2016-12-26, 13:31
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpe0000
Hade inte trott annat heller. Klassiker att en äckel blatte våldtar och mördar eller tvärtom.

Vad menar du med "blatte", och vad talar för att GM är det?
Citera
2016-12-26, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Försökte pinpointa dammen och tror jag hittat den efter bilden som media visar:

Bilden: https://goo.gl/IW4XDY
Google maps: https://goo.gl/6RqsD6

edit, nej, jag hade fel, men låter posten ligga kvar då säkert någon annan kan hitta platsen med denna utgångspunkten.

Börjar tro mer och mer att det är rätt ställe ändå.
Regnemark ligger direkt till höger/öster om sjön om man ser på kartan.
Där finns såklart en del sjöar/dammar så det behöver inte vara just i den på bilden hon funnits.

Citat:
17-årige Emilie Meng, der har været forsvundet siden juli, er fundet død i en sø ved Regnemarks Bakke i Borup på Sjælland tæt ved afkørsel 34 på E20-motorvejen.
http://ekstrabladet.dk/112/politiet-paa-pressemoede-det-ved-vi-nu-om-emilies-doed/6466800

Min teori är att det är en yrkeschaufför som plockat upp henne i Korsör, ligger restauranger etc som har lastbilsparkeringar 1-2km från stationen där EM senast sågs i livet.
Vid avfarten till Borup (34) finns det även en parkering i direkt anslutning.
Kan lätt vara där EM bragts om livet för att sen bli dumpad någon km norrut.
Karta för avfarten och parkeringen: https://goo.gl/4p6nxX
Känns iaf som att GM har någon koppling till Borup och just den avfarten.

edit: Rengemarks Bakke är vad grusvägen heter dessutom.
Senast redigerad av chrisemil 2016-12-26 kl. 13:43.
Citera
2016-12-26, 13:36
Medlem
Citat:
Hade inte trott annat heller. Klassiker att en äckel blatte våldtar och mördar eller tvärtom.

Suck, FB-grammofonen som repade upp sig redan hösten 2006. Hur orkar ni? Jag vill hävda att GM med största sannolikhet är dansk. (1) Korsör är relativt etniskt homogent. (2) GM slog till i ett område där han kan orientera sig och alltså bor eller mycket ofta vistas i, alternativt utgick han från sitt yrkesfordon, och (3) han har en koppling till friluftsområdet i Borup där Emilie hittades igår, antingen som fiskare eller strövare; få "äckel blatte" (sic!) har sådana hobbies.
Citera
2016-12-26, 13:42
Medlem
Grumpe0000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad menar du med "blatte", och vad talar för att GM är det?
Vet du inte vad en blatte är haha? Herregud.

Varför? För att dom till 95% begår såna här brott. Läser du aldrig flashback? Idiot. Ta ditt naiva och patetiska vänster snack nånstans! Ingen som tar dig på allvar ändå. Sen när det visar sig att hon även är våldtagen så är det garanterat ett "ensamkommande flyktingbarn" som det så fint heter fast dom är 25 bast med skägg som tomten och uppger sig vara 15 år.
Citera
2016-12-26, 13:43
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Stackars flicka och närstående, vad fan är det för fel på så många män, egentligen? Hur många potentiella mördare och våldtäktsmän finns det därute av vårt kön? Hur kan man ej vilja ha dödsstraff? Vi måste börja decimera stammen utav obrukbara och totalt värdelösa specimen. Jag kan inte beskriva i ord (jo, det kan jag, men då blir jag säkerligen avstängd) vad jag skulle göra med GM, om jag fick några timmar i ensamhet med denne. Var är alla fackeltåg för kvinnofrid och mot sexualiserat våld, både ute i samhället och i hemmen? De finns, men de är få!

Hoppas hon ej fick lida, men det är väl önsketänkande och något man får utgå från att hon fick. Har inte följt tråden så vet ej om detta nämnts men annars tror jag på klassisk strypning. Vet inte varför - bara en känsla... Har det skrivits/framkommit något om man undersökt hennes (fd?) pojkväns förehavanden vid tidpunkten för försvinnandet?
Citera
2016-12-26, 13:48
Medlem
ArseneLupins avatar
Citat:
Nån som vet hur långt det är till närmaste asylboende från brottsplatsen?
Vilken är brottsplatsen? GM har sannolikt bil. Hur många på närmaste asylboende har bil?
Citera
2016-12-26, 13:49
Medlem
Citat:
Nån som vet hur långt det är till närmaste asylboende från brottsplatsen?

Har du missat helt att EM har färdats ca 6 mil från tågstationen till fyndplatsen? Säg mig vilken asylant som gör sig det besväret för ett ligg?! Aldrig hänt.
Dessutom är de inte så noga med att dölja sina spår, de hade låtit henne ligga på brottsplatsen och hon hade hittats mycket tidigare än 5-6 månader efter försvinnandet!
Citera
2016-12-26, 13:53
Medlem
Grumpe0000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArseneLupin
Vilken är brottsplatsen? GM har sannolikt bil. Hur många på närmaste asylboende har bil?
Är väl bara sno en? Sedan kan vilken idiot som helst köra bil! Behöver man knappast körkort för.
Senast redigerad av Grumpe0000 2016-12-26 kl. 13:57.
Citera
2016-12-26, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Stackars flicka och närstående, vad fan är det för fel på så många män, egentligen? Hur många potentiella mördare och våldtäktsmän finns det därute av vårt kön? Hur kan man ej vilja ha dödsstraff? Vi måste börja decimera stammen utav obrukbara och totalt värdelösa specimen. Jag kan inte beskriva i ord (jo, det kan jag, men då blir jag säkerligen avstängd) vad jag skulle göra med GM, om jag fick några timmar i ensamhet med denne. Var är alla fackeltåg för kvinnofrid och mot sexualiserat våld, både ute i samhället och i hemmen? De finns, men de är få!

Hoppas hon ej fick lida, men det är väl önsketänkande och något man får utgå från att hon fick. Har inte följt tråden så vet ej om detta nämnts men annars tror jag på klassisk strypning. Vet inte varför - bara en känsla... Har det skrivits/framkommit något om man undersökt hennes (fd?) pojkväns förehavanden vid tidpunkten för försvinnandet?

Det fetade: Det är en självklarhet att man snackat och kollat upp alla i EM's direkta närhet, standard polisarbete. Gör typ direkt efter att en anmälan om försvunnen person görs.
Citera
2016-12-26, 13:55
Medlem
Såg på 4chan att någon skrivit att fyndplatsen är nära ett asylboende så jag gjorde en enkel googling. Borup har uppmärksammats i media för sin massiva invandring och befolkningstillväxt.

http://www.tv2lorry.dk/artikel/indbygger-boom-i-borup
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/hela-byn-hjalper-flyktingarna
Citera
2016-12-26, 13:57
Medlem
Citat:
Är väl bara sno en? Sedan kan vilken idiot som helst köra bil och skiter i om dom inte har körkort.

Om det är så att de snott en så kommer vi ha fast GM inom en vecka. Det är lätt att lägga skulden på nyanlända, men bara för att någon är mördad så är det inte per se ett "skäggbarn". Om de någonsin får tag i GM så kan jag nästan garantera att det inte rör sig om någon asylant.
Mer troligt att det är en yrkeschaufför från valfritt EU-land, antagligen Danmark.
Citera
2016-12-26, 13:57
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Såg på 4chan att någon skrivit att fyndplatsen är nära ett asylboende så jag gjorde en enkel googling. Borup har uppmärksammats i media för sin massiva invandring och befolkningstillväxt.

http://www.tv2lorry.dk/artikel/indbygger-boom-i-borup
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/hela-byn-hjalper-flyktingarna

Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Har du missat helt att EM har färdats ca 6 mil från tågstationen till fyndplatsen? Säg mig vilken asylant som gör sig det besväret för ett ligg?! Aldrig hänt.
Dessutom är de inte så noga med att dölja sina spår, de hade låtit henne ligga på brottsplatsen och hon hade hittats mycket tidigare än 5-6 månader efter försvinnandet!
Av med skygglapparna. Det är klart som korvspad att det är en kulturberikare som först våldtagit henne och sedan mördat henne. Sätter en slant på att det är en afrikan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in