2016-12-25, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Men för helvete - vi i Sverige har också haft krig - under hela medeltiden låg vi i krig, svält och ond bråd död. Under hela 1600-1700-talet gick det EN man på 3 kvinnor, vi hade ett kvinnoöverskott så det small om det. 75 % av Sverige bestod av kvinnor, 25 % var män.
Vi utvandrade till Amerika - en mille drog. ( 1860 - 1900 )

Men vi reser upp vårat land och gör revolt och ändrar på våran politik.

Vi slutade kriga och vi reser oss upp igen.

Ni flyr kriget - det är fegt att inte stå upp för erat land.
Ni vill inte ändra era politiska skäl, ni skiter i era länder och flyr till andra länder som är bättre rustade. Sedan må du betala skatt och jobba häcken av dig hur mycket du vill...

Om livbåten sjunker vad gör du ? Räddar dina landsmän eller barn och kvinnor, NEJ!

Muslim männen hoppar i vattnet och simmar ifrån barn och kvinnor för att komma till ett annat land där det finns andra kvinnor att leva med. FEGT!
Du har inte tänkt på att Sverige räddades då invandrare började strömma in den dagen? Ni behöver folk eftersom Sverige är ett litet land. Du vägrar bara inse detta. Nu ska jag iväg och jobba fram till 23.00, ha det gott!
Citera
2016-12-25, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Men ni tar ju med er krigen, ni Är krigen, ni är orsaken till dem, det finns i era gener i er religion.
Ni kan inte fly någonstans. Stanna och lös problemen som alla andra folk tvingas göra.
Skriv ett brev till Säpo och fråga, vad har jag med dem att göra? Skulle jag vetat att den personen fanns i min närhet skulle jag stoppa den personen. De dödar för fan mitt folk.
Citera
2016-12-25, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Du har inte tänkt på att Sverige räddades då invandrare började strömma in den dagen? Ni behöver folk eftersom Sverige är ett litet land. Du vägrar bara inse detta. Nu ska jag iväg och jobba fram till 23.00, ha det gott!

Nej, Sverige har inte räddats - det sjunker som ett skepp, muslimerna är här och krigar.
Se på Tyskland, Belgien och Sverige - drottningatan - självmordsbombaren som skulle spränga oss i luften - andra länder där muslimerna är - fredens religion har slagit till.

Vi behöver folk, men inte muslimer - inte folk som dödar, - vi ska ha ateister eller kristna. Fredliga människor som håller sams med andra.
Citera
2016-12-25, 08:50
Medlem
Citat:
Skriv ett brev till Säpo och fråga, vad har jag med dem att göra? Skulle jag vetat att den personen fanns i min närhet skulle jag stoppa den personen. De dödar för fan mitt folk.

Exakt, MITT folk mår inte bra av självmordsbombare, lastbilsidioter som kör ihjäl folk, eller inte kan acceptera yttrande friheten.
Citera
2016-12-25, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Nej, Sverige har inte räddats - det sjunker som ett skepp, muslimerna är här och krigar.
Se på Tyskland, Belgien och Sverige - drottningatan - självmordsbombaren som skulle spränga oss i luften - andra länder där muslimerna är - fredens religion har slagit till.

Vi behöver folk, men inte muslimer - inte folk som dödar, - vi ska ha ateister eller kristna. Fredliga människor som håller sams med andra.
Kristna är fredliga? Läs aktuella nyheter i världen nån gång så fattar du att det finns aktiva kristna terrorism. Släpp avpixlat på ett tag.
Citera
2016-12-25, 08:59
Medlem
Citat:
Kristna är fredliga? Läs aktuella nyheter i världen nån gång så fattar du att det finns aktiva kristna terrorism. Släpp avpixlat på ett tag.

Där det finns muslimer är det krig, så är det bara, och kristna har rätt att försvara sitt land.
Så tänker inte en muslim, de åker till fredliga länder och startar krig.
De lyckas inte heller försvara sina egna länder, då bråkar de i andra...
Citera
2016-12-25, 10:12
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Jag är en kränkt ekonomisk migrant. Jag föddes muslim. Och med ironi.

Du och andra Sverigevänner dömer muslimer trots att ni inte känner oss.
Det är ju bara att kolla in valfritt muslimsk land så ser man ju hur de förstör allt!
Har de inte en stenhård diktator som håller skiten i schack så börjar de kaoza. Sen då landet ligger i ruiner flyr de till civiliserade länder och börjar att förstöra dessa länder med sitt kaozbeteende.
Islam är det värsta giftet som skapats!
Citera
2016-12-25, 10:13
Medlem
Citat:
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor. Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna? Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt? Om det inte är det, vad är då rasist? Varför vågar inte ni säga det ansikte mot ansikte, jag menar det är ju okej att vara rasist i ett demokratiskt land.

Det finns etniska svenskar som dyrkar den där skitreligionen också.
Citera
2016-12-25, 10:19
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ähh? Kan du ge något exempel på kristen terrorism? Om det nu skulle existera något kan jag garanterat ge dig 1000 exempel på muslimsk terrorism för varje kristet attentat.
Citera
2016-12-25, 10:22
Medlem
Citat:
Vi alla flyr från kriget och av politiska skäl, där har du svaret. Men tydligen innebär det för er att vi är här för att leva på bidrag och förstör landet. Jävla idiot, jag sliter arslet av mig på jobbet och betalar skatt, vad i helvete har du för problem med oss? Jag skiter i vad du tycker om oss. Speak on bara.

Vad gör du ens Förresten? Isolerar du dig och spelar wow eller nåt? Då är det du som förstör landet.

Dags att byta rubrik på tråden.

"Kränkt muslim orkar inte höra och läsa hatiska kommentarer om muslimer".

Förklarar varför du inte är insatt i politik. Ni vill ju att Sharia ska styra istället. Klart som fan man skiter i politik då.
Citera
2016-12-25, 10:57
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Jag är en kränkt ekonomisk migrant. Jag föddes muslim. Och med ironi.

Du och andra Sverigevänner dömer muslimer trots att ni inte känner oss.
Nu brukar jag ge folk en chans innan jag dömmer dom. Dig dömmer jag på hur du beter dig och resonerar. Det finns en självgodhet och brist på ödmjukhet hos er mindre intelligenta folkslag som tenderar att ha Islam som religion.
Du är i Sverige, du har ingen respekt för oss som byggt detta land. Än mindre respekt har du för det land som hjälpt dig. Är du värd respekt tillbaka? Nej

Vi behöver inte invandrare av din sort. Du har vare sig vett kunskap eller uppfostran. Du behöver oss så lite ödmjukhet tack.
Citera
2016-12-25, 10:59
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Dags att byta rubrik på tråden.

"Kränkt muslim orkar inte höra och läsa hatiska kommentarer om muslimer.
Men de brukar gilla att dissa Sverige och svenskar.

Jag tycker det är märkligt. Unga svenskar beter sig inte alltid bra på semesterorter. Min reaktion då är inte att jag inte orkar höra kritiken utan jag blir arg på mina landsmän. Men muslimer tycker vi ska finna oss i att våra "gäster" missbrukar gästfrihet.
Förstår de inte konceptet gäst?
Senast redigerad av Gertrud1 2016-12-25 kl. 11:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in