2014-01-12, 22:36
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Hur länge och vilka doser har du ätit då?

Lycka till !

Vilken dos och hur länge har du gått på det?
Jag har alltid vägrat att trappat ner utan att tillfälligt(om det behövs) köra någon opiat/benzo eller kombo och om inte det finns så Loperamid, naproxen, ipren, benz om jag har och möjligtvis alkohol(om det blir för jäkligt)

Vad är din strategi?
Citera
2014-01-13, 04:38
Medlem
headsteps avatar
Är det normalt att sova riiiiiiktigt tungt och LÄNGE efter man tagit lyrica? Sambon hamnade som i koma, gick knappt att väcka henne ("ööö stör mig inte jag vilar" och så sjönk hon ihop). Sen overkligt många timmar senare klev hon upp.

Efter det tog jag två kapslar med okänd mängd, blev skön och glad, vinglig. Sen började man nicka till, flera gånger drömde jag att jag höll på med något eller att jag samtalade med någon - men så vaknade man sittandes i soffan och gjorde ingenting.

Sömnen efter var sjuk, jag har sovit säkert 18 timmar. Vanligt med lyrica?
Citera
2014-01-13, 05:07
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Blir nog att prova denna intressanta substans i veckan, får se vad all hype är om!
Citera
2014-01-13, 08:16
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Är det normalt att sova riiiiiiktigt tungt och LÄNGE efter man tagit lyrica? Sambon hamnade som i koma, gick knappt att väcka henne ("ööö stör mig inte jag vilar" och så sjönk hon ihop). Sen overkligt många timmar senare klev hon upp.

Efter det tog jag två kapslar med okänd mängd, blev skön och glad, vinglig. Sen började man nicka till, flera gånger drömde jag att jag höll på med något eller att jag samtalade med någon - men så vaknade man sittandes i soffan och gjorde ingenting.

Sömnen efter var sjuk, jag har sovit säkert 18 timmar. Vanligt med lyrica?
Jag sover också som en stock när jag tar Lyra.
Citera
2014-01-13, 17:38
Medlem
masterior26s avatar
Nu blir det ett uppehåll från lyrican i minst en vecka, och blir xanor nu dom första 3 dagarna för benso tar fan bor all abstinens symtom plus att det hjälper mig att sova för dom 2-3 första dagarna är alltid svårt att sova.
Citera
2014-01-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Fick iaf svar på mitt sjunde mail till dem och de påstår att de skickat den. Dock kom det inget idag. Nån annan som beställt från dem och betalat denna vecka, men inte fått ordern? Börjar bli scamvarning på dem nu, men väntar till måndag då jag fortfarande hoppas att jag får mina varor.

Någon mer som beställt från http://www.genericlyrica.org/ förra veckan och inte fått sin order? De är väldigt dåliga på att svara på mail, men fick svar i fredags (efter sju mail) att de skickat den fast jag har inte fått nåt. Vet inte vad som hänt om de skickat till fel adress eller kör med selektiv scam? Riktigt tråkig situation det här och jobbigt när de inte svarar på mail. Har mailat dem idag igen, men vet inte om jag kommer få svar. Vad fan gör man? Det var en stor beställning dessutom på 40G så det är rätt mycket pengar det handlar om. Hoppas fortfarande att de levererar, men börjar bli riktigt orolig nu.
Citera
2014-01-13, 18:27
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Någon mer som beställt från http://www.genericlyrica.org/ förra veckan och inte fått sin order? De är väldigt dåliga på att svara på mail, men fick svar i fredags (efter sju mail) att de skickat den fast jag har inte fått nåt. Vet inte vad som hänt om de skickat till fel adress eller kör med selektiv scam? Riktigt tråkig situation det här och jobbigt när de inte svarar på mail. Har mailat dem idag igen, men vet inte om jag kommer få svar. Vad fan gör man? Det var en stor beställning dessutom på 40G så det är rätt mycket pengar det handlar om. Hoppas fortfarande att de levererar, men börjar bli riktigt orolig nu.

Dom har altid varit jätte snabba att svara när man vill göra en order men så fort man betalat så blir det tyst, dom hade ju lite problem för nån månad sen men det löste dom tydligen men nu kanske dom börjat köra selektiv scam. Men ibland kan det ta upp till en vecka innan man får sina grejer, hoppas du får dina grejer denna veckan men fortsätt maila dom om det inte kommer imorgon.
Citera
2014-01-13, 22:50
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Jag tycker alla har haft problem någon gång med dom! Som har lagt någon order där ifrån!
Citera
2014-01-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Jag tycker alla har haft problem någon gång med dom! Som har lagt någon order där ifrån!

Har fått svar från dem nu att de ska skicka ut nytt, så hoppas jag får det denna vecka.
Citera
2014-01-14, 17:16
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Hur går det för dig med Lyrican? Klippte du rätt av som du skrev att du skulle göra?

Mvh / Stone..

Yes klippte rätt av. Jo det går utmärkt faktiskt. känt av AT har jag gjort men har benso och cannabis som hjälp

Mvh
Citera
2014-01-14, 17:18
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdark
Vilken dos och hur länge har du gått på det?
Jag har alltid vägrat att trappat ner utan att tillfälligt(om det behövs) köra någon opiat/benzo eller kombo och om inte det finns så Loperamid, naproxen, ipren, benz om jag har och möjligtvis alkohol(om det blir för jäkligt)

Vad är din strategi?

Gick på 600 ibland 900mg om dagen ett bra tag.
har varit utan nu några dagar med hjälp av bens och cannabis

Mvh
Citera
2014-01-14, 17:27
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Yes klippte rätt av. Jo det går utmärkt faktiskt. känt av AT har jag gjort men har benso och cannabis som hjälp

Mvh

Benso är guld värt när man ska sluta med lyrica, tar fan bort alla abstinens symtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in