Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Ådärkomdenja. Repeatable SBC som kräver 2 st TOTW-kort och 84 i rating. Knappt hade man börjat fundera på att fylla på med Banega, Terry och andra billiga 84-kort förrän EA slår till med denna SBC för att verkligen dammsuga på IF-kort.
Lite dubbla känslor nu. Glad att jag köpt på mig 15 st IF-kort för 11k som nu kommer sälja för det dubbla, missnöjd med att jag inte köpte fler. Trodde det skulle dröja länge innan vi fick en till IF-krävande SBC.
Den kom väldigt mycket tidigare än jag kunnat tro. Pengarsugna nu. Pogba och Hazard med i TOTW för insatser som för en normal spelare aldrig skulle komma med. Försöker väl suga ut så mycket som möjligt med det och alla nya SBC's som kom med den TOTW är känslan.
Min första känsla var, FAAAN skulle köpt på mig mer IF-spelare. Han fylla på med 28st igår kväll. Efter en stund nu känns de okej ändå. Var ju i valet och kvalet att köpa några i huvudtaget. Får tacka m4staSWE's svar som nog knuffa mig över kanten och köpte. Kan ändå ångra lite att jag inte köpte fler som bara låg på 10k. Men men, får se vad vinsten på dem 28 kort jag har. Ca 380k investerade i dem.
Borde man hålla lite på korten nu? Skorupski har bara gått från 10 till 13k och Valbuena från 14 till 18k. Borde väl rimligtvis stiga ju fler kort som försvinner? Kom inte ihåg hur länge SBC:erna är aktiva...
Borde man köpa fler? IF Dendocker går att köpa sig till för 13-13,5k.