2016-12-19, 19:47
Medlem
No6s avatar
Jag har fått tag i äkta Lyrica från Pfizer 75 mg. Hur många bör jag ta för att få ett Lyrica-rus? Många som skriver om eufori osv, det är dit jag vill komma. Är 176 cm lång och väger 68 kg, inte rört några droger öht(inkl alkohol) på ett år. Tidigare åt jag mycket benzo och z-analoger under en en period på ca 2-3 år till och från.
Citera
2016-12-19, 19:51
Medlem
Masskontrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpInSmoke3
Någon som fått ordentliga darrningar och skakningar? Får massa små ryck också som jag inte kan kontrollera, oftast i armarna. Händer oftast några timmar efter man tagit en bra dos Lyrica...
Magnesiumcitrat lindrar/tar bort detta i princip helt och hållet för mig. Käkar 500 mg magnesiumcitrat varje dag. Tycker även det gör att toleransen inte ökar lika fort.
Citera
2016-12-19, 20:24
Medlem
reveniouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jag har fått tag i äkta Lyrica från Pfizer 75 mg. Hur många bör jag ta för att få ett Lyrica-rus? Många som skriver om eufori osv, det är dit jag vill komma. Är 176 cm lång och väger 68 kg, inte rört några droger öht(inkl alkohol) på ett år. Tidigare åt jag mycket benzo och z-analoger under en en period på ca 2-3 år till och från.

Käka 4 st direkt (300mg) så känner du om du vill ha mer efteråt
Citera
2016-12-19, 20:43
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reveniouz
Käka 4 st direkt (300mg) så känner du om du vill ha mer efteråt
Hur länge ska jag vänta, 2 timmar? Är det något speciellt som boostar Lyrica om man bortser från andra "substanser" som benzo, opiater osv. Läste att koffein boostar t.ex? Socker? Grapefrukt?

Spelar det någon roll om man tar dem på tom eller full mage?(Detta har jag märkt spelar stor roll på t.ex. Imovane)
Citera
2016-12-19, 20:54
Medlem
Citat:
Har verkligen dämpat min dos som jag tar dagligen som är runt 150mg. Så ibland drar jag till för att få känna av den fina Lyrica effekten... tänkte först att det här kanske är början på kramper? Att man ligger i riskzonen när man tar en hög dos fast man har låg tolerans.
Tror inte det, jag har aldrig fått eller varit rädd för det dom kallar kramper.
Citera
2016-12-19, 21:46
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Hur länge ska jag vänta, 2 timmar? Är det något speciellt som boostar Lyrica om man bortser från andra "substanser" som benzo, opiater osv. Läste att koffein boostar t.ex? Socker? Grapefrukt?

Spelar det någon roll om man tar dem på tom eller full mage?(Detta har jag märkt spelar stor roll på t.ex. Imovane)

Koffein ar nice med Lyrica. Inte varsta boosten men dom går ihop bra. En kopp kaffe eller varför inte en Red Bull?
Citera
2016-12-19, 21:55
Medlem
reveniouzs avatar
Citat:

De börjar verka efter 1 lr så, har läst nånstans att man effekt bör vara runt 2 h osv men de är nog lite olika, de bästa är ju o inte tänka på de ba. Om du aldrig tagit pregabalin förut så kommer du märka av det. Vet inte direkt något som boostar på enbart pregabalinets effekt i sig men som så mycket annat så blir de ju kraftigare känsla med de mesta kombinationerna. De är snarare att man brukar boosta med lyrica, typ opiater osv. De blir ett litet annorlunda rus annars tycker jag när man tar något annat, men sen så hsr jsg ätit lyrica sa pass många år med skyhöga doser så jsg känner inte av lyrica, inte som man kan göra med lägre tolerans iaf.

Alkohol och lyrica tyxker jsg e rätt soft iaf, de är skönt o bli lurig då.
Citera
2016-12-20, 16:09
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reveniouz
De börjar verka efter 1 lr så, har läst nånstans att man effekt bör vara runt 2 h osv men de är nog lite olika, de bästa är ju o inte tänka på de ba. Om du aldrig tagit pregabalin förut så kommer du märka av det. Vet inte direkt något som boostar på enbart pregabalinets effekt i sig men som så mycket annat så blir de ju kraftigare känsla med de mesta kombinationerna. De är snarare att man brukar boosta med lyrica, typ opiater osv. De blir ett litet annorlunda rus annars tycker jag när man tar något annat, men sen så hsr jsg ätit lyrica sa pass många år med skyhöga doser så jsg känner inte av lyrica, inte som man kan göra med lägre tolerans iaf.

Alkohol och lyrica tyxker jsg e rätt soft iaf, de är skönt o bli lurig då.
Tack, ska testa Lyrica under jul och nyår tänkte jag.
Citera
2016-12-20, 19:58
Medlem
reveniouzs avatar
Citat:
Tack, ska testa Lyrica under jul och nyår tänkte jag.

Kör på ba
Citera
2016-12-20, 22:09
Medlem
Playams avatar
Citat:
Någon som fått ordentliga darrningar och skakningar? Får massa små ryck också som jag inte kan kontrollera, oftast i armarna. Händer oftast några timmar efter man tagit en bra dos Lyrica...

Alla Lyricabrukare jag känner får ryckningar främst i benen, men även armarna/överkroppen kan rycka till lite. Och nu eftersom alla brukare och deras morsa använder Lyrica, så är det ett par stycken jag observerat

Att någon sitter och darrar på det dock har jag inte noterat, möjligen att man ser att händerna inte är lika stabil om man försöker hålla dom still mid-air.

Har brukat det på dosering 300-1200 per dag i över två år. Dessa ryckningar förminskas med tiden. Skulle jag gissa, lekmans gissning, så har det att göra med nervsmärtstillande delen av drogen.
Citera
2016-12-21, 17:56
Medlem
moffekoffes avatar
Fick mitt pulver från Pregabalin idag, har tagit rätt mycket. Känner helt klart av effekten men är ändå lite besviken, känns som det bara retar mig och inte blir riktigt den känslan jag vill ha. Skulle någon kunna kolla hur mycket ett kryddmått väger?

MVH
Citera
2016-12-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
Fick mitt pulver från Pregabalin idag, har tagit rätt mycket. Känner helt klart av effekten men är ändå lite besviken, känns som det bara retar mig och inte blir riktigt den känslan jag vill ha. Skulle någon kunna kolla hur mycket ett kryddmått väger?

MVH
Dividera antalet gram du beställde med antalet kryddmått du kan fylla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in