Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Finns det någon bra sida där man kan sälja coins? Gjorde det i somras men minns inte vad den hette.
Ger upp spelet nu. Låg i div.1 med ett lag värt typ 20k. Det jag har nu som är värt 480k presterar bara bra mot bra motstånd. Får jag möta ett lag för typ 10k äger jag matchen men förlorar, får jag möta ett värt 1miljon blir jag utspelad men vinner. Då man sällan möter så dyra lag har jag gått ner till div.4 nu..
Handikapp finns helt klart i spelet. Sen finns det extremt bra spelare som lyckas komma runt det men de är få.
Edit: nu med jul och så. När borde jag sälja mitt lag?
Det är detta lag:
https://www.futbin.com/17/squad/738355 plus massa andra spelare i andra lag.
En sak som personer som du inte fattar är att vad en spelare kostar har inget med hur bra han fungerar ingame. Spelar ingen roll om din TOTGS Kimmich kostar 10k eller 50k, han kommer fortfarande vara lika bra/dålig och absolut inte bättre än en spelare som Kanté t ex.
60k för Podolski och Van Persie? Vad tror du att du ska göra med en anfallare med 67 i pace mot backar som Smalling och Bailly?
Har testat de flesta spelarna i ditt lag och de enda som jag seriöst hade velat dra med i min FUT Champs-trupp igen är Barzagli och Gundogan. Marchisio, Alves (som endast var en kemispelare för mig), Chiellini och Robben är endast högrejtade men gör inget speciellt ingame. Detta är av egen erfarenhet så om någon annan tycker att Marchisio är bästa spelaren så spelet så varsågod och tyck det
Själv körde jag med ett lag med Piszczek, Kanté, Sissoko och Dybala för att bara nämna några, helgen som var och fick 33/40. Piszczek t ex är 10x billigare än Dani Alves men mycket bättre så priset har inget med spelarna att göra eftersom vi som spelar FUT är de som sätter priserna i stort sett.