2016-12-28, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Hade massa handelsspärrade guldkort som jag förmodligen aldrig kommer använda. Så jag "slösade" två billiga TOTW-spelare för att göra SBCn där man får en TOTW som går att sälja.
Fick åtminstone en Icardi. Men han gick billigare än vad jag trott, ynka 80k.
Jag gjorde samma, hade packat en discard IF, så köpte en till och sen la in untradeables. Fick 81 ratade André Pinto. Så inte direkt det man hoppades på...
Citera
2016-12-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Vad fan är grejen med att spelarna blir helt jävla förlamade när man kommer upp i div.2?
Spelar ingen roll vad man gör, allt går åt helvete i alla fall. Har varit pendlat mellan div.2 & div.3 ett tag nu och det vill fan inte fungera i div.2 medans det rullar på hur bra som helst i div.3.
Blir så jävla less

Konstigt

Passar på att fråga om divisioner...
Jag har nu klivit rakt upp från Div 8 till Div 4 med ett skitlag. Har ännu inte testat en match i 4:an, kanske går bett direkt, men är det stor skillnad mellan 4:an till 2:an? Det känns som att man kommer närmare att möta Ronaldo/Suarez/Bale-lagen som man inte kan stå emot.

...
En följdfråga som inte rör divisioner: vilken striker skulle ni föredra mellan Suarez och Aguero? Nu talar jag de vanliga guldkorten, inte IF. De har samma skottstats (mer eller mindre) men Aguero är ju kvick som fan. Samtidigt är Suarez längre och mer benägen att sätta nickmål.

Vad säger ni?
Citera
2016-12-28, 23:13
Bannlyst
Citat:
Vad fan är grejen med att spelarna blir helt jävla förlamade när man kommer upp i div.2?
Spelar ingen roll vad man gör, allt går åt helvete i alla fall. Har pendlat mellan div.2 & div.3 ett tag nu och det vill fan inte fungera i div.2 medans det rullar på hur bra som helst i div.3.
Blir så jävla less

haha vill inte ens tänka tanken på hur nivån är i div2. Jag ligger i div9 och blir totalt utspelade vissa matcher, dock har jag ett svagt lag.
Citera
2016-12-28, 23:14
Bannlyst
Jag köpte Samuel etoo och Viktor Moses relativt billigt. (Är i div 9)
Citera
2016-12-28, 23:14
Medlem
toalet031s avatar
Citat:
Spelar ingen roll vad man gör, allt går åt helvete i alla fall. Har pendlat mellan div.2 & div.3 ett tag nu och det vill fan inte fungera i div.2 medans det rullar på hur bra som helst i div.3.
Blir så jävla less
Använd hjärnan, kanske möter du bättre spelare?
Citera
2016-12-29, 01:00
Medlem
Är det någon som har testat spela med false 9 i fifa 17? Tror ni zlatan gör sig bra som cf där eller ska man göra en vanlig 4-3-3?
Citera
2016-12-29, 01:15
Medlem
KorvkastarNs avatar
Fyfan va sjukt!

Gjorde en IF tradeable och fick en discard och tänkte "fan va typiskt att jag ska få skit" men så provare jag igen nyss och öppna skiten medans jag sprang på toa, kommer tillbaka och vad fan ser jag? joo jag ser fucking pogba på skärmen så jävla skönt att äntligen få en grym spelare speciellt då skiten kostade mig typ 80k att göra men det blev skaplig profit
Citera
2016-12-29, 01:18
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Fyfan va sjukt!

Gjorde en IF tradeable och fick en discard och tänkte "fan va typiskt att jag ska få skit" men så provare jag igen nyss och öppna skiten medans jag sprang på toa, kommer tillbaka och vad fan ser jag? joo jag ser fucking pogba på skärmen så jävla skönt att äntligen få en grym spelare speciellt då skiten kostade mig typ 80k att göra men det blev skaplig profit
Får gratulera! Riktigt sjukt kort.
Citera
2016-12-29, 01:20
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Får gratulera! Riktigt sjukt kort.

Tack! men blir att sälja direkt då den lär sjunka som fan när TOTY kmr nästa vecka
Citera
2016-12-29, 01:25
Medlem
Citat:
Fyfan va sjukt!

Jävlar du, grattis. Jag som var överlycklig för jag gjorde den där bundesliga SBC'n och fick Thiago IF, jävlar vad lycklig jag blev , dock är ju skiten handelsspärrad men det är precis vad jag behövde till min squad tror jag.

Men Pogba..... grattis!
Citera
2016-12-29, 01:50
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Jävlar du, grattis. Jag som var överlycklig för jag gjorde den där bundesliga SBC'n och fick Thiago IF, jävlar vad lycklig jag blev , dock är ju skiten handelsspärrad men det är precis vad jag behövde till min squad tror jag.

Men Pogba..... grattis!

Tack, hörde från toan att det var en walkout så jag pissa över hela jävla ringen av lycka

Gör jag rätt som säljer skiten nu på engång eller borde jag vänta? tänkte med TOTY nästa vecka och allt
Citera
2016-12-29, 02:22
Medlem
Citat:
Tack, hörde från toan att det var en walkout så jag pissa över hela jävla ringen av lycka

Gör jag rätt som säljer skiten nu på engång eller borde jag vänta? tänkte med TOTY nästa vecka och allt

Hahaha! Jag vet faktiskt inte hur jag skulle gjort, då jag är ett stort Man Utd fan så hade jag nog behållt fanskapet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in