2016-12-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Värt att testa investera i osumane dembele? Preliminärt uttagen i totw? Kanske sent att investera i han nu dock😅

Om du tänker på hand OTW-kort så har det gått från 105k i söndags till nästan 190k nu. Lite sent att investera skulle jag tro...Vet dock inte hur mycket hans kort skulle stiga ytterligare. Jag kan ha fel men man borde gjort det i söndags isåfall. Hade redan varit +80k. sen är jag tveksam på om han kommer med. Sett flera predictions där han inte är med. Många som gjort minst 2 mål och även assist på det, plus att deras lag vunnit. Dortmund fick bara oavgjort. Men man vet aldrig hur EA väljer ibland. Kanske spelar in att han har ett OTW-kort....
Citera
2016-12-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Bästa tipset att göra rejält med coins är att köpa massa discard IF för 10k varje vecka..när det kmr SBC som kräver IF Kort stiger dessa till närmare det dubbla..otroligt med coins kan man göra då..jag gick häromdagen från 1,4m till 2,2 bara på massa IF och då hade jag de listade lägre än vad de gick för...
så kunde gjort ytterligare 2-300k om jag hade haft de sparade i trade pile bara...

Det va väl Movember-korten? det finns väl inga sådana kvar efter alla SBC är klara eller?
Citera
2016-12-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Kör oxå la liga trupp, har n'zonzi IF på cm! Grym städare, kan ju köra med James oxå

Kanon N'zonzy var riktigt bra så det blir att behålla!
Citera
2016-12-20, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Kanon N'zonzy var riktigt bra så det blir att behålla!
Aa han IF med skugga är ja nöjd med, testar runt med James o modric bredvid men halv nöjd med dom!
Citera
2016-12-20, 22:22
Medlem
Några fler som har problem med gamla buggar?

Mål på hörnor. på första stolpen jämnt

Bollen studsar som fan på bröstet.
Citera
2016-12-20, 22:24
Medlem
meatballrains avatar
Har en Movember-Gustavo kvar i klubben, tror ni att han kan komma att få ett SBC-kort den 22 där man måste ha med Movemberkortet? Isånafall så kommer ju det kortet att gå för en jävla massa, tror ni det är värt att chansa eller ska man sälja det nu?
Citera
2016-12-20, 22:36
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Har en Movember-Gustavo kvar i klubben, tror ni att han kan komma att få ett SBC-kort den 22 där man måste ha med Movemberkortet? Isånafall så kommer ju det kortet att gå för en jävla massa, tror ni det är värt att chansa eller ska man sälja det nu?

Gustavo kan komma i Sbc men inte en chans att hans mobember-kort är ett krav för att klara den.
Citera
2016-12-20, 22:52
Medlem
Kommer spelarna som byter klubb (januari transfer) ändras i FUT? Var några år sedan jag lirade FIFA vid den här tidspunkten så minnet sviktar!

Lindelöf till United <3!
Citera
2016-12-20, 22:58
Medlem
Halloj!
Har en liten fundering! Har Cavanis totgs kort. Kommer det precis som hans vanliga IF/SIF stiga vid en uppgradering i januari om han skulle få det?
Citera
2016-12-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jag kontaktade EA och fick en gratis plats i Weekend League till helgen. Fick ännu en DNF förut, då stängde jag av skiten. Hade haft 12-0-0 men nu är det 10-0-2 istället. Aja, jag "förlorade" iaf inte. Jag tror att den andra motståndaren också fick DNF men jag är inte säker.
Jag testade o spela under kvällen o kvalade in på en gång. Har inte fått svar påmitt mail än, orkade inte ringa upp. Stod att det kan ta upp till 24 timmar att få svar via mail men de stängde ju ner servern för att åtgärda problemet så skönt att det löste sig tills slut.
Senast redigerad av Niva94 2016-12-20 kl. 23:05.
Citera
2016-12-20, 23:12
Medlem
Tror ni att det blir nått med Real Madrid efter dom vann klubblags-VM eller vad det kallades? Real la ju ut en video på sin Twitter som EA sports retweetade...
Citera
2016-12-20, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
Det va väl Movember-korten? det finns väl inga sådana kvar efter alla SBC är klara eller?

Inte bara movember..varje veckas TOTW har sketna kort som går för 10k under helgen..när olika SBC kommer som kräver ett IF kort brukar dessa dubblas i värde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in