Citat:
Ursprungligen postat av
m4staSWE
Kan vara läge o köpa på sig billiga IF...lär väl snart komma en ny SBC som kräver IF kort och då kan man dubbla värdet på dom
Valde att inte investera i de billigaste IF-korten. Tog den billigaste 83-ratade Valbuena. Köpt 16st för 13-14k nu (PS4). Får se om det blir en bra investering. Tveka lite på det då jag har ett litet drömlag som jag har tänkt köpa på mig strax innan TOTY eller när nu crashen blir. Vill helst inte sitta och ha bundit upp en jäkla massa coins i TOTW-kort så. Man vet ju aldrig när det krävs för olika SBC's. Hade precis kommit upp i 1,000,000 i klubben så bara det kändes tråkigt att komma ner till 800k igen hehe. O andra sidan, om jag säljer mina lag (vilket jag tänker göra i veckan) och TOTW-kort så har jag drygt 2 mille. Mitt kommande lag kostar i dagsläget 1,5-1,6m. Så har ju lite att spela på.
Du som ändå sålt mycket TOTW-kort. Det gör kanske inte att dem spelar i mindre ligor eller har udda nationaliteter. Dem går ändå upp bra i pris? Borde kanske investera i en del discard-spelare med... Dem billigaste är ju från Pro League/Ektraklasa har jag mig.