Citat:
Du missar vitala fakta. I Sverige anser araber att VI skall betala deras skolor. VI skall betala deras isolering och VI skall betala deras separata samhällen och leverne. Deras umgängeslokaler skall VI betala. Och exakt varför befinner sig européer i dessa länder? Jo man behöver deras expertis. Man behöver helt enkelt expertis för allt. För man är för fin för att jobba själva. De VILL att andra skall komma dit. DET är inte samma sak som påtvingad immigration.
Dessa företagsanställda har sina egen saker som de själva finansierar så länge de är där. Och de åker hem efter 5 år i snitt. För att aldrig återkomma. Ja jag är en av dem. Och jag hatar hela arabvärlden med dess invånare innerligt och äkta och jag vill inte se detta skitfolk på våra breddgrader. Oavsett anledning till att de kommit hit.
För de ljuger om allt och det finns inte en enda riktig flykting i vårt land. Men det finns hundratusentals lögnare, bedragare och potentiella terrorister. Frågor på det?
Dessa företagsanställda har sina egen saker som de själva finansierar så länge de är där. Och de åker hem efter 5 år i snitt. För att aldrig återkomma. Ja jag är en av dem. Och jag hatar hela arabvärlden med dess invånare innerligt och äkta och jag vill inte se detta skitfolk på våra breddgrader. Oavsett anledning till att de kommit hit.
För de ljuger om allt och det finns inte en enda riktig flykting i vårt land. Men det finns hundratusentals lögnare, bedragare och potentiella terrorister. Frågor på det?
Vilka påstår att Sverige ska betala deras skolor? Araberna? Jag tror inte att det är hela sanningen. Jag tror Sverige inte "tillåter" sådana privata skolor som exempelvis araberna skulle bedriva.
Vad det gäller "expertis", så måste du förstå att svenskar också får något i gengäld. Det är mycket mycket mer svenskar tjänar på den fria rörligheten än vad araberna gör. Jag tycker att om du tittar på det i helhet så förstår du hur mycket mer väst tjänar på allt. Du tar inte heller hänsyn till monopolerna, entreprenörerna och mycket mer som sällan diskuteras. Sedan om ni får en del flyktingar är bara en lite del av verkligheten. Vad jag försöker säga är att en flykting också betyder "gråzon" för många i sina ekonomiska kalkyler. Man kan inte bara koppla flyktingen till kostnader.