Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzlin
Jag har gabapentin hög dos utskrivet, stesolid 30mg om dagen, och 2 imovane om dagen, Stessen plus imovanen säljer jag dock dyrt.
Att jag behåller gabapentin o inte byter till lyrica e för att i kriminalvården e den bannlyst typ, gabapentin har jag fått behålla på klass 1 anstalter osv. Jävligt skönt, har 8st 300mg per dag. Det funkar i krig. Är ej drogklassad hos nån myndighet så jag klarar mig. Men jag förstår dom som har det värre, dom flesta dvs

Den har i stort sett blivit "bannlyst" på många håll, läkarna får skit för de så flitigt skrivit ut lyrica genom åren, bara för massa pissiga skriverier och skitsnack. Det blir lätt någon form av häxjakt då, de var så jag förlorade mitt recept på de mm..
Min bäste bror hade lyrica 300mg utskrivet, 3 om dagen på kåken. O det var på alla anstalter tills han slutade på Kumla, där han även hamnat i slutet på alla sina voltor. Dock rätt långa voltor så jsg vet inte om de var på första och den var ju för 10 år sen mer eller mindre.
Citat:
Ursprungligen postat av
200kg
Tvekar på det. Sett och hört folk som snortar Lyrica men enligt egen erfarenhet ar den absolut bast att svalja som den ar. Har testat att snorta några gånger men har varit påtand på annat eller redan intagit Lyrica tidigare men inte markt någon som helst skillnad.
Svälja helt klart men man kan under tiden dra en liten näsrivare också för de går lite snabbare då men ruset är inte snarlikt ens. Slöseri på karamell bara i vått och torrt.