta som går till 100%, men när jag försöker komma in på ultimate team kommer samma sak upp hela tiden, snälla vad är fel ? Hjälp någon ??
Citera
2016-12-29, 07:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
När jag försöker gå in och spela så kommer det upp:
För att kunna spela FIFA ultimate team måste du göra en truppuppdatering. Uppdateringen kommer att laddas ned nu, sen kommer det upp en ruta som går till 100%, men när jag försöker komma in på ultimate team kommer samma sak upp hela tiden, snälla vad är fel ? Hjälp någon ??

löste sig.
Citera
2016-12-29, 07:04
Bannlyst
Asså man måste ju köpa nya kontrakt hela jävla tiden, mynten går ju inte till något annat.
Citera
2016-12-29, 08:10
Bannlyst
Sen är det så jävla tråkigt att spelarna är så jääävla sega, och sen hackar matcherna i varje match, aldrig varit problem förut.
Citera
2016-12-29, 09:40
Medlem
Någon som kan ge lite tips på hur man ska kunna komma med i WL
Ligger i div 4.
Förlorade finalen igår och semi idag.
Spelar generellt med ett bra BPL lag
4-3-3(4) tror jag det är två cm och en CAM.
Är den för offensiv ? Har Kante och Sbc Fernandinho så dom är väldigt defensiva
Gör väldigt få skillmoves, de jag gör är bär jag kommer på kanten med en ytter och vänder in mot mål och sedan scoop turn runt straffområdet.

Gör aldrig 1-2 pass med löpningar är det något man ska börja med ?
Det känns som jag väldigt ofta fastnar i deras backlinje.

Sedan när man får frisparkar en bit från mål men på offensiv halva har jag ingen aning om hur man ska göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in