Citat:
Jag förmodar att du aldrig benämdes som klassens ljushuvud i skolan.Det slog mig just, en sak jag funderat mycket över tidigare. Faderns utbrott i rätten "Vad gjorde dina fingrar innanför min dotters byxor?!" eller liknande. Jag tyckte det var så konstigt, inte utbrottet i sig men just de orden. I händelse av sexmord är den ordagranna frågan nästan absurd. Men nu slog det mig, att han visste att det var självmord. Kanske inte genast, när söket pågick och direkt efter "kammarspelet i Martorp" men senare, vid tidpunkten för rättegången hade han insett det. Det skulle förklara det märkliga i hans ordval.
VAD är det absurda i hans fråga?
Han VET att det är ett mord med sexuellt motiv, han VET att Nerijus avsatt blod-DNA innanför knäppningen på sin dotters jeans och idioten Nerijus förklaring är "vet inte hur det hamnat där".
Blottat underliv och blottade bröst ger ett direktbesked om att motivet är sexuellt.
Han VET att Nerijus dödat hans dotter för sin sexualsadistiska njutnings skull.
DNA innanför knäppningen är +4, direktavsatt av NB.
Klart som fan att pappan vill fråga den förbannade ynkryggen om VARFÖR han dödade hans dotter och VARFÖR han inte ens kan erkänna när bevisen så tydligt visar vad han gjort.
VAD gjorde Nerijus fingrar innanför byxlinningen om inte för att dra ner jeansen och blotta dotterns kropp. Det enda han kräver är att fanskapet ska stå för vad han gjort, visa lite ansvar och heder istället för att fortsätta med lögnerna och fortsätta att låta konspirationshäxan Rönnbäck härja fritt.
Hur svårt kan det vara att begripa det?
Nej, istället ska kränkningar och förtal mot offret och hennes familj fortsätta.
På dem bara, de tål nog lite mer, eller hur?
Är ett helt jävla omänskligt förfarande, vilken rutten människosyn.
Fy fan!