2016-12-21, 17:21
Medlem
Cisco9s avatar
Har investerat i Ronaldo (LW) och har efter det inte mycket pengar kvar, kanske 400k. Vad hade ni byggt runt honom?

Jag är inne på någonting liknande detta, https://www.futbin.com/17/squad/791248, dock inte testat Lacazette eller Fekir.

Funderar också på https://www.futbin.com/17/squad/791283, man gillar ju pace.

Och ja, Butland byts inte ut

Tankar?
Citera
2016-12-21, 17:22
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisco9
Har investerat i Ronaldo (LW) och har efter det inte mycket pengar kvar, kanske 400k. Vad hade ni byggt runt honom?

Jag är inne på någonting liknande detta, https://www.futbin.com/17/squad/791248, dock inte testat Lacazette eller Fekir.

Funderar också på https://www.futbin.com/17/squad/791283, man gillar ju pace.

Och ja, Butland byts inte ut

Tankar?

Första laget ser mycke bättre ut. Tycker du ska spela Ronaldo som Lw eller lf, inte som striker
Citera
2016-12-21, 17:35
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Har spelat med Suarez,Griezmann,Modric och Marcelo från det laget.
Lite snabba tankar om varje spelare från mig

Suarez : Spelets bästa anfallare. Sjuk målgörare, bara pumpar in mål för mig.

Griezmann : Lite annan speltyp än Suarez, lite klenare men snabbare. Funkade inte för mig eftersom jag störde mig på hans vänsterfot och bara 3 star weakfoot.

Modric : Perfekt i allt förutom lite kort och klen. Men passningar och skott var bra. Föredrar dock Benzema som CM där.

Marcelo : Helt okej alternativ, Rankar dock både J.Alba och Felipe Luis högre från den ligan.
Tack för svar. Även till den andra som svarade.

Vem kör du istället för Griezmann? Spelade med Podolski-RvP-Robben innan så vänsterfötter är inget problem för mig hehe.

Marcelo tog jag mest för jag har han som lånespelare. Får se om jag fortsätter med han sen.

Tänkte köra Hawk på Suarez och Hunter på Griezmann. Är det någon som vet vad som händer med de stats som inte uppdateras? Undrat detta länge men hittar inget svar. Om man t.ex. kör Hunter på en spelare, blir den spelarens passningar och försvar t.ex. lägre då?
Citera
2016-12-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Vem kör du istället för Griezmann? Spelade med Podolski-RvP-Robben innan så vänsterfötter är inget problem för mig hehe.

Marcelo tog jag mest för jag har han som lånespelare. Får se om jag fortsätter med han sen.

Tänkte köra Hawk på Suarez och Hunter på Griezmann. Är det någon som vet vad som händer med de stats som inte uppdateras? Undrat detta länge men hittar inget svar. Om man t.ex. kör Hunter på en spelare, blir den spelarens passningar och försvar t.ex. lägre då?
Gå in på futhead o sök på spelaren sen trycker du på kemi o väljer vilken kemistil du vill ha så kommer du se va han får för stats!
Kör som sagt crespo istället för griezmann just pga som den andra sa, störde mig lite på att han va liten o framförallt dålig med höger foten! Aduriz i tofg ser lite spännande ut annars dock inte testat
Citera
2016-12-21, 19:02
Medlem
Behöver er hjälp nu peeps!
Fungerar IF- Gonalons bra som CDM med ett skuggkort? Är det någon som har spelat honom. Behöver en fransk CM eller CDM och har redan Kantè så ni behöver inte tipsa om honom.
Citera
2016-12-21, 19:16
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Jag spelar 4321 Så behövde bara en striker. Lirar Cr7, Suarez, Bale.

Har tyvärr inte testat Suarez och Griezmann tillsammans. Vem vet, de kanske funkar perfekt
Citera
2016-12-21, 19:38
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Gå in på futhead o sök på spelaren sen trycker du på kemi o väljer vilken kemistil du vill ha så kommer du se va han får för stats!
Kör som sagt crespo istället för griezmann just pga som den andra sa, störde mig lite på att han va liten o framförallt dålig med höger foten! Aduriz i tofg ser lite spännande ut annars dock inte testat
Ja men där står det ju bara vad som ökar väl? Kommer inte in på futhead men använt den grejen på futbin flera gånger. Jag undrar vad som händer med det som INTE uppgraderas.
Citera
2016-12-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rastor95
Behöver er hjälp nu peeps!
Fungerar IF- Gonalons bra som CDM med ett skuggkort? Är det någon som har spelat honom. Behöver en fransk CM eller CDM och har redan Kantè så ni behöver inte tipsa om honom.

Jag använder hans IF-kort och jag gillar han skarpt. Riktigt go defensivt. Angående kemistilen så kan jag inte svara med ett skuggakort då jag själv kör ryggrad på honom.
Citera
2016-12-21, 19:39
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Jag spelar 4321 Så behövde bara en striker. Lirar Cr7, Suarez, Bale.

Har tyvärr inte testat Suarez och Griezmann tillsammans. Vem vet, de kanske funkar perfekt
Aha okej. Jag gillar att spela med två strikers som har bra passningar så hoppas de funkar bra ihop. Har spelat 4321 mestadels i år. Ska köra två lag nu i 41212(2)

Edit: oj dubbelpost.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-12-21 kl. 19:41.
Citera
2016-12-21, 19:43
Medlem
tugboatbobs avatar
Någon som testat Tomas Lemar? Tänkte trycka in honom istället för Matuidi som VCM i en 4312. Har Kanté och SBC Dembelé på de två andra CM-platserna så tycker Matuidi känns något överflödig och tar hellre in en kreativare spelare. Med det sagt så har ju ändå Lemar duglig fysik och defending för att axla rollen.
Tänkte ifall någon har någon synpunkt på honom? Hittar inte så många bättre alternativ, då Matuidi inte fungerar lika bra som tidigare år för mig
Citera
2016-12-21, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Jag använder hans IF-kort och jag gillar han skarpt. Riktigt go defensivt. Angående kemistilen så kan jag inte svara med ett skuggakort då jag själv kör ryggrad på honom.

Får nog bli att testa honom. Ryggrad kan funka med, han är inte för slö in-game?
Citera
2016-12-21, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Någon som testat Tomas Lemar? Tänkte trycka in honom istället för Matuidi som VCM i en 4312. Har Kanté och SBC Dembelé på de två andra CM-platserna så tycker Matuidi känns något överflödig och tar hellre in en kreativare spelare. Med det sagt så har ju ändå Lemar duglig fysik och defending för att axla rollen.
Tänkte ifall någon har någon synpunkt på honom? Hittar inte så många bättre alternativ, då Matuidi inte fungerar lika bra som tidigare år för mig

Jag hade IF Lemar som vy tidigare. Funkade inte bra för mig. Vet således inte hur han är som CM som jag tolkar att du ska använda honom som. Tycker han är för dålig weak-foot med och en aning kort för min smak att spela CM. Ben Arfa kan jag annars slå ett slag för, han är ruskigt bra tycker jag.
Senast redigerad av rastor95 2016-12-21 kl. 20:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in