2016-12-17, 21:33
Medlem
reveniouzs avatar
Att sluta med lyrica är fruktansvärt och hemskt, jag har också haft perioder då jag lagt av och den tiden ATn sitter i som mest är horribel som en motherfucker. Snäppet värre än sub avtändning.

Har i stort sett varit fast i den undre världen hela mitt vuxna liv och knarkat arslet av mig. Även om jag är ren från drogerna idag så kmr jag nog alltid vara nedstämd och förändrad. Vissa klarar att återgå från missbruk och bli ren för att sedan må toppen men många av oss måste ha nån form av medicin. Lyrica hjälper hemskt mycket, sen har jag den även mot smärtor i nacken, nervsmärta..
Citera
2016-12-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reveniouz
Att sluta med lyrica är fruktansvärt och hemskt, jag har också haft perioder då jag lagt av och den tiden ATn sitter i som mest är horribel som en motherfucker. Snäppet värre än sub avtändning.

Har i stort sett varit fast i den undre världen hela mitt vuxna liv och knarkat arslet av mig. Även om jag är ren från drogerna idag så kmr jag nog alltid vara nedstämd och förändrad. Vissa klarar att återgå från missbruk och bli ren för att sedan må toppen men många av oss måste ha nån form av medicin. Lyrica hjälper hemskt mycket, sen har jag den även mot smärtor i nacken, nervsmärta..

Mkt bra skrivet, har suttit inne 4.8 år och därmed varit drogfri långa perioder, det går ej över. Mkt nedstämd och livsgnistan är på riktig sparlåga utan Lyr/gabapentin
Citera
2016-12-17, 22:32
Medlem
Solituders avatar
Jag tar bara Lyrica i perioder, så jag får ingen direkt at. Dock tar jag ju subutex och iktorivil också, så antagligen därför man inte blir så dålig. Men man saknar det dock.. Dragit i mig 10 gram pregabalin-pulver sedan i torsdag, det är rätt sjukt. Återdoserar HELA tiden. Och satan så vinglig man blir.
Speciellt i kombo med sub, benso och stiinoct som jag nämnde tidigare.
Citera
2016-12-18, 03:24
Medlem
reveniouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Mkt bra skrivet, har suttit inne 4.8 år och därmed varit drogfri långa perioder, det går ej över. Mkt nedstämd och livsgnistan är på riktig sparlåga utan Lyr/gabapentin

A de blir så fan, drygt som fan när man inte får någon hjälp heller, nämner du droger i någon form så får du Alvedon utskrivet typ. Har gett upp skiten helt nu med de där, jsg hade lyrica utskrivet men vart av med de, men de är en lång historia och en jävligt skum sådan. Så fuck it, har inga som helst problem o skaffa de själv.
Citera
2016-12-18, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reveniouz
A de blir så fan, drygt som fan när man inte får någon hjälp heller, nämner du droger i någon form så får du Alvedon utskrivet typ. Har gett upp skiten helt nu med de där, jsg hade lyrica utskrivet men vart av med de, men de är en lång historia och en jävligt skum sådan. Så fuck it, har inga som helst problem o skaffa de själv.

Jag har gabapentin hög dos utskrivet, stesolid 30mg om dagen, och 2 imovane om dagen, Stessen plus imovanen säljer jag dock dyrt.

Att jag behåller gabapentin o inte byter till lyrica e för att i kriminalvården e den bannlyst typ, gabapentin har jag fått behålla på klass 1 anstalter osv. Jävligt skönt, har 8st 300mg per dag. Det funkar i krig. Är ej drogklassad hos nån myndighet så jag klarar mig. Men jag förstår dom som har det värre, dom flesta dvs
Citera
2016-12-18, 15:24
Medlem
Hade en skön Lyrica kväll med grabbarna i Fredags, vissa snortade det, går det snabbare då?
Citera
2016-12-18, 16:57
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpandude
Hade en skön Lyrica kväll med grabbarna i Fredags, vissa snortade det, går det snabbare då?
Tvekar på det. Sett och hört folk som snortar Lyrica men enligt egen erfarenhet ar den absolut bast att svalja som den ar. Har testat att snorta några gånger men har varit påtand på annat eller redan intagit Lyrica tidigare men inte markt någon som helst skillnad.
Citera
2016-12-18, 22:14
Medlem
reveniouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Jag har gabapentin hög dos utskrivet, stesolid 30mg om dagen, och 2 imovane om dagen, Stessen plus imovanen säljer jag dock dyrt.

Att jag behåller gabapentin o inte byter till lyrica e för att i kriminalvården e den bannlyst typ, gabapentin har jag fått behålla på klass 1 anstalter osv. Jävligt skönt, har 8st 300mg per dag. Det funkar i krig. Är ej drogklassad hos nån myndighet så jag klarar mig. Men jag förstår dom som har det värre, dom flesta dvs

Den har i stort sett blivit "bannlyst" på många håll, läkarna får skit för de så flitigt skrivit ut lyrica genom åren, bara för massa pissiga skriverier och skitsnack. Det blir lätt någon form av häxjakt då, de var så jag förlorade mitt recept på de mm..
Min bäste bror hade lyrica 300mg utskrivet, 3 om dagen på kåken. O det var på alla anstalter tills han slutade på Kumla, där han även hamnat i slutet på alla sina voltor. Dock rätt långa voltor så jsg vet inte om de var på första och den var ju för 10 år sen mer eller mindre.

Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Tvekar på det. Sett och hört folk som snortar Lyrica men enligt egen erfarenhet ar den absolut bast att svalja som den ar. Har testat att snorta några gånger men har varit påtand på annat eller redan intagit Lyrica tidigare men inte markt någon som helst skillnad.

Svälja helt klart men man kan under tiden dra en liten näsrivare också för de går lite snabbare då men ruset är inte snarlikt ens. Slöseri på karamell bara i vått och torrt.
Citera
2016-12-19, 06:09
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpandude

Faktiskt igen aning om det går snabbare, men effekten blir sämre iaf.
Citera
2016-12-19, 12:57
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Någon som fått ordentliga darrningar och skakningar? Får massa små ryck också som jag inte kan kontrollera, oftast i armarna. Händer oftast några timmar efter man tagit en bra dos Lyrica...
Citera
2016-12-19, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpInSmoke3
Någon som fått ordentliga darrningar och skakningar? Får massa små ryck också som jag inte kan kontrollera, oftast i armarna. Händer oftast några timmar efter man tagit en bra dos Lyrica...
Jag fick det i början, men inte så farligt nu mer.
Tappar glas, trycker till fel tangenter osv. Jag tar högre doser (typ 900mg) på helgkvällar bara.
Citera
2016-12-19, 18:57
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben01
Jag fick det i början, men inte så farligt nu mer.
Tappar glas, trycker till fel tangenter osv. Jag tar högre doser (typ 900mg) på helgkvällar bara.

Har verkligen dämpat min dos som jag tar dagligen som är runt 150mg. Så ibland drar jag till för att få känna av den fina Lyrica effekten... tänkte först att det här kanske är början på kramper? Att man ligger i riskzonen när man tar en hög dos fast man har låg tolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in