2016-12-25, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nervgasad
Jag hymlar inte om det alls längre. Jag är både rasist och jag hatar muslimer. Rasist är jag för jag vill ha vita omkring mig, gärna i övre medelklass. Muslimer hatar jag för det är en religion som är 1000 år bakom i tiden. Lättkränkta med mera, invandrare som jag verkligen hatar kommer från följande länder oftast, Somalia, Etiopien , hazarer från Iran, Pakistan . Zigenare är också ett jävla avskum. Otroligt nog så är somalier Afrikas zigenare, hazarer är Asiens och ja.... Zigenarna är Europas pest

Av någon fantastisk anledning skall alla iq befridade jävla parasiter bosätta sig här. I min värld borde vi använda skiten som brasved.

Du glömde Khazarerna, de är mycket viktiga och skall ej glömas bort...de opererar i skuggorna,men är ack så farliga,listiga och onda! De hatar oss och har därför planerat och genomfört invasionen av Europa....
Citera
2016-12-25, 04:31
Bannlyst
TS du är en patetisk idiot. Det finns skäl varför folk är rädda för muslimer, dom skälen är inte ogrundade. Jag förstår inte vad muslimer har i Sverige att göra, dom tillhör inte den Svenska folkstammen, dom flesta tillhör inte ens samma ras som oss Svenskar och dom har inte samma kultur, vad har muslimerna i Sverige att göra?
Citera
2016-12-25, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor. Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna? Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt? Om det inte är det, vad är då rasist? Varför vågar inte ni säga det ansikte mot ansikte, jag menar det är ju okej att vara rasist i ett demokratiskt land.

1. Du är uppenbarligen för dum för att förstå skillnaden mellan religion och ras.
2. Du har uppenbarligen inte fattat att Islam är en totalitär ideologi, inte bara en religion.
3. Du verkar vara helt blind inför samhällsutvecklingen efter att vi pumpat in hundratusentals/miljoner muslimer.

Går Sverige åt ett positivt håll tycker du?

Är pensionerna räddade?

Är du dum i hela huvudet?
Citera
2016-12-25, 06:03
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Jag vet inte längre. Vissa säger att de är fega som flyr, vissa säger att de kommer hit för att ta över och styra eller få bättre liv.

Blev du kränkt förresten?
TS är en kränkt muslimsk ekonomisk migrant.

Problemet är att någon inte gillar IQ 85 killens religion. Resten skiter han i. Han är ju inte insatt
Citera
2016-12-25, 06:31
Medlem
Det två största SS-divisionerna var muslimska. Nazister och muslimer gick hand i hand under andra världskriget.

F.ö bör all religion motarbetas. Religion fyller inget syfte i ett framåtskridande samhälle som siktar uppåt.

Allt onödigt och onyttigt ska bort.
Citera
2016-12-25, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
TS är en kränkt muslimsk ekonomisk migrant.

Problemet är att någon inte gillar IQ 85 killens religion. Resten skiter han i. Han är ju inte insatt
Jag är en kränkt ekonomisk migrant. Jag föddes muslim. Och med ironi.

Du och andra Sverigevänner dömer muslimer trots att ni inte känner oss.
Citera
2016-12-25, 08:12
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Jag är en kränkt ekonomisk migrant. Jag föddes muslim. Och med ironi.

Du och andra Sverigevänner dömer muslimer trots att ni inte känner oss.

Över hela världen är det lika dant. Det är bara muslimer som försöker ta sig till andra länder, sprida sin vidriga medeltida religion och kräva, kräva, kräva att få bidrag, att få allt!.

Varför går det inte att leva i muslimska länder, är det för varm ,för kallt? Nej allt har tagit slut ni har gjort slut på det, förbrukat ert land, bete, vatten. Ni har startat inbördeskrigen.

Jag vill inte ha er här överhuvudtaget! Vad har ni här att göra! Det är vårt land! Varför ska ni ha våra pengar? Varför ska vi bara ge Er! Ni kommer att förstör allt här också. Sverige blir som Syrien.

Ni är pest och kolera en korsning mellan hund och katt och innehåller många smittor, 1 miljon bakterier!
Citera
2016-12-25, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Över hela världen är det lika dant. Det är bara muslimer som försöker ta sig till andra länder, sprida sin vidriga medeltida religion och kräva, kräva, kräva att få bidrag, att få allt!.

Varför går det inte att leva i muslimska länder, är det för varm ,för kallt? Nej allt har tagit slut ni har gjort slut på det, förbrukat ert land, bete, vatten. Ni har startat inbördeskrigen.

Jag vill inte ha er här överhuvudtaget! Vad har ni här att göra! Det är vårt land! Varför ska ni ha våra pengar? Varför ska vi bara ge Er! Ni kommer att förstör allt här också. Sverige blir som Syrien.

Ni är pest och kolera en korsning mellan hund och katt och innehåller många smittor, 1 miljon bakterier!
Vi alla flyr från kriget och av politiska skäl, där har du svaret. Men tydligen innebär det för er att vi är här för att leva på bidrag och förstör landet. Jävla idiot, jag sliter arslet av mig på jobbet och betalar skatt, vad i helvete har du för problem med oss? Jag skiter i vad du tycker om oss. Speak on bara.

Vad gör du ens Förresten? Isolerar du dig och spelar wow eller nåt? Då är det du som förstör landet.
Senast redigerad av zyxos 2016-12-25 kl. 08:23.
Citera
2016-12-25, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper

Det finns många anledningar till att muslimerna tar sig hit. Många muslimer säger att dem ska ta över världen men det kan dem inte göra, dem är för splittrade som grupp.
Då försöker dem att lösa det på annat sätt - parning med icke muslimer. Då sprids islam vidare.

Problemet är att vi har förstått att det inte går att leva i muslimska länder, som du skriver.

Men varför dem ska ha våra pengar, står det inte i "haditerna" ( läroboken för koranen ) eller koranen att det är OK att ta otrognas pengar. Så länge det gynnar muslimerna.

Problemet är att islamfobin sprids via muslimerna själva utan att dem förstår det själva.

Om du läser koranen är det full av rasistiska suror. Kvinnor är tillex mindre värda.
Kvinnor får inte gifta sig med otrogna dvs judar och kristna, eller ateister.
Citera
2016-12-25, 08:29
Medlem
Citat:
Vi alla flyr från kriget och av politiska skäl, där har du svaret. Men tydligen innebär det för er att vi är här för att leva på bidrag och förstör landet. Jävla idiot, jag sliter arslet av mig på jobbet och betalar skatt, vad i helvete har du för problem med oss? Jag skiter i vad du tycker om oss. Speak on bara.

Men för helvete - vi i Sverige har också haft krig - under hela medeltiden låg vi i krig, svält och ond bråd död. Under hela 1600-1700-talet gick det EN man på 3 kvinnor, vi hade ett kvinnoöverskott så det small om det. 75 % av Sverige bestod av kvinnor, 25 % var män.
Vi utvandrade till Amerika - en mille drog. ( 1860 - 1900 )

Men vi reser upp vårat land och gör revolt och ändrar på våran politik.

Vi slutade kriga och vi reser oss upp igen.

Ni flyr kriget - det är fegt att inte stå upp för erat land.
Ni vill inte ändra era politiska skäl, ni skiter i era länder och flyr till andra länder som är bättre rustade. Sedan må du betala skatt och jobba häcken av dig hur mycket du vill...

Om livbåten sjunker vad gör du ? Räddar dina landsmän eller barn och kvinnor, NEJ!

Muslim männen hoppar i vattnet och simmar ifrån barn och kvinnor för att komma till ett annat land där det finns andra kvinnor att leva med. FEGT!
Citera
2016-12-25, 08:34
Medlem
hansen.klass avatar
Jag ogillar verkligen att man säger "det finns 1.5 miljarder muslimer i världen".

I Sverige finns det 500.000 "muslimer", men av dessa är runt 100.000 medlem i en muslimsk förening eller moské. Det har kurder som Dilba påpekat, när dessa muslimer vill så använder de sig av deras namn.

Enligt Islam kan man inte lämna sekten utan att dö, så frågan är. Hur många muslimer finns det EGENTLIGEN.
Citera
2016-12-25, 08:36
Medlem
Returpappers avatar
Citat:

Vad gör du ens Förresten? Isolerar du dig och spelar wow eller nåt? Då är det du som förstör landet.

Men ni tar ju med er krigen, ni Är krigen, ni är orsaken till dem, det finns i era gener i er religion.
Ni kan inte fly någonstans. Stanna och lös problemen som alla andra folk tvingas göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in