Citat:
Ursprungligen postat av
Ka7700
Ja, jag tänker i samma banor.
Känns märkligt, måste jag säga.
Nu har jag inte sett någon bild på Per eller Magnus
Men kanske ville hon dölja att hon gillade killar med ett bad guys utseende?
I sådana fall skulle även Magnus ha ett sådant utseende om tesen ska stämma.
Och per, ett mer Svensson utseende.
Jag har inte heller sett Per, men Magnus ser helt normal ut (inga tatueringar, kort snyggtklippt hår, "kostymnisse", stilig med bra smak). Så Lotta tycks ha pendlat mellan ytterligheter.
Jag tänkte också på att Martin som sambo skulle automatiskt innebära att man blev väldigt isolerad, eftersom ens gamla "normala" kompisar skulle undvika en som pesten i framtiden så det enda som återstod var Martins gamla kompisar plus nya "kompisar" som kom via Martin.
Även den anledningen skulle skrämma bort de flesta. Men inte Lotta..