2016-12-24, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Ta fram den pålitliga listan som visar statistiken över våldtäkt i mena länder så kan vi snacka. Och snälla inte den från avpixlat.

Men du har ju inte förstått vad jag har skrivit. T ex kan du kolla på Pews-undersökningen om muslimernas inställning till kvinnor, och vad som förväntas av kvinnor. Inte direkt sådant vi sysslar med i Europa.

Och du, Avpixlat är fan så mer trovärdiga än annan skitmedia.
Citera
2016-12-24, 18:04
Medlem
Skilj mellan de som seriöst praktiserar sin tro Islam och de som räknar sig som muslimer på grund av kultur etc.

Det är ytterst osannolikt att en seriöst praktiserande muslim våldtar.
Citera
2016-12-24, 18:21
Medlem
Ashurbanipal123s avatar
Citat:
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor. Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna? Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt? Om det inte är det, vad är då rasist? Varför vågar inte ni säga det ansikte mot ansikte, jag menar det är ju okej att vara rasist i ett demokratiskt land.
Det är inte rasism om det är sant plus så e inte islam en folkgrupp alltså kan man inte vara rasist mot muslimer eller islam.
Citera
2016-12-24, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojoh
Skilj mellan de som seriöst praktiserar sin tro Islam och de som räknar sig som muslimer på grund av kultur etc.

¨
Sura 2:223 " din hustru är för eder en åker, bruka åkern efter behag "
Dvs: du får ha sex med din fru när du önskar. Hon har inte rätt att säga nej, om hon inte ha mens.
Det står i Koranen.
Citera
2016-12-24, 19:00
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quietheardat
För att muslimer inte har i Europa att göra till att börja med? Varför är du så jävla kåt på muslimer? Antingen är du muslim själv eller så bor du inte i något berikarområde.

Om du inte orkar läsa "hatiska" kommentarer vilket egentligen bara är åsikter som skiljer sig ifrån din, så håll dig borta ifrån diskussionsforum.

Bor du själv i ett berikarområde?
Citera
2016-12-24, 19:10
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:

Skitsnack, imamer lär ut att våldtäkt av otrogna kvinnor är helt okej och uppmuntras friskt. Alla vet väl vad taharrush är vid detta laget? Musslorna är här för att kolonisera och förslava, inser du inte det så har du nog levt under en sten hela livet, eller så är du själv ännu en lögnaktig muslim som utför damage control.
Citera
2016-12-24, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
Skitsnack, imamer lär ut att våldtäkt av otrogna kvinnor är helt okej och uppmuntras friskt. Alla vet väl vad taharrush är vid detta laget? Musslorna är här för att kolonisera och förslava, inser du inte det så har du nog levt under en sten hela livet, eller så är du själv ännu en lögnaktig muslim som utför damage control.

+ 1

http://www.svd.se/fakta-om-varldens-mest-forfoljda-religion

http://www.dagen.se/dokument/100-kristna-dodas-for-sin-tro-varje-manad-1.100934

https://www.theguardian.com/world/2016/jan/13/christians-flee-growing-persecution-africa-middle-east

http://www.answering-islam.org/svenska/islam/allah-och-islam/taqiyyah.html
Citera
2016-12-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Bor du själv i ett berikarområde?

Nej, men jag växe upp i ett berikarområde. Bodde i ett berikarområde från födsel till jag var 15, skolan jag gick i hade hälften blattar. Jag växe upp i vad folk kallar "mångkultur", det var inte en vacker syn. Jag vet exakt hur blattar beter sig.
Citera
2016-12-24, 19:29
Avslutad
Citat:
Ta fram den pålitliga listan som visar statistiken över våldtäkt i mena länder så kan vi snacka.

Måste bara tillägga en par saker.

1. Om kvinnor inte tillåts gå utan utan manligt sällskap, är det knappast en betydande risk att råka ut för rena överfallsvåldtäkter. Kvinnor i Mellanöstern får som bekant inte röra sig utomhus utan övervakning av sin man/en manlig släkting. Därför spenderar majoriteten muslimska kvinnor sin tid innanför hemmets väggar.

Jag skulle också kunna hävda att en hel stad i Sverige har blivit tryggare, med inga utomhus/överfallsvåldtäkter anmälda under ett helt år. Men om det sammanfaller med att kvinnor helt enkelt har slutat att gå ut blir statistiken missvisande och direkt socialt skadlig.

2. De gånger som vi hört talas om våldtäkter i Mena, har fokus legat på kvinnan, och avrättas hon inte tvingas hon gifta sig med sin våldtäktsman. Felet är alltid i första hand kvinnans i Mena-länderna.

Det är bara att sätta igång och googla om dolda kameror i moskéer, Menas kvinnosyn, undersökningar om muslimer, Mena-länders Wiki-sidor, kvinnors rättigheter i Mellanöstern och Nordafrika. Det finns hur mycket som helst men MSM kommer inte att berätta detta för dig, du måste hitta infon. själv.
T ex i Afghanistan har de en vårdinrättning för brännskadade och syraskadade kvinnor, skador tillfogade av deras män.

Här är en intressant länk:http://www.pewforum.org/2013/04/30/the-worlds-muslims-religion-politics-society-morality/

Här är en annan:http://www.theatlantic.com/international/archive/2013/05/what-muslims-around-the-world-think-about-womens-rights-in-charts/275450/

Här är en tredje:http://www.dn.se/ledare/kolumner/traditionen-ar-mellanosterns-ode/

Angående inavel: (FB) BBC - hälften av världens muslimer är inavlade

Till och med SVT har tagit upp det: (FB) Uppdrag granskning om inavel (SVT)

http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/nya-test-ger-kusiner-friska-barn/

http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art5461047/S-politiker-Indavl-i-indvandrerfamilier-belaster-specialskolerne

Här är en annan tråd på Fb med fakta om somalier: (FB) Varför så stort utanförskap bland somalier?

Som grupp betraktat är utomvästliga invandrare inget annat än problem för västvärlden.
Senast redigerad av GenesisP 2016-12-24 kl. 20:13.
Citera
2016-12-24, 20:04
Medlem
Gammelfirres avatar
Citat:
Men för fan du tror väl inte att muslimer som ber 727649726 om dagen till Gud om nåd och förlåtelse för sina synder (Rakat skägget eller ätit icke halal kebab) sedan går ut och våldtar eller mördar??????

Jo. Kolla brottsstatistiken. God jul!
Citera
2016-12-24, 20:36
Medlem
Repatrieras avatar
Citat:
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor. Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna? Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt? Om det inte är det, vad är då rasist? Varför vågar inte ni säga det ansikte mot ansikte, jag menar det är ju okej att vara rasist i ett demokratiskt land.
Fobi = ogrundad rädsla. Islamofobi = Ogrundad rädsla för islam. Fakta: Islam har totalkvaddad alla samhällen där det fått stort inflytande. Utbildningen, demokratin, yttrandefriheten, jämställdheten och levnadsstandarden i alla sådana länder (det sista gällande de som inte sitter på en sjö av olja) är helt värdelös; forskningen och teknologin tangerar noll. Islam är en ren våldsideologi som syftar till världsherravälde och dess grundare en ren psykopat som mördade förslavade och torterade sina meningsmotståndare.
Citera
2016-12-24, 20:49
Medlem
lol gubbarna i skägg kommer att utverka en FATWA över Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in