2016-12-21, 16:03
Medlem
Zlatan, Suarez, Handanovic, Eriksen, Lallana, Mertens, Dembele, Azpilicueta (som CB) och Balotelli är väl toppen på det nya TOTW som just släpptes.

Ingen Mané utan Lallana som några trodde tidigare i forumet. Intressant!
Citera
2016-12-21, 16:06
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Zlatan, Suarez, Handanovic, Eriksen, Lallana, Mertens, Dembele, Azpilicueta (som CB) och Balotelli är väl toppen på det nya TOTW som just släpptes.

Som jag har väntat på min Suarez IF
Citera
2016-12-21, 16:07
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Då slog de alltså samman veckomatchen med helgmatchen? Lallana var inte så bra mot Everton men var matchens spelare mot Boro på onsdagen.

Då så. Låt prisraset på Mane och Sane inledas.
Citera
2016-12-21, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Då slog de alltså samman veckomatchen med helgmatchen? Lallana var inte så bra mot Everton men var matchens spelare mot Boro på onsdagen.

Då så. Låt prisraset på Mane och Sane inledas.
Nej, jag personligen trodde inte att de räknade veckoomgångarna. Därav var Lallana helt utesluten för mig, blev ju utbytt i 80(?) minuten typ. Men då vet man hur de tänker. Kommer ju upp nya veckoomgångar i PL nästa vecka.

Japp så blir det. Å andra sidan så finns Dembele inte ens på marknaden på xbox one just nu, otrolig ökning från 77 till 84 på hans OTW-kort nu.
Citera
2016-12-21, 16:11
Medlem
Nån mer en mig som har problem med EA igen?
Citera
2016-12-21, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Hur roligt kan det vara att spela med Butland/Begovic och Musa/Remy? ALLA spelar ju med den uppsättningen.. Kan inte du som är 'en av de' berätta?

Jag tycker verkligen inte alla spelar med de här spelarna. Jag använder dock dessa spelare som du nämner. Jag skulle väldigt gärna spela med De gea, vardy och sturridge istället men det har jag inte coins till.
Jag är inte ett barn som kan viga mitt liv åt Fifa. Så för att konkurera med alla supertrupper för miljoner så får jag ta det absolut bästa som jag kan få tag på. Därfär spelar jag med dessa spelare. Frågor på det?
Senast redigerad av niiicko 2016-12-21 kl. 16:16.
Citera
2016-12-21, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niiicko
Jag tycker verkligen inte alla spelar med de här spelarna. Jag använder dock dessa spelare som du nämner. Jag skulle väldigt gärna spela med De gea, vardy och sturridge istället men det har jag inte coins till.
Jag är inte ett barn som kan viga mitt liv åt Fifa. Så för att konkurera med alla supertrupper för miljoner så får jag ta det absolut bästa som jag kan få tag på. Därfär spelar jag med dessa spelare. Frågor på det?

Nej mer en notering. Jag är över 30 och då heller inte ett barn. Tror inte barn har råd med trupper till miljoner. Måste väl ändå finnas andra spelare än dom där som inte kostar så mycket? Nått unikt och roligt.
Citera
2016-12-21, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Nej mer en notering. Jag är över 30 och då heller inte ett barn. Tror inte barn har råd med trupper till miljoner. Måste väl ändå finnas andra spelare än dom där som inte kostar så mycket? Nått unikt och roligt.
Vill man kunna konkurrera med de bästa lagen och inte har mycket coins finns det inte så många unika alternativ tyvärr.
Citera
2016-12-21, 16:33
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:

Äntligen får Azpilicueta en IF! Kan vara riktigt bra som CDM med 7 chemistry.

Mertens IF är ett annat riktigt intressant kort. http://www.futhead.com/17/players/51406/dries-mertens/compare/17-2692/ enligt mig ser mertens TIF bättre ut än NIF Messi, ska dock kanske vänta till ingame statsen släpps för en bättre jämförelse.
Citera
2016-12-21, 16:51
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Som jag har väntat på min Suarez IF
Tänkt köpa honom om någon vecka. Visst lär hans vanliga kort öka nu då det försvinner från marknaden. Men tror ni priset på vanliga "tjänar" i längden på att det finns en IF också? Alltså att det vanliga kortet kommer vara lägre om nån vecka för det finns en IF än om det inte funnits någon? Har dålig koll på det när det gäller de dyrare spelarna.

Någon som spelat med Suarez?

https://www.futbin.com/17/squad/784386

Eller någon annan i det laget? Spelat med MB och MV men ingen annan.
Citera
2016-12-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Tänkt köpa honom om någon vecka. Visst lär hans vanliga kort öka nu då det försvinner från marknaden. Men tror ni priset på vanliga "tjänar" i längden på att det finns en IF också? Alltså att det vanliga kortet kommer vara lägre om nån vecka för det finns en IF än om det inte funnits någon? Har dålig koll på det när det gäller de dyrare spelarna.

Spelat med alla spelare i din offensiv!! Har kvar Suarez som funkat bra för mig, spelar honom tillsammans med crespo just nu o Rui costa bakom! James o modric på cm tillsammans med n'zonzi IF! Griezmann nif va ja inte nöjd med men hans totg kort va han bra! Testat James på den positionen du har han i o där är han bra
Citera
2016-12-21, 16:59
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Har spelat med Suarez,Griezmann,Modric och Marcelo från det laget.
Lite snabba tankar om varje spelare från mig

Suarez : Spelets bästa anfallare. Sjuk målgörare, bara pumpar in mål för mig.

Griezmann : Lite annan speltyp än Suarez, lite klenare men snabbare. Funkade inte för mig eftersom jag störde mig på hans vänsterfot och bara 3 star weakfoot.

Modric : Perfekt i allt förutom lite kort och klen. Men passningar och skott var bra. Föredrar dock Benzema som CM där.

Marcelo : Helt okej alternativ, Rankar dock både J.Alba och Felipe Luis högre från den ligan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in