Citat:
Ursprungligen postat av
Lisalit
Det förstår jag och det behövs ibland trots att jag själv aldrig verifierade mina bilder och inte heller fick några klagomål men jag hade också bilder av kass kvalitet som sällan kunde misstänkas vara fejk. Hela marknaden är klurig och RS och liknande har jag också märkt blivit översvämmade av till synes märkliga, nya profiler men i synnerhet tjejer som säljer camshower och trosor (trodde det var ute?)
Trots det har jag svårt att rekommendera (eller svårt, jag rekommenderar den inte ALLS) en sida som så öppet låter inlägg från hallickar ligga kvar och sedan försvarar det på världens i särklass sämsta engelska. Plus blockar mig för att jag har en obekväm åsikt i ämnet.
Verifierade eller ej, du väljer själv om du vill stödja denna typ av sajt som tycker det är okej att framförallt nya tjejer utsätts för grav utpressning. DET är vad hallickar gör, om hon har tur.
Jag hatar att göra mig själv otillgänglig där jag behövs men mitt psyke har också en gräns, tro det eller ej, och jag tog bort mitt konto. Då har det gått långt för mig att göra det. Jag KAN inte stå bakom denna sida. Det borde inte heller någon annan göra för sexsäljarnas skull. Tänk med huvudet.
Ja annonser som säljer något annat än
enbart träffar är i min erfarenhet 99% bluff. Sedan är väl inte verifierade
bilder i sig det viktigaste utan snarare det faktum att om en tjej verifierat sina bilder så vet man ganska säkert att hon inte är någon totalbluff. Speciellt om det finns
erkända personer som kan backa upp detta. På rosa sidan är det vanligt att fejkprofiler har andra fejkprofiler som intygar om att tjejen är äkta. Speciellt om dom är med i tjejens vänlista eller har skrivet i hennes gästbok. Vissa bluffare verkar till och med ha besökt eskorter för att kunna använda den informationen för att göra sig trovärdiga i pm-rekommendationer. Riktigt lurigt nu för tiden. Bara ett fåtal jag vågar lita på numera. Börjar snart bli paranoid.
Svenskor brukar ju sällan använda bilder på sig själva även om det handlar om gryniga, intetsägande mobilbilder. Så länge tjejen är någorlunda lik eller i samma "division" så tycker inte jag det spelar så stor roll. Det är ju dom rena bluffarna som man vill undvika.
Jag har hört många eskorter säga till mig att detta vore ett underbart yrke om det inte vore för alla idioter/psykopater och illasinnade människor som yrket också lockar till sig. Om det bara vore dom som faktiskt sköter sig och är normala. Många att filtrera bort. Med tanke på hur mycket fejkade annonser jag råkat ut för på senare tid så förstår jag nu eskorterna mer än väl. Det är synd att ett fåtal förstör så mycket!