Citat:
Ursprungligen postat av
zyxos
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor. Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna? Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt? Om det inte är det, vad är då rasist? Varför vågar inte ni säga det ansikte mot ansikte, jag menar det är ju okej att vara rasist i ett demokratiskt land.
Du startar en tråd om att Svenska folket blir att mer negativa till invandring och speciellt till muslimsk invandring.
Om du funderar lite... Bilar brinner, människor skjuts ihjäl, rånen ökar, våldtäkter fördubblas på några år. Media gör allt för att mörka, men det läcker ändå ut att MENA invandrare, många gånger muslimer ligger bakom ökningen av brott. Dessutom växer muslimska parallellsamhällen fram där sharialagar får styra.
- Vad hade du förväntat dig, att svenskarna skulle hylla invandrade brottslingar och islamister? Ärligt talat så förstår jag inte vad du vill med din tråd.
- Vill du att svenskar skall informera MENA muslimer om att de inte gillar brottslighet och sharia? Tycker du inte det är rimligare om invandrare ägnar sig åt lite självkritik? Du verkar ju själv vara muslim, istället för att gå på dem som kritiserar muslimer för deras brottslighet, så gå på roten till det onda, brottsligheten. - Varför inte försöka få stopp på brottsligheten istället för kritiken mot brottsligheten.