2016-12-16, 19:55
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Alla säger så olika angående ikto halveringstid.
Jag tänkte att det skulle vara lung om jag åt
0.5mg men nu börjar jag ångra mig smått!
Får väl helt enkelt gå ut och springa 😉

Är det någon som VET halveringstiden på klonzepam?

Xanoren e tvär lugnt jag tog 6 mg i går ( torsdags ) sen tog jag 3 mg idag ( fredag ).

Jag ska pissa på tisdag 09.00, jag lyckades skjuta på det tills tisdag så det kommer till 99% gå bra!

Jag är inte det minsta orolig. men då tränar jag varenda dag + har en kost som är till 89% bra.

Iktrovilen va mycket mer nojig tog 1 mg cirka 11.30 den 8/12 sen ännu 1 mg cirka 16.40.

Men både jag o polaren som tog samma dos verkar ha klarat det så himla gött
Citera
2016-12-16, 22:14
Medlem
200kgs avatar
Kan 6-EAPB ge utslag på någonting? Lamnar ofta drogtester som aven skickas på analys. Som jag skrev tidigare i tråden så lamnade jag positivt på spice stickan efter jag hade intagit lite större mangder Flunitrazolam, men analysen var negativ.
Citera
2016-12-17, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssassin87
Xanoren e tvär lugnt jag tog 6 mg i går ( torsdags ) sen tog jag 3 mg idag ( fredag ).

Jag ska pissa på tisdag 09.00, jag lyckades skjuta på det tills tisdag så det kommer till 99% gå bra!

Jag är inte det minsta orolig. men då tränar jag varenda dag + har en kost som är till 89% bra.

Iktrovilen va mycket mer nojig tog 1 mg cirka 11.30 den 8/12 sen ännu 1 mg cirka 16.40.

Men både jag o polaren som tog samma dos verkar ha klarat det så himla gött

Skönt att det gick bra vännen!

Enligt nedanstående länk så syns endast clonazepam på specifika stickor för just den substansen, infon jag har fått är att clonazepam har mycket högre gränsvärde än tex alpra på multistickor och brukar därför inte synas. Bifogar länk om clonazepam där det påstås att det endast syns på singelsticka.

http://www.ferle.se/korsreaktion/
Citera
2016-12-17, 01:48
Medlem
En gång för alla nu kära kamrater, hur är det med rivotril/ikto?
http://www.ferle.se/korsreaktion/ stämmer denna att clonazepam endast syns på clonazepam singelsticka, eller syns clona på multistickor bara att gränsvärdet är betydligt högre än jämfört med diazepam och alprazolam?

Edit; börja bli lite orolig själv nu. Åt ca 2mg rivotril igår (torsdag) och ca 4 mg fredag fram tills nu. Har up nu på torsdag nästa vecka, är det lugnt då att lämna negativt up? När skulle ni säga att jag kan äta senast för att garantera negativt up?
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2016-12-17 kl. 01:57.
Citera
2016-12-17, 02:23
Medlem
Solituders avatar
Jag vet att jag var postiv på ikto och benso, trots att jag inte ens intagit ikto utan någon rc-benso, kommer ej ihåg vilken. Var även positiv på opiatero fentanyl vilket är lustigt då jag aldrig hade intagiit något av dessa. Kan ha varit imodium mot magbesvär som gjorde att opi var positiivt, men fentanylen vettefan. Dom kanske blandar i sån skit i rc-benson ibland, man vet ju aldrig.
Citera
2016-12-17, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Jag vet att jag var postiv på ikto och benso, trots att jag inte ens intagit ikto utan någon rc-benso, kommer ej ihåg vilken. Var även positiv på opiatero fentanyl vilket är lustigt då jag aldrig hade intagiit något av dessa. Kan ha varit imodium mot magbesvär som gjorde att opi var positiivt, men fentanylen vettefan. Dom kanske blandar i sån skit i rc-benson ibland, man vet ju aldrig.

Riktigt skumt... Men vad tror du om vad jag skrev ovan? Är jag negativ på torsdag? När du var positiv på ikto, syntes det på benso eller specifikt ikto?
Citera
2016-12-17, 02:38
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Riktigt skumt... Men vad tror du om vad jag skrev ovan? Är jag negativ på torsdag? När du var positiv på ikto, syntes det på benso eller specifikt ikto?

Det gav utslag på både ikto specifikt och på benso på den stickan dom använde. Vad gäller ditt fall så är jag väldigt tveksam tyvärr, då ikto sitter i så länge, på gott och ont. Varför det gav utslag på fentanyl är jag fortf. förbluffad över. Hoppas dock att du klarar dig! Lycka till!
Citera
2016-12-17, 02:43
Medlem
Citat:
Det gav utslag på både ikto specifikt och på benso på den stickan dom använde. Vad gäller ditt fall så är jag väldigt tveksam tyvärr, då ikto sitter i så länge, på gott och ont. Varför det gav utslag på fentanyl är jag fortf. förbluffad över. Hoppas dock att du klarar dig! Lycka till!

Okej, för har fått det sagt att för att de ska kolla efter ikto där jag går, så använder de en separat sticka utöver den 6kombo stickan som används normalt. Sen kan väll ikto slå positivt även på benso om man ätit större mängder....
Jävligt skumt det där med fentan...
Citera
2016-12-17, 12:27
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Citat:
Skönt att det gick bra vännen!

Enligt nedanstående länk så syns endast clonazepam på specifika stickor för just den substansen, infon jag har fått är att clonazepam har mycket högre gränsvärde än tex alpra på multistickor och brukar därför inte synas. Bifogar länk om clonazepam där det påstås att det endast syns på singelsticka.

http://www.ferle.se/korsreaktion/

Tack så mycket! jag mådde riktigt dåligt psykiskt i väntan på svar.

Jag hade tänkt att hålla mig ett par veckor utan att ta något, men i torsdags tog jag 5 mg xanor.

När jag vaknade i fredags tog jag 2 mg xanor till sen senare runt 19.00 tog jag 2 mg till.

Men xanoren går ju ut väldigt fort så den är jag inte orolig över, ska pissa på tisdag.

Men sen måste jag ta ett break på ett par veckor.

Må bäst Med vänlig hälsning /Shogun
Citera
2016-12-17, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssassin87
Tack så mycket! jag mådde riktigt dåligt psykiskt i väntan på svar.

Jag hade tänkt att hålla mig ett par veckor utan att ta något, men i torsdags tog jag 5 mg xanor.

När jag vaknade i fredags tog jag 2 mg xanor till sen senare runt 19.00 tog jag 2 mg till.

Men xanoren går ju ut väldigt fort så den är jag inte orolig över, ska pissa på tisdag.

Men sen måste jag ta ett break på ett par veckor.

Må bäst Med vänlig hälsning /Shogun

Den där ångesten är hemsk!
Jag har käkat rivotril från torsdag till idag (sista dagen idag på ett tag) ska lämna up på torsdag. Visst klarar jag mig? Stickan som används är nån typ av 6multisticka.

Sköt om dig,
Kalle
Citera
2016-12-17, 18:26
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Okej, för har fått det sagt att för att de ska kolla efter ikto där jag går, så använder de en separat sticka utöver den 6kombo stickan som används normalt. Sen kan väll ikto slå positivt även på benso om man ätit större mängder....
Jävligt skumt det där med fentan...

Det är möjligt att dom använde en speciell sticka då jag fick nedtrappning på subutex via BeRÅ och kan ha nämnt att jag använt iktorivil då dom dragit in min sub. Så du kanske klarar dig ändå.
Men man tycker ändå att ikto borde ge utslag på benso, då det är en bensodiazepin. Hmpf..
Citera
2016-12-17, 18:37
Medlem
Citat:
Det är möjligt att dom använde en speciell sticka då jag fick nedtrappning på subutex via BeRÅ och kan ha nämnt att jag använt iktorivil då dom dragit in min sub. Så du kanske klarar dig ändå.
Men man tycker ändå att ikto borde ge utslag på benso, då det är en bensodiazepin. Hmpf..

Joo, men är jag clean från rivotril söndag-torsdag så måste jag väll vara negativ? Clonazepam kan synas på vanlig benso, om jag har förstått det rätt, bara att gränsvärdet är så mycket högre jämfört med alprazolam och diazepam.

Hoppas allt går bra för dig nu iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in