Citat:
Ursprungligen postat av
lespaul80
Hur skulle det vara om du kunde börja tänka med hjärnan? Då skulle vi slippa folk som dig där man blandar ihop termer som trafficking och hallickar. Samt kunde du då skaffa dig bättre information på det vida internet än den FI skiten du slänger ur dig här
För att vara en hjälp på vägen så är många på sex-tjejer kvinnor som själva kommer hit och kör några veckor åt gången innan de återvänder hem. Många kommer tillbaka i cykler för vi Svenska män är generellt sett jävligt bra att ha å göra med.
Nu har du åtminstone fått lära dig 1 sak som är mer korrekt mot verkligheten än dina trollkunskaper.
För det första du vet inget om mig. Jag var lika trångsynt som dig förut då jag också har köpt.
Jag har köpt i sverige och utomlands. Vad brukar ni få för reaktioner egentligen när ni frågar dom om känsloga grejor? Om ni inte har gjort det? När jag har frågat har dom sagt väääldigt tveksamt att dom inte blir tvingade till det iaf!
Det finns massvis som gör det till ett fritt val ibörjan men det räcker med att ha en dålig kund så är deras liv förstörda.
Ni är väldigt naiva om ni faktiskt tror att den tjejen ni har träffat har inte haft några problem alls. Hur fan kan ni veta det?
Jag har valt att avstå även fast dom jag har träffat har varit perfekta men tanken att ligga med någon som faktiskt inte gör det av fri vilja skrämmer mig.
Men från sidan sextjejer så vet jag med säker källa att där finns det gott om trafficking.
Undvik tjejerna som inte pratar svenska här i sverige är ett tips om ni vill undvika trafficking.